- Milyen monitort vegyek?
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Pletyka: klasszikus tuning AMD Ryzen 9000X3D CPU-kkal?
- TCL LCD és LED TV-k
- Projektor topic
- Canon MILC: EOS R és M topik
- RAM topik
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Ultraslim kialakítású, vezetékmentes "tört" billentyűzet Keychron recept szerint
Hirdetés
-
Már 40 milliárd dollárt érhet a Revolut
it Rekordnyereséget ért el a Revolut, amelyet már 40 milliárd dollárra értékelnek.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
PlayStationre és Xbox-ra is megjelenik az IXION
gp Az új változatok valamikor jövőre debütálnak, pontosabb dátumot nem kaptunk.
Új hozzászólás Aktív témák
-
snemeth
aktív tag
En soha nem vagyok taplo a kulonfele ugyfelszolgalatokkal. Tisztaban vagyok azzal, hogy nem az ott ulo szerencsetlen tehet arrol, hogy valmi nem ugy tortenik/mukodik, ahogy kellene.
A multkor ketszer kellett az Elmu-nek telefonalnom, hogy kuldjek mar ki vegre a szeptemberi fogyasztasrol a szamlat, mert csak nem akar megerkezni. Az elso telefon utan vartunk ket hetet. Nem jott, felhivtam oket ujra es ismet normalisan elmondtam, mi a baj. Megbeszeltuk, megkoszontem a segitseget es kesz.
Mondjuk ennek a csekk temanak most veget vetek, mert bankot valtunk. Otthagyjuk a rablo OTP-t a fenebe es mehet minden beszedessel es atutalassal - ingyen.
Amugy azt figyeltem meg, hogy a rosszindulatu emberek nagy resze nyugdijas. Azt sem tudja mirol beszel, de kozben olyan tusko, mint allat. Legyen az UPC ugyfelszolgalat vagy SZTK.
Na, ennek aztan sok koze volt a Tvnetwork-hoz. -
h_143570
addikt
Nem reklamáltam csak érdeklődetem hogy igaz-e a hir ma is 3 óránát szakdozott a netem de tűrtem az elmúlt héten 2 szer is volt 1-2 órás net kiesés még sem telefonálgatam rájuk, hanem megvárta mig szépen megcsinálják. Mivel tudom hogy kőtőgetnek be egy csomó új usert meg hát készitik a rendszerűket a viszaállásra igy tudomásol vettem magamban hogy lesznek kisebb nagyobb kiesések és nem problémáztam. A levelemre tőbb mint egy hét múlva válaszotak, amikor minden más témában szinte másnap, valószinűleg ki kellet sakozniuk hogy hogy és miként legyen az átálás. Tehát nálam megértőbb és tűrelmesebb user nem hiszem hogy olyan sok lenne. De ha már egyszer felemrűlt a dolog akkor már csak azért is megérdeklődtem és válaszoltak rá csak eltertott egy idejig. Szóval eddig 3 mailt kűldetem nekik ebből 2 a bekőtésel kapcsolatos mail volt. Tehát egy érdeklődő mailt el lehet kűldeni és megvárni még válaszobak rá az szerintem nem cseszegetés.
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Redmi Note 10s 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A55 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eladó egy bontatlan új Zotac Gaming RTX 4080 SUPER Trinity Black Edition 16GB GDDR6X videokártya
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen