- Csendességre törekvő mechanikus klaviatúra jött MSI logóval
- Láncba köthető DeepCool ventilátor az ARGB fények kedvelőinek
- Hamarosan birtokba vehető az AYANEO legújabb handheld gépe
- Nyáron jön az Acer oktatási rendszerbe szánt, ChromeOS-t futtató tabletje
- Nagy képátlójú, 4K-s QD-OLED monitor jön az Acertől, ami Calman plecsnit kapott
Új hozzászólás Aktív témák
-
gipsztigris
addikt
Én azt mondom, hogy ha előírásoknak megfelelően van cserélve és feszítve a szíj, akkor nem fog huhogni!
Értem ezalatt, hogy a legfontosabb, NE FILCTOLL LEGYEN A VEZÉRLÉSRÖGZÍTŐ!
Másodszor, nem véletlenül kell fellazítani a veztengely bordáskerekét (nincs ékkel rögzítve, simán el tud fordulni a kerék) szíj felrakás előtt, majd feszítés után lehúzni. Azért, hogy a régi szíj nyúlásából eredő vezérmű "torzulás" vissza tudjon állni alapra. Hogy ne legyen a szíjnak olyan pozíciója ahol lazább, máshol pedig szorosabb. Persze meg lehet csinálni (és működni is fog) ha nem lazítod a kereket, vagy ha csak filctollat használsz, de nem lesz az igazi."Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
-
espi38
őstag
Hát előtte volt egy Grande Puntonk hasonló hangja volt,de ott nem volt ennyire hallható.
Az a problémám, hogyha kicseréltetem a vezérlést nem biztos, hogy megszűnik a hang és azért nem 10-20 ezer ft rol beszélgetünk.
Engem zavar, szeretem ha rendben van az autó - nem tudom elhinni, hogy ennek gyárilag ilyen hangja van. Lehet, hogy a bordák koptak meg hamarabb a túlhúzás miatt. Itt csak találgatni lehet és az ember meg fizet - egyenlőre nem tudom mitévő legyek
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest