Hirdetés
- Drágul az EU-ban a GeForce RTX 4090
- Milyen monitort vegyek?
- Androidos tablet topic
- Elengedheti a köztes generációkat az Intel
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Dedikált Galaxy AI gomb az új táblagépekhez
- Milyen SSD-t vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
Hirdetés
-
A Pwnage kínálatában hamarosan megjelenik az eddigi legkönnyebb nagy méretű egér
ph A Razer DeathAdder V3-ból merítő, szénszálas megoldás sok színben választható, a szenzora áthelyezhető, és még 45 gramm sincs.
-
A Xiaomi 14T-k már töltő nélkül érkezhetnek
ma Legalábbis erre utal egy, a vékony dobozról készült fénykép.
-
Sony PlayStation - Holnap éjszaka jön a következő State of Play
gp A Sony nagyjából húsz darab játékról oszt meg velünk részleteket.
-
PROHARDVER!
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
válasz Szpisti #150968 üzenetére
Nekem az a tapasztalatom, hogy inkább kétszer is elmondja az ügyintéző a bekövetkező változásokat és a módosuló díjakat, mint egyszer sem. Ezzel önmagát védi, hiszen a rögzített beszélgetés tartalmazni fogja az ő általa adott információkat és azt, hogy az ügyfél ebbe beleegyezett (konkrét jóváhagyást kért tőlem a rendelés jóváhagyása előtt). Persze, mindenkinek lehet “rossz napja” és ha az eredeti kérdező NEM adott a változásokhoz tisztán érhető jóváhagyást, akkor az megalapozhat egy panaszt, a kikért hangfelvétel alapján.
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen