- Ízléses lett a Drop kompakt, vezeték nélküli klaviatúrja
- Jól felszerelt, csúcskategóriás külső videokártya jött a Gigabyte zászlaja alatt
- Gamescom 2025: Limitált szériás Godlike X lap és más finomságok az MSI-nél
- Leégett az első Radeon a hírhedt 12V-2x6 tápkonnektorral
- India betiltja a pénzalapú online játékokat
- RAM topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- SSD kibeszélő
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Blu-ray lemez tapasztalatok
- Steam Deck
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Leégett az első Radeon a hírhedt 12V-2x6 tápkonnektorral
- TCL LCD és LED TV-k
- Ízléses lett a Drop kompakt, vezeték nélküli klaviatúrja
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Forza fejlesztői a PC-s konverterrel dolgoznak, ami eléggé béna. Egyszerűen átkonvertálja az Xbox One shadereket shader model 5.1-nek megfelelő shaderekre. Ez nyilván erőforrás takarékos, de az a probléma vele, hogy a konverter az nem ember, így rendkívül rossz regiszterallokáció valósítható meg a konvertált shaderekkel. Ez a GCN4-et nem érinti, mert ott az utasítás előbetöltés, de a többi GCN-re alternatív allokációs stratégiák kellenek. Ezért akar a Microsoft shader model 6.0-t PC-re és Xbox One-ra, hogy az Xbox One shaderek direkten jöhessenek, és ne kelljen konvertálgatni. Nyilván az sem véletlen, hogy a GPU kihasználása a Forzáknak, miért rekordalacsony a DX12 ellenére.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Gamer PC-Számítógép! Csere-Beszámítás! I5 12400F / RTX 3070 8GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- BESZÁMÍTÁS! ASUS Z390 i7 9700 32GB DDR4 240GB SSD 1TB HDD RTX 2070 Super 8GB NZXT H510 ADATA 600W
- Telefon felvásárlás!! iPhone X/iPhone Xs/iPhone XR/iPhone Xs Max
- Honor MagicBook 16 Ryzen 5 5600H 16GB 512GB FHD 144Hz
- Eladó karcmentes Xiaomi Redmi Note 10 5G 4/128GB / 12 hó jótállással
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest