Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Nemo1

    tag

    válasz Desy #1119 üzenetére

    Az Ubisoft az eladó, annak a suport-ja meg...inkább hagyjuk... :(((
    /Már több tucatnyi hibát jelentettem benekik, az összes zárt bétánal, és most is... és igen, naplófájlokkal, képernyő felvételekkel stb, de érdemi választ nem, kaptam(kb mint az Oculus support...)/
    Pont ellenkezőleg, ha gyenge az ember gépe, akkor még azt mondja, hogy ok, nem "erre/ilyen gépre tervezték/tesztelték", de így...
    Én azt gondoltam, hogy ezek a fórumok, pont ezért vannak, hogy segítsük egymást, közösséget építsünk stb. (ja bocs, ha tévedtem...)
    Igen, pontosan így érezem magam, mert a free hétvégén még Vulkán alatt is simán ment, úgyhogy nem csak néhány órát "teszteltem", pont úgy ahogy írod(ezért vettem meg).
    De, mindegy, én ezt már elengedtem, marad a dx11, persze ezért időnként majd "rá próbálok", egy-egy patch után, vagy Nvidia driver frissítés után.
    Csendesen mondom(bár nem vagyok hivatásos tesztelő), hogy a hiba náluk van, a szerveroldalon.
    Miből gondolom?
    Mert most volt alkalmam a Division2-öt egy sokkal lassabb internet kapcsolaton játszani, és ott is előjött hasonló hiba.
    Annyi különbséggel, hogy nem csak kifagy, de egy idő után be is zárja a játékot, és már dobja is fel a képernyőt, hogy akarom e hibát jelenteni.
    "Normális", gyors internet kapcsolatnál nem jön elő a hiba.

Új hozzászólás Aktív témák