- RAM topik
- Milyen videókártyát?
- Kétszáznál is több játékhoz hozta el az FSR Redstone-t az új AMD Software
- Több száz játékban kezdi meg karrierjét az FSR Redstone
- Thermalright tulajok topikja
- iPad topik
- Külső merevlemezek - USB, eSATA, FireWire HDD
- Rogyásig pakolható a Cooler Master Cosmos szériás csúcsháza
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali alaplapos kérdések órája
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Pedig kimaradt ...
megkérdeztem az NV-t és a fejlesztőket. A beállítási fájlokban egyébként még meg van az az opció, ami a hardveres physX-et aktiválja, de ha TRUE paramétert rendelsz hozzá, akkor is változatlan a sebesség, mert maga a PhysX mód kikerült a végleges játékból, így a paraméterhez nincs semmi hozzárendelve. Emellett ha kikapcsolod driverből a hardveres PhysX-et, akkor is ugyanez az eredmény. Egyszerűen úgy írták meg az algoritmusokat, hogy sok look-up táblát használjanak, mert akkor nem a számítási kapacitás, hanem a textúrázó kapacitás számít, Ez persze azzal is jár, hogy globálisan lassabb lesz a játék sebessége, de legalább a GeForce-ok a Radeonok előtt végeznek. 
Amúgy ha a te elméleted lenne a helyes, és a fejlesztők hazudnának, akkor a Radeonok egymás alatt sorakoznának azonos FPS értékkel, mert ugye CPU limitet kapnának a szoftveres PhysX miatt. De mivel minden esetben a CPU-n számol a játék, így azonosak a körülmények, tehát senki sem kap CPU limitet.

Igazából a fejlesztők és az NV nekem hivatalosan annyit mondtak, hogy nincs a GeForce PhysX támogatva ... tervben volt az opció, de nem volt rá idő.
A nem hivatalos infók alapján a PhysX kész van, de a Batman-es lázongás miatt inkább nem került bele a végleges játékba. Igazából nemrég az NV is GeForce PhysX-hez írta a játékot a slidejaiban. Utóbbi nem hivatalos álláspontot az is alátámasztja, hogy ott van a hardver PhysX kapcsoló a játék beállítófájljaiban.
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Nézzük élőben a The Game Awards 2025-öt!
- RAM topik
- Ingyen és modern rendszerekre szánva tér vissza az Unreal Tournament 2004
- Milyen videókártyát?
- Filmvilág
- Fotók, videók mobillal
- Samsung kuponkunyeráló
- Kétszáznál is több játékhoz hozta el az FSR Redstone-t az új AMD Software
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...
- ASUS RTX 5070 12GB GDDR7 PRIME OC - Új, 3 év garancia - Eladó!
- PowerColor RX 9060 XT 16GB GDDR6 Reaper - Új, Bontatlan, 3 év garancia - Eladó!
- Sapphire Pulse RX 6700 XT 12GB használt videókártya számlával és garanciával eladó!
- ASUS RTX 3070 Ti 8GB GDDR6X TUF GAMING OC Eladó!
- GAINWARD GeForce RTX 2060 SUPER GHOST
- HIBÁTLAN iPhone 14 Pro Max 128GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3910
- Eladó egy Xiaomi 12T pro Töltővel adom
- Dell Alienware AW3423DW 34 QD-OLED Gaming Monitor 27% ÁFÁS
- 186 - Lenovo Legion 5 (15IRX10) - Intel Core i7-13650HX, RTX 5070
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ultra 7 265KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi

megkérdeztem az NV-t és a fejlesztőket. A beállítási fájlokban egyébként még meg van az az opció, ami a hardveres physX-et aktiválja, de ha TRUE paramétert rendelsz hozzá, akkor is változatlan a sebesség, mert maga a PhysX mód kikerült a végleges játékból, így a paraméterhez nincs semmi hozzárendelve. Emellett ha kikapcsolod driverből a hardveres PhysX-et, akkor is ugyanez az eredmény. Egyszerűen úgy írták meg az algoritmusokat, hogy sok look-up táblát használjanak, mert akkor nem a számítási kapacitás, hanem a textúrázó kapacitás számít, Ez persze azzal is jár, hogy globálisan lassabb lesz a játék sebessége, de legalább a GeForce-ok a Radeonok előtt végeznek. 



