Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zsozsa74

    őstag

    válasz Neck #41668 üzenetére

    Azért szerintem nem teljesen így van. Abban igazat adok, hogy van egy tehetség szint, ami felett mindegy kb. mivel mész. Az ufók cintányért forgatva is lenyomnak bárkit.

    Aztán azért itt vagyunk mi hobbisták (legalábbis magamat ide sorolom), akiknek egy bizonyos (magas) technkai szintig igenis számít, hogy mi van a kezében, vagy a karima mögött milyen cucc dohog. Saját példámon ezt biztosan tudom. Minél jobbak a visszajelzések, minél jobban és gyorsabban megérzem a kocsira ható erőket (és ezt mi - a motion cockpiteseket nem ide véve, de az megint egy-két árkategóriával feljebb van - csak a kormányon keresztül érezheztjük), annál magabiztosabb vagyok, annál gyorsabban reagálok adott helyzetekben. Nemrég, amikor egy nem szar szíjasról DD-re váltottam, már az első DD-s körömben megdöntöttem egy TT-s köridőmet, amit már egy ideje hiába hajszoltam a kedvenc pályámon. Szóval egy szintig az is fontos lehet, hogy milyen a tech. És nem csak az élmény miatt.

    Természetesen az ülés pozíció is fontos, meg a kényelmes ülés. Korábban a merev kagylómban már utáltam ülni, pár évet azért lehúztam benne, de összehasonlíthatatlan a kicsit puhább, állítható támlás sportüléssel (már szimezés esetén persze, és továbbra is, ha nem motion cuccban vereted).

    A féket pedig talán a legtöbben a legfontosabbnak gondolják. Egy "on-off" fékkel tényleg nehéz konzisztensnek lenni. Abban talán mindenki egyetért, hogy a load cell az még az a viszonylag megfizethető kategória, ami kell is az értelmes versenyzéshez. És az ufókat itt megint kivonhatjuk a képletből... :)

    [ Szerkesztve ]

    Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74

  • zsozsa74

    őstag

    válasz Neck #41668 üzenetére

    Mondjuk inkább, hogy Villeneuve részt vett kontival a versenyen és nagyon messze volt attól, hogy elverje a mezőnyt. Emlékeim szerint legalábbis. Ha valami maradandó lett volna, akkor emlékeznék. Arra viszont emlékszem, hogy egyszercsak megjelent Alonso egy Fana DD-vel, az első versenyen még esett-kelt, de a következőkön kegyetlenül lenyomott mindenkit, ha az elejéről, ha a végéről indult. Ebben persze talán 5% volt a Fana dd szerepe, a többi a pilóta...

    Automobilista 2 - www.justrace.net/ Steam: zsozsa74

  • blountex

    senior tag

    válasz Neck #41668 üzenetére

    Nem hallottam a Villeneuve controlleres esetről.
    Az alap T150 vs legdrágább fana szett rossz összehasonlítás.
    Még a G923 is jobbnak tűnik T150től.

    Ez szerintem egyértelmű, hogy nem lehet kényelmetlen pozicíóban leülni játszani. Mindenkinek egyéni a kényelem.

    A konzisztencia is rengeteget számít egy versenyen, nem feltétlenül a legjobb köridővel lehet eredményes az ember.

    "A drágább kormány élményben ad többet."
    Gondolom itt arra célzol, hogy valamivel jobb lehet a visszajelzés, esetleg picivel pontosabb.
    Alapvetően a drága cuccoknál alap felszereltség a bőrborítás, esetleg fém keret stb, tehát ezek esztétikai funkciójában nem lehet előrelépés, inkább technikai oldalról.

    #41673 adrian360

    Ez érdekesnek tűnik.
    Ugye ps4re már adtak ki egy kompatibilis CSL wheel base-t, feltételezem már akkor is meg volt a hivatalos együttműködés.

    A Fanatec cuccok miért csak a saját weboldalukon keresztül rendelhetőek?
    Nincs leszerződtetve más piacon szereplő bolttal mint pl amazon?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák