-
PROHARDVER!
TP-Link WDR3600 - N600 router
Új hozzászólás Aktív témák
-
irvinero
csendes tag
"az openwrt DHCP beállításainál be lehet adni, hogy ezeket a DNS szerver címeket ossza ki minden kliensnek (8.8.8.8 és 8.8.4.4)" - ezt Luci alól is meg lehet csinálni? Még kezdő vagyok, nem igazán találom...
"Nem csak forward rule-t kell létrehozni, hanem hozzá tartozó Traffic rule is!"
Nem sok változást tapasztaltam
Biztos nem csinálok valamit jól... -
irvinero
csendes tag
válasz
Intruder2k5 #2402 üzenetére
Először is köszönet Dchard és Intruder2k5!
Ahogy elolvastam amit Intruder2k5 irt, az volt az első, hogy megnéztem működik e a google.hu.
Természetesen nem akarta betölteni, gondolkodott egy ideig, viszont fogtam az alkalmon és kihasználtam az időt, http://173.194.39.119/-al tökéletesen működött.
Más oldallal is csak kínlódott, így átirtam a DNS servereket Dchard szerint és azóta nem tapasztaltam semmi hibát. Ennek már fél órája, remélem így is marad.Még mindig értetlenkedek, hogy mitől jött elő. UPC vagyok már egy pár éve és most találkozom ezzel a hibával először. Fel is hívtam őket, hogy nem e náluk van a hiba. Mondták kössem direktbe a modemre a laptopom. Akkor nem mutatkozott a hiba. A routeren keresztül viszont már igen...
De lenne még egy kérdésem, hátha valaki már ezzel is talákozott.
Ncore-os torrentet istennek se tudok seedelni. Az utorrent mutatja, hogy nincs nyitva a port, pedig az openwrtben engedélyeztettem. Remélem jól is...: -
irvinero
csendes tag
Sziasztok,
már régóta használom a Vargalex féle fw-rt és tényleg nagyon sok mindenre tudom használni, viszont az utóbbi időben az alábbi hibával véletlenszerűen meg meg áll az internetkapcsolat:
http://prohardver.hu/dl/upc/2013-06/23/410248_mufnx8s6dgfcwwa2_router_problema.jpg
25Mbites UPCm van, amikor működik a net akkor ezt el is éri, de előfordul olyan időszak amikor 5-6oldalfrissítés után hoz csak be egy alap oldalt, mint pl. a google.hu is.
Valakinek van valamilyen ötlete, ezt mi okozhatja?