- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
ph A 49,73 literes térfogatú, látszólag jól szellőző modell tárt karokkal várja a konnektoraikat rejtő ASUS és MSI alaplapokat.
-
Mozgásban az Arena Breakout: Infinite (PC)
gp A korábban csak mobilokra/tabletekre megjelent FPS hamarosan PC-n is elérhető lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szalma
őstag
(Jól fogsz járni vele! Jó vétel! Gratula a szerzéshez!
És egy jótanács: anyósülésre soha ne tegyél hátafordítós gyerekülést! Egy kikapcsolt légzsák is légzsák, pláne a kocsi legveszélyesebb részén. Mi azt tapasztaltuk, hogy ~10 perc alatt elalszanak az ekkora méretű lurkók. A hátsó ülésen... Akár egyedül is. A megszokás nagy úr. )
Szeretettel:
Szalma
ui.: Kellemes autózást! -
Mr.Skyline
senior tag
Suzuki Swift VVT 2005
na szóval mint azt tudjuk 2005 Februárjában várhatjuk a megjelenését, és mivel az én mostani autóm '93-as Swift sajna TK-s lett egy részeg teherautósoförnek köszönhetően, így elgondolkoztam egy új autó vásárlásában!
Nekem nagyon teszik az új STIFT
Képek:
Rally:
Bővebben: link
Bővebben: link
Széria:
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Bővebben: link
Az ára a WagonR+ és az Ignis között lesz!
ami kb 1.8M HUF
vélemények?
[Szerkesztve]"Ami kocka azt gurítjuk, ami kerek azt visszük"
-
I_Am
veterán
válasz Mr.Skyline #703 üzenetére
Mielőtt valakinek az jutna eszébe, hogy Mr.Skyline heccből irogat ide, jelzem olvassa el legyen kedves Bővebben: link-et, majd Bővebben: link-et.
A megértést előre is köszönöm, további kellemes fórumozást kívánok mindenkinek.Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
Mr.Skyline
senior tag
válasz Mr.Skyline #703 üzenetére
előről kicsit C2-s oldalról Mini Cooper-es, bár ez az én szerény véleményem.
belülről egész jól néz ki bár kicsit fapados. azért az előző típushoz képest sokat javúlt.
[Szerkesztve]"Ami kocka azt gurítjuk, ami kerek azt visszük"
-
nagyúr
válasz Mr.Skyline #703 üzenetére
arról nem tudsz vmit, hgoy milyen motorokkal lesz?
tömeg, fogyasztás? stb.
egyébként drágább lesz az ignisnél.Pleased to meet you - hope you guess my name
-
kymco
veterán
válasz Mr.Skyline #703 üzenetére
Én azt a tájékoztatást kaptam, hogy drágább lesz, mint az ignis (ezért is vitték le az árát)
www.refujvaros.hu
-
Mr.Skyline
senior tag
lesz 1.3-as és 1.5-ös változat!
hát az árral kapcs. igazatok van!
''A hivatalos bemutatkozásról még nem tudni - állítólag február vége vagy március eleje-, de néhány szerencsés február 4-én a Kongresszusi Központban megismerkedhet az új Swift-tel. Egyelőre az autó ára is bizonytalan, de mi tartjuk korábbi feltételezésünket, így 2,4-2,7 millió Ft közé várjuk.''"Ami kocka azt gurítjuk, ami kerek azt visszük"
-
Mr.Skyline
senior tag
válasz Mr.Skyline #711 üzenetére
Origo szerint:
''Egyelőre elképzelés sincs a Swift magyarországi áráról, a Nikkei szerint azonban Japánban 1,01 és 1,54 millió jen (9490-14 470 dollár) közötti áron kapható. Ha a napi kurzuson átszámítjuk, a belépő modell ára 1,84 millió forintra jön ki, ám a magyarországi adórendszer miatt nem tudni, hogy számunkra is ilyen olcsó lehet-e a ''mi autónk''. ''
na majd meglátjuk kinek lesz igaza!"Ami kocka azt gurítjuk, ami kerek azt visszük"
-
RAM
őstag
-
Goose-T
veterán
Csak úgy tájékoztatásképpen: Fabia kötelező szerviz ára általában 20-30 rugó között mozog. Mielőtt bárki kérdezősködne: nekem Skoda Feliciám van, kombi és meg vagyok vele elégedve. Egyszer összecsuktam vele egy Ignist. 3x annyi kár keletkezett benne, mint az enyémben. Pedig nekem betört az egyik első lámpám is. De ne kezdjetek el ezen flamelni.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
AmunRa
aktív tag
Ha trabantal mentél volna neki 10x anyagi kár keletkezett volna benne!
Ha meg nem tankolod meg még több!
Én meg nem megyek neki senkinek és nem is lennék erre büszke, hogy
mekkora kár okoztam.
Mert hiába csinálják meg azt a kocsit, soha nem lesz olyan mint elötte!
[Szerkesztve] -
nagyúr
én meg egyszer, még megboldogult frissjogsis koromban koccantam kb. 10-zel egy Yaris-szal. Amely ''kategóriájának legbiztonságosabb autója'' - a Suzuki Swiftünkről csak a festék jött le, újra kellett fényezni egy 15x 5 centis részt a kerék fölött, a Yaris viszont 10 centire behorpadt.
ja, nem magamtól mentem neki...
[Szerkesztve]Pleased to meet you - hope you guess my name
-
rATdrAgOn
senior tag
Hejho!
Jaja, amit most akcioznak Fabiaknal az a fapad verziora es az 1.2-es motorra vonatkozik.
Csaladunkban van egy ilyen, par extrat azert belerakattunk, igy 2.7-ben allt meg a gep (offkoz reszletre megy). Hugomnak tokeletes, en viszolygok tole.
Egyreszt: _harom_ hengeres 12 szelepes motor? Igaz, hogy 65 LE, de ha azt akarod, hogy menjen akkor meg ki kell taposni a belet. Fogyasztasa is igen viccesen alakul, hugom nem tudja 8 liter ala vinni a fogyit, ha en jarok vele (varosban kizarolag es tankolastol tankolasig) akkor mar sikerult 4,5l-t is elernem vele, igaz akkor csak az volt a cel, hogy a forgalom ritmusat tartsam (tehat semmi kigyorsitosdi, meg ilyesmi). Ha kicsit eroszakosabban bansz vele akkor varosban siman megvan a 8-8,5L.(Halkan jegyzem meg, hogy a sajat roncsom ugyanennyit eszik telen varosban).
Masreszt: belter? En szemelyszerint nem vagyok egy nagy ember, de annyira szuknek erzem a vezetoallast, hogy ihaj. Pl. mindig beverem a bal konyokomet az ajtoba, ha balra kell kanyarodni Raadasul, az ulesek ugyan nagyon jo tomesuek, jo az oldaltartasuk is, csak epp a futomo feszessege + a kemeny ules miatt egy ora utan ugy elkezd fajni a derekam, hogy akkor meg kell allnom. Szoval, tipikus nemet auto belso.
Ami viszont pozitivum: a fabia a legjobb a VW konszern Polo padlolemezre epulo vasai kozott - nemetebb auto, mint egy gyari VW. Jo a futomuve(legalabbis a Polohoz kepest szenzacios), viszonylag igenyes a belseje. A motorrol mar leirtam a tapasztalatokat, majd az ido eldonti.
No, szok szerencset!A pC vajommi?! A kindoz vajommi?! A szittyozium.hu jó. Amigát használok, commodoreos (c)(r)(tm)-al. Meg nextgent. Meg bármit. :D
-
kymco
veterán
válasz rATdrAgOn #717 üzenetére
A motor 1.4 100LE-s, tehát 4 henger és 16 szelep.
A fogyasztásra igyekszem majd odafigyelni.
A beltérnél én is éreztem, hogy pld hátul az 5 ajtós swift kényelmesebb, de hát oda a gyerekek lesznek száműzve. Elöl pedig elboldogulok majd valahogy (lehet, hogy nem igaz, de itt is az az érzésem, hogy kevesebb a szabadság, mint a suziban, viszont nem érzem azt, hogy a forgalom centikre tőlem zakatol, sőt igazából nem is nagyon hallok semmit sem, jó a hangszigetelés.)www.refujvaros.hu
-
Jam-Master J
aktív tag
Hogy az eredeti kérdésre is válaszoljak:
Szerintem jó kocsi az Ignis...vedd meg, teljesen megbízható családi autód lesz, olyan, amihez sosem kell hozzányúlni.
Tapasztalat.
A Suzukik egyébként is sokkal megbízhatóbb autók az átlagnál, ez tény. A sok Suzukifikázó meg nem érdekel.J. - Annyit dolgozom, hogy az lassan már az ivás rovására megy...
-
HSNet
aktív tag
Fogysztásától ne félj, kollégámnak ugyanezzel a motorral szerelt 5 ajtósa van. Szereti neki taposni (érsd, a motor 4-4,5-as fordulatnál kezd húzni igazán, tehát nem is nagyon forgatja ez alatt) így jön ki a fogyastása max 7,5-8 literre, ha visszafogodtan hajtja, akkor 6,5 körül tud maradni városban is. A céges Octaviak meg kb 100.000 km után is egészen jó állapotban vannak (az egyiknek lett csak kitaposva a bele, az egy kicsit eszi az olajat), ha nagyon muszály, akkor sikerül 5,5 körüli fogyasztást mennem az 1.4-es 75 pacissal.
In God We Trust. Everyone else must have an X.509 certificate.
-
Bikeman
aktív tag
Akkor beégtem...
Csak azért, mert eddig a VW nem szerette húzogatni a mocikat, de akkor ők is jobb útra tértek!! (az 1.6 is 102LE az új 1.6 FSI 115)
Bár mentem 75LE--s Poloval, szvsz az is elég kellemesen ment..
A számolásnál meg úgyis kerekíteni kell, úgyhogy..
Egyébként a topicnyitónak gratula hozzá!! -
kymco
veterán
Nálam az a gond, hogy jelenleg egy olyan suzuki swift üzembentartója vagyok, melyre a maradványértékesítéses konstrukció április közepén jár le. Ha addig adom el a swiftet, akkor fizetnem kell a szerződésmódosításért, így várnom kell.
Anno a bank tanácsolta a februári utánajárásokat, és ez az új autó vásárlásánál azt hiszem reáli is lehet (a Suzuki Ász 5-6 hétre ígérte az új autót). Ma megint felhívom a bankot, hogy pontosítsak, meg a biztosítóm a Casco árváltozása után érdeklődve stb....www.refujvaros.hu
-
Bikeman
aktív tag
Ööööö, úgy értettem, hogy amíg nincs nálad, addig ne menjenek vele több 10-100 km.-tert. (vagy tudjál róla, akár utólag, a felírás által)
Én, amikor szervízben van a gép, akkor is mindíg felírom a km. pontos állását, mert jobb a biztonság... Az gyanús, ha a próba út nem 2 km, hanem 22.... -
Integra
titán
jó lesz ez az új kis swift szvsz!
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
a_tesz
Korrektor
ezzel nincs is semmi baj. csak ugye Nyugat-Európában vélhetően többet fognak eladni belőle, mint Magyarországon (legalábbis a Suzuki várakozásai szerint), és az a sokezer Swift-vásárló, aki a végletekig elégedett a jelenlegi autójával (többek között mi is), megérdemelnénk egy kis plusz biztonságot meg egy kisebb átverést, mint ahogy a jelenlegi autót kapták. Tudom,a Suzuki se jótékonysági intézmény, de elég elszomorító, hogy a kispénzű embereket így átverik...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
Integra
titán
ha nem is egyedül, de valami kooperációban valszeg lesz nekik is.
most mondanám, hogy akkor már a toyota kis dízelét és ne a franciát, de a fene se tudja hogy kinek kivel és milyen a beszállóti szerződése és az mennyire korlátozza a további szabadságot illetve együttműködést.
de biztos, hogy megdrágítja az árat érezhetően...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Latissimus Dorsi
senior tag
Gondolom egy ''10 second'' turbódízel megfelelne neki Nekem is De egyelőre marad a szívó...
MOS6510 > Intel P166 > Intel Cel400 > Intel Cel800 > AMD Athlon 2,0 Thunderbird > AMD Athlon 2,5 Barton > Intel Core2 Duo E6600 > AMD Phenom II N970 >Intel Core i5-4300U > Intel XEON E3 1505M v5 > ?
-
Integra
titán
válasz Latissimus Dorsi #742 üzenetére
vazz, beleraksz egy 10 éves 1.4-es civic motort a suziba és van máris van egy ''10 second'' zsebrakétád
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Latissimus Dorsi
senior tag
-
Integra
titán
igen, de itt asszem a kolléga szigorúan a 0ról 100ra gyorsulást értette
mod: tévedtem, csak én értettem a 0ról 100ra gyorsulást hirtelen alatta, túl abszurdnak találtam a negyed mérföldre ezt egy suzukira levetítve
[Szerkesztve]...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen videókártyát?
- Hegesztés topic
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Hálózati / IP kamera
- Sweet.tv - internetes TV
- Motoros topic
- Milyen notebookot vegyek?
- A Microsoft feltalálta az olcsó AI-t
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...