Új hozzászólás Aktív témák
-
Qtya123
őstag
válasz ViZo72 #67743 üzenetére
Azt írja a hirdetésben, hogy összeakadt a motor. Kíváncsi vagyok, hogy mi lehetett a gond.
Akkor szokták mondani, hogy összeakadt, ha elszakadt/átugrott a vezérlés és a dugattyú összekócolja a szelepeket.
De ebben az 1.6-os motorban még a jóféle vastag vezérműlánc van, nem a biciklilánc kategória. Egészen pontosan ilyen:
Elszakadni, átugrani nem nagyon fog, hacsak nincs valami peches anyagfáradás akár a láncban, akár a fogaskerekekben.
Szóval kíváncsi vagyok, hogy mi történhetett a 96e km alatt. Ezeknek az 1.6 motoroknak ez még kb a bejáratós szint. Gond nélkül tudnak 350-400e+ km-t.(kis érdekesség, hogy ezzel szemben pl egy Skoda HTP motorba milyen láncot tettek...: [link] )
[ Szerkesztve ]
-
Montesantos
senior tag
válasz ViZo72 #67743 üzenetére
Semmi értelme a számolgatásnak, mivel nem tudod az autó előéletét... (használat, szervíz stb. A szomszédom is megfőzte az 1.4 t (140Le) két hete....
Más: Saját céges Amarok 0 km-től-72000 km-ig Eddig 6 db részecskeszűrő, 2 befecskendező rendszer (kompletten) pár db érzékelő csere..... összesen az 5 évből 1 év szervízben állás és nem lett jó.... motor ki-szétszed- mér az összes henger ovális dugattyúk lógnak benne.... motor csere cirka 5 milla... (röviden ennyi)Gabi
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest