- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Házimozi haladó szinten
- OLED TV topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Adatmentés - HDD - SSD - Flash
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
téli gumi sose árt. én ezt azóta tudom, amióta két egymást követő évben is részem volt abban az élményben, hogy a hegyi szerpentinen a kocsi egyszer csak gondolt egyet, hogy ő inkább egyenesen menne... hát, azt az érzést nem ajánlom senkinek. Bár, ha mindenki egyszer megtapasztalná, hogy milyen az az 1 másodperc, amikor látod, hogy jön a szakadék, na, akkor lehet, hogy sokkal több téli gumis lenne.
ja, az egyik eset a Swiftünkkel történt, én voltam a sofőr, sötétedéskor egy kb. 10 méteres ráfagyás volt a hotelhez vezető úton... én vezettem, kb. 10-zel beszálltam a hófalba.
másik eset, következő évben Opel Astrával kb. 30-cal egy kanyarban ugyanez, a korlát fogott meg minket, de az is csak azért, mert az utolsó fél méteren talált egy biztos pontot a nyári gumi, és végre elkezdett kanyarodni... nagyon deja- vu-m volt.. csak ezúttal az anyósülésen.
hozzá kell tenni, hogy ezeken a szakaszokon a téli gumis autók gond nélkül mentek el, csak mi szívtunk.
szóval ne szidd magad, a téli gumi az egy szükséges és jó dolog, és jövőre is lesz tél.
Ui. a gyereknek jobbulást!
[Szerkesztve]Pleased to meet you - hope you guess my name
-
kymco
veterán
válasz fokukac #1051 üzenetére
Ez a kocsi anyagilag azért elég szépen hazavág, ezért kacsingattam a tavasz felé egy kicsit..... Meg az anyósom sem érti igazán, hogy minek ez a plussz költség. Ő 30 éve nyári gumikkal furikázik naponta, télen-nyáron Veszprém, Tatabánya, Buapest között.
No de nem jött még ki reggel a fagyott földútunkról a házunk előtt!
Tegnap reggel a nyárigumis swiftel egy lefagyott kereszteződésben nem akaródzott elindúlni... Olyan ciki volt, félig már elfoglalok minden sávot, de a kocsi kereke szinte helyben pörög és jönnek a védett úton a kocsik.....
Azért nem hagyott cserben az utólsó utján a kocsi, csak megmutatta, hogy ilyen is tud lenni....
A bátyám is megerősített a téligumi vásárlásban, mert mondja, és ezt tapasztalom is, új aútó, nagyobb bizonytalanság. Jól jön ilyenkor, hogy legalább a fékezésben bízhatok (ugyebár szokatlan a kocsi geometriája, az blakok, tükrök által belátható tér, még a műszerfalat is szoknom kell......)www.refujvaros.hu
-
csibor
őstag
Első nyugati autom Isuzu gemini volt svájcból hoztam téligumival,télen megesküttem ilyen nincs nem volt hajlandó megcsuszni.De a következő télre már nyárit szereltem fel ,s minő meglepő minden kanyarban keresztbe közlekedtem.Azota mindig van téligumim.
-
luciferc
őstag
nagyon jól tetted, hogy vettél téli gumit, ha rajtam múlna akkor télen a nyári gumis szambázásért tavaszig vagy a téli gumis számla bemutatásáig tartó rendszámlevétel járna.
most fájt kiadni a pénzt, de ha belegondolsz, így viszont 2-szer annyi ideig lesz gumid, hiszen mindegyik szett csak fél évet van a kocsin egyhuzamban. Szóval nem plusz kiadás, csak előrehozott kiadás. -
Integra
titán
válasz luciferc #1057 üzenetére
természetesen neked az ő biztosítója fizetni fog, csak neki nem fog semmit.
aztán hogy mi van ha neked is nyári gumid volt fent és esetleg már módosítottak valamit, akkor lehet hogy te sem kapsz pénzt, mert mi a francnak mentél ki nyári gumival télen az utcára.. de ennek utána kéne nézni konkrétan.
minden esetre én ezt is eltudom képzelni a biztosítókról. és tulajdonképpen jogos is...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
luciferc
őstag
válasz Integra #1058 üzenetére
az nem érdekel, hogy a nyári gumis sértett kap-e pénzt, nekem van téli, a lényeg hogy nekem fizessen a biztosító ha egy nyári gumis mazsola megtol, aztán perelje be rajta ha akarja.
neki meg amúgy sem fizetne, legfeljebb a casco, de akinek az van, az szvsz meg tudja venni a téli gumit is... -
divot
veterán
Kértem árajánlatot egy 1.3-as GS-re. Ez a gyárilag legjobban fölszerelt, alufelnis, légkondis, és a többis verzsön. Az ára üzembehelyezési díjjal, mndennel együtt 3.046.000 Ft. 20% befizetésével, vagyis 610.000 forinttal a havai törlesztés 38.159 Ft./72hónap. Ez elég sok, szeretnék inkább 30 ezer környékén maradni törlesztésben. Viszont az is igaz, hogy nem túl drága a hitel, mert az autó árának 110 százalékára jön ki a végösszeg.
-
Bikeman
aktív tag
Az anyósok általában sok mindent nem értenek, és azt nem átallanak meg is kérdezni/jegyezni.. Aszonygya anyósom... copyright by Hofi
Ha veszel majd plusz felniket (mindegy most, hogy acél vagy alu) akkor az átszerelés (szerelés, centír, kocsira föl-le) kb. 6-7 ezer Ft-os költségétől is megkíméled magad (évente 2X), arról nem beszélve, hogy a gumik peremének sem tesz túl jót a rakosgatás.. Én már így csinálom egy ideje(vasfelnit vettem télire bontóból). Persze anyósnak megint lesznek fenntartásai gondolom..
[Szerkesztve] -
steve@prhw
őstag
az autó árának 110 százalékára jön ki a végösszeg.
Azért itt mindig szokott lenni egy-két buktató, pl.:
- deviza alapú (gondolom) a hitel, a forint nagyon nagy valószínűséggel esik év végéig (lehet, hogy be is kalkulálták, könnyebb alacsony törlesztőrészlettel ''beetetni'' az embereket) -> jön a törlesztőrészlet-emelkedés
- ha odamész, és azt mondod, hogy kp-ban fizeted, valszeg 2-300e HUF-ot engednek, és/vagy ajándékba megkapod még a tulaj macskáját is. Tehát már az árba is bele van kalkulálva a hitel kisebb kamatának fedezete...''Egy bármilyen Annál jobb hogy új és Fényképezős!'' by Rolabola
-
efge
aktív tag
válasz steve@prhw #1064 üzenetére
rovid megjegyzes: azok az idok mar elmultak, h kpval fizetsz akkor kapsz engedmenyt. egy kereskedesnek az eri meg minel jobban ha minel nagyobb hitelt veszel fel!
A tűzfal a gyengék menedéke! A bátrak IEt használnak!
-
Szalma
őstag
válasz steve@prhw #1064 üzenetére
(Szerintem ha készpénzzel fizet az ember, akkor rosszabbul fog kijönni kedvezmény ügyben; kérdezz rá... Mi megengedhettük volna magunknak minden autónknál a kp-s fizetést, de egyszerűen nem érte meg 30%-os önrész fölé menni... Infláció is van, stb... Egy ~40eFt/hó devizahitelnél 10eFt-os mozgás felett már világszintű gazdasági válság van... 1-2eFt-ot szoktak ezek mocorogni a legrosszabb pillanatokban is...)
Szeretettel:
Szalma
szerk: Nektek is ilyen bázi lassú a PH!?!?
[Szerkesztve] -
nagyúr
(egy barátom 3 hónapja dolgozik egy ilyen lízingcégnél, azt mondja, hogy ennél jobb biznisz nincs... igaz ők ilyen 30-40 %-os THM-mel dolgoznak, és a rendkívül okos ügyfelek viszik, mint a cukrot /a kereskedőnek valahogy mindig sikerül rábeszélni őket.../ rohadt sokan nem tudják fizetni, és momentán több, mint 1000 visszavett autójuk van... szóval hihetetlen.)
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
divot
veterán
válasz fokukac #1074 üzenetére
Na épp ezt akartam írni, hogy rengeteg a banki finanszírozásból visszavett autó. Amit aztán ismét eladnak hitelre...
Szóval nagyon sok kereskedőnél láttam nekem tetsző autót, csakhogy horror hitelre. Például az 1,7 milliós gépkocsinál végül 2,6 milliót fizettem volna ki. Akkor már inkább újat fogok venni (pedig sokáig nem akartam ez), és a 3 milliós autónál kifizetek 3,3 milliót. -
divot
veterán
Itt meg lehet vizslatni a fölszereltséget: Bővebben: link azért a GS-be tényleg beleraktak mindent 2,590ezerért. Tulajdonképpen már csak egy hivatalos töréstesztet szeretnék látni, és ha megvan a négy csillag, akkor szerintem veszünk egy Suzukit. (Sosem hittem volna... )
-
DaSilva
senior tag
valami rendes teszt is kéne lassan
huss, fohászom száll feléd
-
divot
veterán
válasz DaSilva #1079 üzenetére
Eddig ezt az egyetlen rövidkét találtam. Mondjuk ez nagyon pozitív. Bővebben: link
-
DaSilva
senior tag
ez jópofa srác. ajnározza az útfekvést, aztán két mondattal később ecseteli, hogy az Európába készülő modellben más lesz a felfüggesztés. arról meg egy büdös szót nem szól, hogy a japán verziót vezette.
(és ez már a sebváltóról szóló részt is némileg megkérdőjelezi, mer megnézem melyik magyar újságíró képes gerincvelőből bal kézzel váltani, ahogy jobbal tenné. és ha már külön oda kell figyelni, persze, hogy eltalálja)huss, fohászom száll feléd
-
divot
veterán
válasz DaSilva #1084 üzenetére
Ez már magyar Swift, magyar utakon, magyar sofőrrel, testközelből.
''Ma tesztvezettem egy 1.5-ös GS-es feketét (manuálist).
Elég jó tapasztalatim vannak, még így ötvenvalahány km-rel is elég jól húz (mi lesz ha bejáratták...) Az ignisnél kb 50-100 Kg-al nehezebb, 7cm-rel szélesebb a tengelytávja, és 10-el alacsonyabb a kasztni (a régi swiftnél 200kg-al nehezebb, úgyhogy valami anyagminőség javulás mindenképpen történt).
Nagyon gokartos feeling a vezetni, hogy a kocsi sarkaiban vannak a kerekek. Meglepődtem, hogy relatíve milyen messze van tőlem a szélvédő alja, érzésre kb kétszer messzebb, mint a Celicámban. Belülről éppen ezért nagyon tágasnak tűnik, nagyon kézreáll minden bár a kartámasz/könyöklő azért hiányzik belőle, de állítólag később lesz az is. Az anyagminőségek nekem bejöttek, ezért az árért tökéletes kompromisszum. Mondjuk egy bőrözött kormányt bevállalhattak volna (talán a leendő sportváltozatban fog ''debütálni''). A középső kombinált kijelző valóban nem fed.komp., csak külső hőmérő, digitális vekker, és a pill. fogyimérő van rajta, de az egyszerre. Teccett, hogy egy kapcsolóval lehetett állítani a fényerejét (a rádióét is viszi) hogy este ne verje ki az ember szemét, viszont nappal is lehessen látni szembefényben is.
Roppant pontos rövid úton kapcsoló váltója van, és szinte észre se lehet venni, hogy jár a motor (igaz 4000-nél nem pörgettem feljebb) én a gyorsulást nem éreztem (a Celicám 150 paci a miheztartás végett), bár a műszer szerint elég gyorsan kúszott fel a mutató 110-re, de nem éreztem benne a sebességet sem (nem úgy, mint az elődjében). Magam mögé ülve (176 cm vagyok) kényelmesen elfértem (nem zárt lábakkal) de azért hárman már vicces lenne hátul elférni. Talán három 12 év körüli gyerek még ok. Az oldalsó tükrök hatalmasak (teherautó megirigyelné) viszont hátratekintve a hátsó ablak elég szűkös, főleg ha még ülnek is hátul. Az pozitív, hogy a hátsó fejtámlákat egy (ujj)mozdulattal le lehet ereszteni. A vezető ülést megfelelően konfortosnak találtam, szóval ki lehet bírni (azért a Celiét meg sem ugatta ). A csomagtartó is nagyobb, mint vártam, 2 sörösrekesz simán beleférne
Alánézve végre megtudtam, hogy nem az ignis merevtengelyét örökölte. Igaz ez is merevtengelyes, de nem úgy van összekötve a két hátsókerék mint az Ignácon (egy colos csővel), már egyel komolyabb a felfüggesztés. egyáltalán nem tünt pattogósnak a rövid tesztúton (kb 10 km). A fordulóköre jó, országúton lazán meg lehet vele fordulni a padkák kihagyásával is.
Sajnos az 1.3-as nem VVT, de talán ez nem annyira bántó, a 92 ló azért kárpótol. Kicsit jobban kell majd pörgetni.'' -
a_tesz
Korrektor
-
DaSilva
senior tag
ebbe a hárommillió valamennyibe a regisztrációs adó meg áfa meg minden franc benne van?
apropó. aztat, hogy ''reg. adó+áfa'' jól értelmezem, hogy ennek a reg adónak külön áfája van? és ezt így hogy? az szja-ra nem akarnak áfát rakni?
támadt nekem egy olyan ötletem, hogy átruccanok mondjuk Szlovákiába, veszek ott egy autót, ott regisztráltatom, üzembe helyeztetem és oda fizetem az adót, ahogy kell. Aztán hazahozom és néha átjárok vizsgáztatni. Szerintetek ez kivitelezhető? Abban szinte biztos vagyok, hogy anyagilag nagyon megérné.huss, fohászom száll feléd
-
luciferc
őstag
a Bővebben: link oldalon az szerepel, hogy a GLX-hez a klíma rendelhető, míg a totalcaron (Bővebben: link) azt írják, hogy a GLX-ben széria a klíma. most akkor mi van?
[Szerkesztve] -
luciferc
őstag
dupla...
[Szerkesztve] -
hobizoli
nagyúr
válasz Integra #1058 üzenetére
Es mi van akkor, ha en nyarigumival jarok, es egy teligumis emberke hibajabol tortenik a baleset aminek a karosultja vagyok? Pl belemcsuszik lampanal, vagy all az auto haz elott es belecsusszan.
Egyebkent en is nyari gumikkal jarkalok, .hu-n nincs olyan sok havas/csuszos nap egy telen, mint a kornyezo orszagokban, ezen a telen ez a 4. nap, ennyi kibirok lassabban, nagyobb kovetesi tavval kozlekedve, a fo kozlekedesi utvonalakat ugyis lenyomjak egybol, az utcasarokig azt a 30m-t meg kibirom, soha nem volt abbol gondom, hogy nem tudok kiallni, meg kimenni az utacabol. Ilyenkor ugyis mindeki ovatosabban es lassabban jar, az is akinek teligumija van. Most jettem hazafele M0-son, a szelso sav 40-l totyog, belso sav meg a szokasos 80-90-l...vizes az aszfalt, egy deka ho nincs rajta. Regebben egyszer 4 teligumival olyat pordultem, hogy huhuuu, nyarival eddig a legtobb az annyi volt, hogy macskakovon kicsit kitort az auto hatulja, de nem forultam keresztbe, csak erezni lehetett, hogy nem azon az iven van, mint kene. Elindulni is baromi ecceru, kiengedem kupplungot, nem adok gazt vagy adok, de csak annyit, hogy 1-200rpm-l az alapjarat felett legyen, ha feljebb valtok ne rangasson, aztan kesz.
Meg az osszel lattam egy kulfoldi oldalon egy tesztet a neten, arrol volt benn szo, hogy a teli es a nyari gumi kozul melyik milyen utviszonyok kozott tapad jobban, a teli csak a havas uton volt jobb, jegesen mind1 mi van fent, de vizes es szaraz uton nyari gumi volt a jobb vmivel. Mitol lehet ez? SZVSZ attol, hogy a nyari gumit csak ketfele utviszonyhoz kell optimalizalniuk, a telit meg 4-re. A 4 evszakos gumit sem mondjak olyan jonak, mint a csak nyarit es a csak telit kulon.
hobizolitöbb drón kell ;P
-
Zoty@
tag
Hali!
A véleményem:
Egy fapados Suzuki Ignis áráért (2.100.000Huf) egy 2-3 éves jól felszerelt Opel corsa-t lehet kapni! ''ÉS ÉG ÉS FÖLD A KETTŐ KÖZTI KÜLÖNBSÉG!''Texas HoldEm for ever!
-
Goose-T
veterán
válasz DaSilva #1084 üzenetére
Azért hazai szemmel nézve elég LOL a Suzuki kijelentése, miszerint hónapokig tesztelték angol és német utakon. Aki járt már angol vagy német utakon, az tudja, miről beszélek. Az M7-es macskakő egy sima angol úthoz képest. Ebből arra lehet következtetni, hogy ennek is tönkremegy a lengéscsillapítója 1-2 év alatt, ha nem akarsz szlalomozni itthon.
Rockbandám: https://fb.me/scharlotterhodes *** Gitárelektronikai műhelyem: https://www.fb.me/goosetgitar
-
luciferc
őstag
tudom, hogy nem suzuki kérdés, de olyan jó a társaság. szóval használt autóból hány éveset érdemes még megvenni, ha kb 4-5 évre kell mondjuk? és nem a nagy családi autókra gondolok elsősorban, a fogyasztás legyen fontos szempont, csakúgy mint a fenntartás.
Új hozzászólás Aktív témák
- Egyéni arckép 1. lépés: ARCKÉPHEZ VALÓ JOGOSULTSÁG
- Háztartási gépek
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Elemlámpa, zseblámpa
- Xbox tulajok OFF topicja
- GTA VI
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Okos Otthon / Smart Home
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban