- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Hobby elektronika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen videókártyát?
Hirdetés
-
Május 7-én bulit tart a Huawei
ma Méghozzá Dubajban, ahol új termékek várhatók. Ezek a Watch Fit 3 és laptopok lehetnek, a Pura 70-es telefonok maradhatnak Kínában.
-
Friss traileren a Commandos Origins
gp A játék elvileg idén debütál, első naptól elérhető lesz Game Pass előfizetők számára.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
NVIDIA Flow - Tűz- és füsteffektek DX12-ben
Szerintem tök jól néz ki.
A forráskódja fent van Github-on és az effekt integrálásra kerül az UE4-be. DX11 alatt is működik. (Hivatalos oldal)
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
FLATRONW
őstag
válasz huskydog17 #27252 üzenetére
Gondolom DX12-őt akartál írni, mert a DX11 támogatás nem meglepő.
szerk.: Elsiklottam az első mondatod felett, így már érthető.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #27252 üzenetére
Az a baj, hogy egy külön UE4 branchbe került. Ugyanígy van Hairworks, VXAO, Flame, Turbulence, és egy rakás eltérő branch az UE4-re. Az Epic nem engedi meg, hogy bármilyen külső gyártótól származó DRM bekerüljön a main branchbe, és ezáltal a DRM-hez kötött effekteket sem tudják ott szállítani. Ugyanez lesz ennek is a sorsa, mint a fenti sok másik, UE4-be DRM-mel integrált effektnek. A fejlesztők többsége nem kockáztatja meg, hogy nem hivatalosan supportált branchre menjenek, inkább nem érdekli őket az effekt.
Ennek akkor lenne igazán áttörő hatása, ha szimplán egy MIT-szerű licenc mellett felkerülne az effekt a GitHUB-ra, tehát nem úgy, hogy ott a forrás, de bele nem nyúlhatsz, mert a DRM a módosítást nem engedi lefutni, hanem úgy, hogy vidd a forrást, nincs DRM sem és integrált a main branchbe, hogy minél többen használhassák. Ilyen formában sajnos halottnak a csók.
Egyébként az jó hír, hogy a DRM-tól megszabadulhat egy GameWorks effekt. A HBAO-t már megkapta az Epic DRM nélkül, és láss csodát be is építették a main branchbe, de persze közben jelentősen átírták, így sokkal gyorsabban is fut.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
sejtettem, hogy ez nem fog hamar kikerülni ide.
szemlátomást elég tisztességesen sikerült optimalizálni.Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
válasz Crytek #27256 üzenetére
a benchmark alapján az utoljára gcn2-re és keplerre kaphatott optimalizálást.
a dow3 még béta, oda még érkezhetnek új dolgok.
[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
AMD Radeon Vega in the League of GTX 1080 Ti and TITAN Xp
"Vega performance compared to the Geforce GTX 1080 Ti and the Titan Xp looks really nice," Woligrosky stated.
Mondjuk ezt többféleképp is lehet érteni... lehet akár jóval lassabb is, csak ők tudják milyen áron jön pl, és ha úgy nézzük, akkor egész jól helytáll majd szerintük... emlékezzünk a 480-at is CF-be a 1080-hoz mérték.
Szóval fokozódik a hype...
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Locutus
veterán
válasz FollowTheORI #27259 üzenetére
Azt nyilván senki se fogja mondani tőlük, hogy "we are trying to catch the 1080ti, but for now we are stuck at the 1080 performance, with double power consumption"
Tehát az óvatos megfogalmazás, miszerint "looks really nice" inkább rosszat sejtet, mint jót, mert akkor azt mondanák, hogy "absolutely demolishes the titan xp"Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
wjbhbdux
veterán
válasz Yutani #27261 üzenetére
rycen annak jó akinek nemvolt gamer gépe (i5+) az elmúlt 5 évből, az a baj hogy megint nem egy intelt felülmúló terméket csináltak hanem csak intelt helyettesítőt, ahogy vga fronton is megcsinálták a gtx970/1060 mását már 4x 290/390/480/580 dehát mire mennek vele. és már az a régi mondás sem igaz hogy az amd az olcsóbb alternatíva.
az a szerencséjük hogy amerikában még mindig havonta százezrek ábrándulnak ki az alulteljesítő (amd) konzolokból meg az RGB világításos üveg pc ház a menő a 12 éveseknél, így nekik most egész jó választás a ryzen
[ Szerkesztve ]
/s
-
őstag
válasz wjbhbdux #27263 üzenetére
Ez nettó baromság volt most, azt ugye tudod?
A csak "intelt helyettesítő" kifejezés értelme szerint pont ugyanúgy alkalmas mindenre, mint az inteles kispajtása.
Nyilván teszteket sem olvasol, amikben az szerepel, hogy valóban kevesebb a max fps, mint intelnél, ugyanakkor magasabb a minimum, azaz összességében ugyanúgy alkalmas játékra is.
A vga résszel nagyjából egyetértek, annyit fűznék hozzá, hogy aki nem szereti az nv-t ilyen-olyan okok miatt, csak amd-t tud venni.. Azért azt is látni kellene, hogy egy ideje igencsak erős konkurenciája a 480 az 1060-nak.
Az árról meg annyit, hogy egyetlen egy hardver sem er annyit, amennyibe kerül. Piacgazdaság van, vagy megveszed ennyiért, vagy el lehet sétálni.
A konzolokat meg végképp nem kellene idekeverni. Több száz millió darab fogy belőlük, mert van aki leszarja a pc-t, eltesped a fotelban, bekapcsolja és játszik. Ennyi.
[ Szerkesztve ]
Aminek kerekei, vagy mellei vannak, azzal előbb-utóbb gond lesz.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A "looks nice" igazából egy szabványszöveg. A helyzet az, hogy soha senki sem írhat mást hivatalosan. Így van ez az NV-nél, az AMD-nél, az Intelnél. Ezek a szövegek arra jók, hogy ha valaki kérdez egy érkező termékről, akkor egy ilyen szabványszöveggel lehet válaszolni, még akkor is ha agyonveri vagy kikap nagyon. Ezek központi utasítások az ilyen cégeknél. Aki ebből hírt ír nem nagyon érti, hogy hogyan működik a cégek közösségi médiájában az irányított kommunikáció. A "looks nice" azért jó szöveg, mert úgy érzi a kérdező, hogy válaszoltak neki, és eközben igazából nem történt konkrét utalás semmire.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Raggie #27264 üzenetére
Nem a Ryzen miatt adják ki, hanem azért, mert az új minimum a négy mag lesz, és egy négymagoson már kurtítani kell majd a látótávolságot, hogy fussanak a következő éra játékai, ezzel csökkentve a kiadott rajzolási parancsok számát.
Az ID tech 7 már duruzsol a Bethesdánál, és kiszedték belőle a régi API-k támogatását. Csak Vulkan API-ra építik, aminek az az előnye, hogy minden legacy eljárástól megfosztották, de cserébe nem a két mag a minimum, hanem a négy, és az ajánlott a hat-nyolc mag. A következő kör motorfejlesztései lényegében abban merülnek ki, hogy kiszedik belőlük a legacy API-k támogatását, így ezekhez már nem kell a motor szintjén igazodni, vagyis sokkal jobban lehet skálázni több magra. Ez nagyobb megengedhető látótávolságot, és több számítási lehetőséget jelent. A hat mag csupán ezért kell az Intelnek is, hogy tudjon az inteles felhasználó is hat magot venni ezekhez az igényekhez. Ha nem lenne Ryzen, akkor is kiadták volna, mert itt sokkal inkább a programokhoz kell hardvert kínálni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Raggie
őstag
Lehetséges, de eddig is voltak már próbálkozások a játékok "többmagosítására", amiknek nem igazán lett foganatja. Kb csak a BF multik és pár kirívó cím esetén érezhető igény a 4 magnál többre.
Meglátjuk mi fog ebből teljesülni, mert azt nem tudom melyik játék készítő meri megtenni, hogy a "büdzsé CPU"-val rendelkező tábort alapból kizárják követelmény szinten...
Én mondjuk üdvözítőnek tartanám a több szálas processzorokban rejlő erő tényleges értelmes mindennapi kihasználását játékokban. Most a Ryzen miatt már egyre nő az a hardverbázis amivel meg lehet ezt lépni, de még jóideig nem lesz mainstream a 6 mag.[ Szerkesztve ]
Clint Eastwood FTW
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Raggie #27268 üzenetére
Amelyik motort sok magra tervezték ott mindig volt haszna, ha négynél több magod volt.
Senkit sem zárnak ki a játékból. A legjobb az új API-kban a skálázhatóság. Alapvetően a szimulációt most sem tervezik többre, mint két mag, annyival pedig mindenki rendelkezik. Ergo azt nem kell skálázni igazán. A rajzolási parancsokkal viszont végre el lehet szállni. A látótávolság lehet igen extrém is, és egy rakás objektumot ki lehet rajzoltatni, és nem kell a LOD-dal levágni. Akinek négy magja vagy négy szála van, annak elég a world detailt low/medium-ra rakni, és rögtön tökélesen fut. Akinek pedig van hat magja mehet highra. Esetleg a 10-12 magos szörnyeknek lehet csinálni egy ultra beállítást.
A lényeg, hogy az új API-k lehetőségeivel a processzoroldali terhelés nagymértékben skálázhatóvá vált, újra, mint régen. Meghatározható, hogy mennyire messze jelenjenek meg az árnyékok az objektumokon, mi az a távolság, ameddig egyáltalán rajzoljon animált objektumot a rendszer. Erre ma is lehetőség van, de a legacy API-k fogják a rendszert, tehát nem tudják nagymértékben skálázni ezt a beállítást egy ideje. Pedig régen nagy különbségek voltak ebből a szempontból. Ez most végre visszatér.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
-
-
Yutani
nagyúr
válasz wjbhbdux #27263 üzenetére
az a baj hogy megint nem egy intelt felülmúló terméket csináltak hanem csak intelt helyettesítőt
Tudom, mindig van valami baj, ha AMD-ről van szó. Eddig az volt a gond, hogy az FX-szel nagyon le voltak maradva. Most hoztak egy terméket, ami c4c felveszi a versenyt az Intellel, de most meg az a baj, hogy nem múlja felül az Intelt. De. Felülmúlja sok esetben, játékban kissé elmarad, főleg az órajelnek köszönhetően, néhol meg az optimalizálatlanság miatt (az Intel jelenlegi uarch-ja 7 éve van piacon kvázi változatlanul, és erre van optimalizálva minden szoftver).
Azt nem értitek meg, hogy van választási lehetőség. Nem tudom szebben megfogalmazni.
És nagyon remélem, hogy a VEGA hozza legalább azt, amit a Ryzen CPU fronton, hasonló filozófiájú árazással. Azaz VGA fonton is lesz választási lehetőség, ha valaki RX580 feletti teljesítményt akar.
Konzolt hagyjuk, csak beírtál valamit, ami az AMD-re nézve negatív felhangú, és csak egy érzés a részedről. Ha van forrásod, ami azt mutatja, hogy esnek a PS4/XONE eladások és az oka a szar AMD, szívesen látom.
[ Szerkesztve ]
#tarcsad
-
Petykemano
veterán
válasz Yutani #27261 üzenetére
Ezzel csak egy baj van. Mármimt ha nem lesz gyorsabb, csak olcsóbb. Olyan elképelhetetlenül kicsinek és mocskosul alacsony fogyasztásúnak kell lennie, hogy arra azt lehessen mondani, valójában ezért pofátlanul magas árat kér az amd, miközben kevesebbért árulja ugyanazt a teljesítményt, mint az nvidia. Hogy a volta se gyalulja le. Mert azt lehetett sejteni, hogy az intelnek nincs csodafegyvere és csak pár százalékos játéktere van. De a gpuk esetén nem ritka a generációnkénti 30-50%-os teljesítménynövekedés.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
#45185024
törölt tag
Sniper Ghost Warrior 3 GTX 1060 Vs AMD RX 580 1080p Videó
-
TTomax
nagyúr
válasz #45185024 #27277 üzenetére
Nem tudom erre mennyire lehet büszkének lenni,se DX12,se Vulkan,se Mantle... CryEngine,de a Crysis 3 mérföldekkel jobban nézett ki nála ugy 2012ben,olyan 2007-2008ban voltak ilyen kinézettel játékok.Bár mondjuk ennek a játéknak az elsö-második része is kb igy nézett ki...de kell is néha egy-egy "zs" ketgóriás játékot találni ami megnyugtatja a kedélyeket... nálam max akkor lesz megvéve ha a humble 1 dolláros csomagban benne lesz...Ha már AMD igaz off,de ez érdekes...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Crytek
veterán
válasz TTomax #27279 üzenetére
Hihetetlen büszke lehet rá a CI Games! A második része is cryengine már és ez a 3. rész ahhoz képest az év grafikája + minden tekintetben sokkal jobb lett. Jöhetne tőlük egy cryengines open world rpg mert ha ők nem soha senki se fog csinálni semmit ezzel a Cryenginnel ami rpg
Next PC Upgrade: 2022
-
#45997568
törölt tag
válasz FLATRONW #27281 üzenetére
Nincs azzal gond ha egy jatek fekszik az egyik gyarto kartyajanak, amig X jatekra vetitve atlagolom az eredmenyeket es hasonloan szerepelnek. A gond az lenne ha csak az egyik gyarto kartyain mennenek a jatekok rendesen, a masikon meg ugy ahogy.
Ez a jatek az AMD kartyaknak fekszik, masik meg az NV-seknek.
A logikat sem ertem, miert kellene egy agyontuningolt kartyaval versenyezni, az igazan mervado az lenne, ha fognal ket hasonlo egyedi huteses kartyat, betenned a gepbe es ugy probalnad ki, leven a felhasznalok 90%-a amugy is igy hasznalja, nem allitgat semmit.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz FLATRONW #27281 üzenetére
Az se lett volna erősebb igazából, hiszen a nagy látótávolságú jeleneteknél 20 fps különbség is volt. Itt azért erős a Radeon, mert a CI Games frissítette a CryEngine-t, és az újabb verziók PC-re kétféle módon oldanak meg bizonyos problémákat. A szabványos kóddal szimplán sok atomi műveletet használ a motor a préseléshez, míg a másik mbcnt és ballot függvényt. Utóbbi sokkal gyorsabb már a kód szintjén, de csak GCN-en fut le, tehát a GeForce rá van kényszerítve a lassú kódra. Ennyi a titok. Majd ha az egész szabvány lesz a shader modell 6-ban, akkor ezek a függvények általános szinten is használhatók, és valamennyit gyorsítanak a GeForce-on is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
FLATRONW
őstag
válasz #45997568 #27282 üzenetére
Nekem sincs ezzel semmi bajom. Az agyontuningoltat az 580 miatt mondtam, hiszen alapból az is egy agyontuningolt kártya a 480-hoz képest, ami az alap 1060-nak a közvetlen ellenfele.
(#27284) Abu85:
Nyilván megmaradna az előny, de nem lenne ekkora. És azért vegyük figyelembe ennél a videónál, hogy Radeon-on valamiért nem teljes a grafika, nem tükröződik a napfény a talajon. -
Yutani
nagyúr
válasz FLATRONW #27285 üzenetére
Az fel sem merül, hogy a napfénynek a sima talajon nem is kellene így tükröződni? Egy eset van, ha éppen eső után vagyunk és a nedves felület miatt verődik így vissza a fény. Azonban nem láttam utalást a videóban arra, hogy éppen eső utáni helyszínen játszódik ez a jelenet.
Tehát valamiért NV-n jelenik meg rosszul a tükröződés.
Persze mindenkinek joga van a saját szemszögéből vélt igazát hangoztatni.
[ Szerkesztve ]
#tarcsad
-
FLATRONW
őstag
válasz Yutani #27286 üzenetére
Persze, persze, nyilván az elmúlt évek játékainak mindegyikében csak egy hiba miatt tükröződik a napfény a talajon. Az össze autós játékban fénylik az ut a víztől, pedig sosem esik az eső.
Ezek után egyáltalán nerm merült fel bennem a hiba lehetősége. Tehát AMD-n valamiért nem tükröződik a napfény. -
Raggie
őstag
válasz FLATRONW #27287 üzenetére
Nem akarok a vitátokba avatkozni, mert nem néztem meg a konkrét videót, de pl ez a "tükröződő talaj" effektus engem rohadtul zavar/zavart. Én örülnék ha reálisabbak lennének ilyen szempontból a játékok.
A víz is pl sok játékban szinte tök átlátszó, miközben a valóságban gyakorlatilag alig látni bele a vízbe ha nappal kültéren van az ember, mert a felszíne annyira tükrözi a környezetet.
Ez a két grafikai logikátlanság már egy jó ideje zavar, most ki kellett írnom magamból. Sry, hogy beletrollkodtam a vitátokba!
[ Szerkesztve ]
Clint Eastwood FTW
-
FLATRONW
őstag
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Raggie #27291 üzenetére
Az nem bug. A motor támogatja a dinamikus napszakváltozást. Tehát, ha tovább állsz egy helyen, akkor a napból származó shadow casting fény már nem olyan szögben világít be. Ez okozza az eltéréseket. Ha pontosan ugyanabban az időben történne a felvétel, akkor ugyanolyan szögből érkezne a fény. A számításigény egyébként ettől nem változik meg, mert a shader úgyis lefut, csak más lesz az output az eltérő input miatt.
(#27285) FLATRONW: Tükröződik, csak valószínűleg egy pár percet állt az egyik gép a felvétel előtt, és ez elmozdította a shadow casting fényforrás helyét.
(#27286) Yutani: Mindkettőn jó, csak mozog a fényforrás. Persze az ennyire erős visszaverődés nyilván egy dizájnhiba, de ezt nem a kártyák rontják el, hanem ilyen a játék. Őszintén szólva az eddigi CI címekhez képest...
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
mlinus
őstag
nem úgy volt hogy a prey-el együtt jön a vega?
-
#85552128
törölt tag
Radeon Software Adware Edition
"Edit: In case you are wondering where that Quake Champions Beta shortcut on your desktop comes from, AMD's 17.4.4 driver installation stealth-adds that to your desktop, with a bit.ly tracking link, instead of directly to the official page. Looks like AMD is making some $$ from it, a referral id is included in the final URL destination, too."
Gyönyörű.
Már csak a pop-up hirdetések integrálása hiányzik. Ennyire kell a $$, hogy a driverbe kell integrálni más szarjának a reklámozását ?
Bit.ly, meg referal ID, lol. Mi jön legközelebb, Lisa Su livecam ?[ Szerkesztve ]
-
#45185024
törölt tag
Itt a Poor Vega : 1030 )
-
Asbee
veterán
válasz #85552128 #27298 üzenetére
Szokásos és sokadik mosdatás.... nem kell folytatnom szerintem. Az még oké, hogy valakit nem érdekel, de hogy meg kell magyarázni ez miért is jó és extra... Nem egy nagyon nagy dolog, de elég pofátlan, teljesen jogos akit zavar és elítéli az ilyen titkolt reklámokat.
-
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Robogó, kismotor
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- DIGI internet
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- EA Sports WRC '23
- E-roller topik
- DIGI Mobil
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...