- Csendességre törekvő mechanikus klaviatúra jött MSI logóval
- Láncba köthető DeepCool ventilátor az ARGB fények kedvelőinek
- Hamarosan birtokba vehető az AYANEO legújabb handheld gépe
- Nyáron jön az Acer oktatási rendszerbe szánt, ChromeOS-t futtató tabletje
- Nagy képátlójú, 4K-s QD-OLED monitor jön az Acertől, ami Calman plecsnit kapott
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Karnyújtásnyira van Kína a HBM2 memóriák gyártásától
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
- Apple asztali gépek
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
LZs?!
aktív tag
válasz j.bravo #7413 üzenetére
@Mr X
Ha veszel egyet, el is viszi a fél vesédet...
@CharlieDrop
Legutóbb Szardiniát jártuk be párommal; néha már neki is voltak kattogásai, hogy minek kell még egy kupac követ megnézni...akkor mit csinálnának a gyerekek? Egy-két óra után: nem akarom, fáradt vagyok, menjünk haza, unatkozom, nem eszem meg, másikat kérek, hideg a víz, forró a nap...és emellett folyamatosan arra figyelni, éppen mit csinálnak vagy éppen mit nem. Ez most önzően hangzik, és legyünk őszinték: az is. Direkt.
@j.bravo
Igen, a teljes válogatott.
Csomagok, gyerekülések, gyerekek, felnőttek. Lekopogom, ezen a kocsin mindig minden elégségesen működött, legfeljebb nem jól vgay megfelelően - lásd: katalizátor, olajfogyasztás, stb. Az út szélén még sohasem hagyott (kopp-kopp-kopp). Az egyetlen kritikus szitu az egyik traffó eldurranása volt, de az is 50 méterre a szerelőtől távozóban.
Az egyedüli ami zavaró volt, az még mindig a váltó: 140kmph / 4000rpm, 160 -> 4500. Ez úgy tűnik, inkább országúti cirkáló: 110-120kmph 3200-3500rpm. Emellett 120-tól szélzaj ÉS motorzaj, és minden xaros úthibát éreznil; bár ezek csak páromat zavarták, én pont ezekért szeretem...egyszerűen 'mechanikát hajtok' érzése van.
150-től felfele páromon a sebesség változásával négyzetesen arányos mértékben uralkodik el az agytubi: szerinte szétesik a kocsi, de legalábbis lepattan az útról, szerintem meg 'meccanico meraviglioso' (gesztikulálva, elnyújtott B-kategóriás sztereotíp digó akcentussal fűszerezve)...mire megkapom, hogy ő jobban tud olaszul, és egyébként is inkább az útra figyeljek, mielőtt nekimegyünk valaminek és szétgurul alólunk ez a vödör csavar. Egyébként az út nagyrészét végigalussza ebben is...no, igen: amikor az olasz bőr lágyan simogat.
Menetközben egyszer felébred és kérdezi: Mennyivel megyünk? Mondom: 120. Két perc múlva VÉDA kapu, én eléggé határozottan beleállok a fékbe; kérdezi: Minek fékezel? Nem 120-szal megyünk? Mondom: Á, lehet, hogy volt az 130 is...franc se' tudja, inkább jobb a nyugalom.
Aztán persze egy pont után csak bekérdezek: amikor a Focus-szal csapatunk 160-170 körül, az nem szokott zavarni...mire ő: Hát igen, abban nem zavar. Hiába, akkor szép az élet, ha zajlik... #FML
A szerelőhelyzetre reflektálva: semmit sem csinálsz rosszul, ez most egy ilyen sport; ahogy 426os jól össze is foglalta. Ha visszaolvasol akár csak az én írásaimban, találsz köztük jó pár gondolatot a szerelőkről általában és Zsoltról konkrétan. Pl. a katalizátor cseréjének 3 napja nálam is két és fél hétig tartott.
Én annyit szoktam csinálni, elkerülendő a felesleges félreértéseket, hogy minden apró kis észrevételemet, panaszomat és öteletemet ősszeírom egy doksiba, azt pedig egy A4-es lapon kinyomtatva az anyósülésen hagyom; Zsolt pedig elmondja/hozzáteszi pluszban, amit ő még talált, stb. Az időhorizonttal pedig sokat nem lehet kezdeni, sajnos...
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest