Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    Én voltam buta. Megoldottam, hogy minden gép lásson mindent, és így sikerült munkába fognom minden masinát. ( Mondjuk ehhez kellett egy olyan progit írni, ami úgy néz ki, mint a Windows XP bejelentkező képernyője, és miután beléptem a saját jelszavammal, elindítottam a progit, és hívtam a tanárt, hogy lépjen már be, mert nem megy az én jelszavammal, a progiba beírta a jelszavát, így lettem én is Rendszergazda:))) )
    Videót ugyan még mindíg nem tud, csak képeket renderelni, de nekem ez is megfelel.
    A progink Credits része úgy is ~1200 képkocka, az otthoni gépem kb. 2 napig számolná. A héten megnézem, mennyi idő alatt végez a csorda.

  • Menthirist

    veterán

    Ez nem is kérdés lesz, inkább egy meglátás.
    A minap volt szerencsém az iskolánkban 2 haverommal csinálni a szakdogánkat.
    A terem teljes gépparkja a rendelkezésünkre állt, mivel tanítási szünet miatt senki sem volt az iskolában, csak a felvételiző 8.-osok meg a felvételiztető tanárok.
    Gondoltuk jó lesz, Hisz egy játékprogramot fejlesztünk, szakdolgozatképpen.
    15 db 1,7-es Celeron volt a teremben. A Programozás az egyik haverom reszortja volt az egyik gépen, a másikon a másik haverom csinálta a hangokat, egy harmadikon a programozónk barátnője netezett, míg egy negyedik Jukeboxként üzemelt. Gondoltam milyen jó is lesz, hogy a maradék 11 gépen renderelhetek net renderrel egyszerre. Úgyis át akartam renderelni a játék videóit. 3 órába tellt, mire kiderült a szörnyű - viszonylag szörnyű - valóság.
    A 3D Studio MAX 6 NetRender 3 elemből áll, egy manager, egy server és egy monitor progi. Először minden gépen elindítottuk a managert, és csak egy gépen a szervert. Később kiderült, hogy minden renderelő gépen a szervernek kell futnia, a manager csak egy gépen mehet. az osztja majd szét a feladatokat. Ráadásul AVI-t még véletlenül sem lehet renderelni hálóban, csak képeket, azokat is csak úgy, hogy mondjuk 1-110-ig renderelünk képet, és így mindegyik gép 10-10 képet fog renderelni. Ezeket noha össze lehetne fűzni, de ráadásul annyira le volt amortizálva a hálózat, hogy néhány kép elveszett mivel nem lehetett eljuttatni a központi könyvtárba. Ráadásul össze-vissza osztotta ki a rendereléseket. Szóval a végén csak egy gép renderelt a 11 helyett. :((
    Pedig elkézeltem volna, hogy 1 kép renderelését is lehetett volna így intézni, mégpedig úgy, hogy a gépek számolási kapacitása összeadódott volna. Kár

Új hozzászólás Aktív témák