- Ergonomikus, vezeték nélküli chiclet billentyűzet a Kensington értelmezésében
- Kiszivárgott egy lista a várható Lunar Lake modellekről
- Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
- Ezért működik ma csak Snapdragon X-en az Auto SR
- Problémák a Samsung 3 nm-es node-jával
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Vezetékes FEJhallgatók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Gaming notebook topik
- Azonnali informatikai kérdések órája
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
Hirdetés
-
Cryptmaster teszt
gp A toll erősebb a kardnál – főleg, ha azt írjuk le vele, hogy mithrilpenge. De szavaink ebben a játékban nem csak acélt és varázserőt képesek megidézni, hanem az egész világ sorsát megváltoztatják.
-
Még ki se jött az új Xeon, de máris a 2025-ös fejlesztésre koncentrál az Intel
ph A Granite Rapids egyelőre nem tűnik áttörésnek a partnereknél, de a Sierra Forest fogadtatása meglepően kedvező.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
PROHARDVER!
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
AXisBOLD
addikt
válasz rbalint88 #11423 üzenetére
jogos és köszi az észrevételt!
Igazából még az Auris kombi is elég lenne, a fix paraméter - sajnos - az ár --> 2,7M
de egyébként nem városi mászkálós lesz alapból, munkába járós napi 140-160km + a túrázások, hosszabb utak.#11425 Cifu: köszönöm az építő hozzászólást! Ezekre figyelek és mindenképpen lesz átnézés a vásárlás előtt.
#11431 VaZso: köszi, annyira nem tűnik vészesnek ez a fogyasztás, a 147 HP (1.8) a 75 lovas 1.4 szívóm után különbség érzetre meg repülőgép szerű gyorsulás lesz szerintem
Az automata váltó nem macerás, milyen karbantartási igénye van? Attól kicsit tartok, hogy ha valami elmegy benne, akkor locsolhatom rá a pénzt.
Aurea mediocritas
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Politika
- Gurulunk, WAZE?!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Vezetékes FEJhallgatók
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- mustang08: MÁV
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Toyota topik
- További aktív témák...