Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
- 3D nyomtatás
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- Milyen videókártyát?
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- Milyen nyomtatót vegyek?
- Körvonalazódik az új grafikus API-k iránya
- Házimozi belépő szinten
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Új hozzászólás Aktív témák
-
bigdigit
addikt
Nekem 2017 Swift GLX 1.2 van majd 3 hónapja.
Először is leszögezném előtte 2008-as 1.3-as GLX Swiftem volt és ez a viszonyításom alapja.
140 felett még nem mentem vele de meglepően fickós még ott is de én se mennék gyorsabban vele.Előző swiftemhez képest egy élmény vele autózni.Mintha teljesen más kategória lenne igaz egy generációt kihagytam. Alul is van ereje nem kell pörgetve indulni le ne fulladjak.
Az már más kérdés eddig vagy tizen szólítottak le miatta milyen jól néz ki ecetera...
Padkákra érdemes figyelni de ez már előző swiftben is így volt.Az extrákról:
Sávtartót nem kapcsolom ki mert eleve szoktam indexelni így eddig csak egy helyen szokott nekem fals jelzést adni mert az útban pont úgy van repedés azt hiszi sávot váltok.
Ráfutás figyelmeztetés is jól működik az én vezetési stílusommal de másnál lehet idegesítő lesz.Ha dinamikusan érkezel rá egy álló sor végére bizony csipogni fog.
Adaptív tempomat szerintem nagyon jól működik.Jól tartja a távot bár még sose vágtak be elém akkor mi is lenne.Külön tetszik amint kiteszem az indexet mert gyorsabb vagyok a hátsónál már el is kezdi nyomni neki.A távolságtartás 3 fokozatban állítahtó de kikapcsolni szerintem nem lehet.
Automata távolsági fényszóró nekem még sose kapcsolt be mert nem jártam éjszaka olyan helyen ahol nincs valami közvilágítás és forgalom se.Átlagfogyim 2800km után 4.5l és pályán is 5 alatt marad.Városban simán a 4 lenne közelebb érdekes mód és ha megy a klima azt se érzem gyengítené érezhetően a motort.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Üdv!
Nincs Swiftem, egy 2006-os Honda Jazz-t hajtok, és sajnos az ismerősi körömben sincs új Suzuki, de az első kettőre nagyjából tudok válaszolni.
- 11 (14-3) centis hasmagassággal én még soha nem akadtam fel, de a nagyobb fekvőrendőrökön óvatosan megyek át. 12 centit láttam a Swift-re vonatkozóan, szerintem nem lesz különösebb gond, ha odafigyelsz.
- Szerintem ne akarj egy kicsi szívóbenzinessel 150-nel menni. Egész egyszerűen nem erre való. Ha fontos a pálya, akkor inkább az egyliteres turbót válaszd, abban legalább van tartalék.(#36703) hundai: Amelyik befér az adott helyre. Nem törvényszerű, hogy az ugyanakkora kapacitású akkumulátorok fizikai mérete megegyezik.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Skil Red 9320 sarokfűrész
- Eladó vagy Csere Ebike Fully-ra a képen látható 2023-as Cube Stereo one77 pro kerékpár
- Xiaomi Electric Scooter 4 Pro Max DE (Gar: 2027.08.13-ig)
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips FC6725/01 SpeedPro vezeték nélküli porszívó közel 2 év garancia
- Eladó ÚJ BONTATLAN Philips HD9285/90 XXL Forrólevegős Wi-fi sütő 7,2L, 2000W ,2 év garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest