- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen TV-t vegyek?
- Amazon Kindle
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- HP notebook topic
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
divot
veterán
válasz radirpetya #1552 üzenetére
Nagy kérdés. Fehér és piros, a fehér nekem, a piros a kedvesemnek jön be jobban... Szóval nem lesz egyszerű kompromisszumot kötni.
-
divot
veterán
válasz radirpetya #1555 üzenetére
Az új autó illat élménye egészen addig fog tartani, amíg megjön az első havi értesítés a törlesztőrészlet+kaszkóról...
-
divot
veterán
válasz Integra #1565 üzenetére
Annyira elején vagyunk még az egésznek, hogy mint kiderült: 1.5-ös GS feketében csak május után lesz... (Pedig az abszolút szériaszín)
A sárgát és a gránátnarancsot is csak májusban fogják gyártani, és kisszériában, mert ezeket próbaszínnek tartogatják. De szerintem sláger lesz mindkettő. Nem is igazán értem, hogy miért nézik le ennyire a magyar piacot. -
gravity..
csendes tag
Jó autó a Suzuki, szép, megbízható, jó motorral, és olcsó is. De én sajnos már nem csak a paramétereit nézem az autónak, hanem azt is, ha egyszer törik, akkor mennyire törik! Hadd meséljem el személyes tapasztalatomat!
Sajnos nekem már 2x volt balesetem. Először a pont egyhetes Fiat Bravonkat törte össze egy hülye, hátulról belém szállt (én álltam) nagy sebességgel. A Bravo totálkárra tört, nem volt éremes javíttatni, annyira szétment. Sőt a fejtámlám is leesett, így a fejem is betört.
A Bravo helyett egy Volkswagen Polot vettünk ( a kereklámpásat). Decemberben álltam a pirosnál, ugyancsak hátulról állati nagy lökés, elszálltam a francba. Egy török kamion meglökte a sort...ugye nem kell részleteznem, mekkora volt a tömegbeli eltérés. Én a kamiont is beleszámítva a harmadik voltam a sorban. A mögöttem lévő Corsa szó szerint megsemmisült, szerencsére csak elöl ültek benne, nekik nem lett bajuk. Az előttem álló Corsának a bal hátsó kerekét felfüggesztéssel együtt kilöktem...én sem értem hogyan! A Polo pedig, számomra teljesen hihetetlenül, behatóan nem sérült, csak lemezeket kellett cserélni, igaz, azt sokat!
Sajnos a Suzuki nem egy biztonságos autó, csúnyán össze tud törni. Csakúgy mint a francia autók, azokból is láttam csúnyán lezúzott példányokat. Tény, hogy a német autókban (a Volkswagenben legalábbis egész biztosan) jó anyagokatt használnak fel, ami nagyon ellenállóvá teszi az autóikat, és ezt mondom mindenféle elfogultság nélkül, csak a látottakra és a tapasztalataimra támaszkodva.
Ha autót vesztek, inkább hagyjatok ki valami kényelmi extrát, és kerüljön bele sok biztonsági berendezés, főleg, ha gyorsan vezettek!
Remélem senkit nem riasztottam el a vezetéstől, csak jóindulatból osztottam meg a tapasztalataimat. -
-
gravity..
csendes tag
A törésteszt nagyon figyelemreméltó, és jó dolog, én sem hagyom figyelmen kívül. Sokat vagyok autóban, és látom, hogy mi történik az utakon, és kialakul az emberben egy ösztön, hogy ne a csillagok alapján, hanem a tapasztalatai szerint ítélkezzen az autó biztonságosságáról.
Ez a tapasztalat nemcsak az én saját véleményemet tükrözi, hanem sok olyan emberét, akik ezzel foglalkoznak. A családomban van is karosszérialakatos, ő kimondottan törött autók reparálásával foglalkozik, szóval sokat hallok autókról hozzáértő forrásból! Ez számomra többet jelent, mint az újságok és beszámolók tanulmányozása, de azt hiszem, ezzel egyetért velem mindenki.
[Szerkesztve] -
Gismo
addikt
Nahh mi is mentünk 1 kört az Új Swifttel!
Nagyon jó kis autó, de vannak hibái és apróságai amik engem (is) idegesítenek!
Hibái: A csomagtartó ajtó becsukási nehézségekkel küzd! Télleg kétkézzel kell leb@szni h becsukódjon, de a nyitása, azzal a kis elektromos zárral nekem nagyon bejön! A középkonzol nagyon csirke! Anyaga jó, de kinézetre elég siralmas! Főleg a két kijelző nagyon béna! Legalább oat beletehettek volna mint az Ignisben vagy akár az Astra II-ben!
A következő (szerintem) bénaság az irányjelző és az ablaktörlő kapcsolója! ha ablakot akarnék törölni vele kb 1 motor gézkarjának meghúzásához hasonló műveletet kéne eljáccanom rajta(Nekem nemtetszk!)!
A másik a motor! Állítólag 102lovas az 1.5-ös(mi azt próbáltuk) éshát érzésre nem megy oan jól mint az Ignisünk! (az csak 99 lovas, de asszem könnyebb!) De az új Swiftnek már csak azértis jobban kéne mennie ÉRZÉSRE!! , mert közelebb ülünk a fődhöz mint az Ignácban! Na mind1! A Fék se olyan jó (Közrejátszhat azis h amit próbáltunk abban még csak 900km voltés sztem még nem volt összekopva!) De óra szerint 130-ra pikkpakk felgyorsult! a másik eszetlen jó része a futóműve! Hát az vmi isteni! Tök kuss van az autóban és siklik az úton, de a gyors kanyarokban sem dől! Úgyhogy SZVSZ ezt jól eltalálták!
Mind1! Baba a járgány csak ne lenne ien kicsi! -
a_tesz
Korrektor
még egy pár hétig/hónapig semmit, utána meg semmi rosszabbat mint akár egy toyota yarisról... lassan már csak elfelejtik az emberek ezt a ''guruló koporsó''-analógiát,amiről megvan a véleményem, de inkább magamban tartom, mert mintha már kitárgyaltuk volna
Gismo: a futóműve tényleg pöpec, de a kisebb sebességérzet szerintem abból adódhatott, hogy több zajszigetelés van a kocsiban, mint az Ignisben, hiszen ez már egyértelműen arra készült, hogy Nyugat-Európában is megmutassák, ideje másként gondolni a Suzukira.スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Integra #1575 üzenetére
véleményem szerint nagyobb a tér érzésre, mint az ignisben, direkt bele is ültem mindkettőbe, elöl-hátul egyaránt. gyanítom, a szélvédő kialakítása nagyban hozzájárul ehhez
szeke: tényleg, azt el is felejtettemスバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
divot
veterán
Kezdenek szállingózni a hírek a gyermekbetegségekről... Pedig nekünk muszáj autót vennünk tavasszal.
-
divot
veterán
A GS-hez járó kódkulcs nem az igazi: egyrészt csak egy ajtót nyit ki, másrészt pedig ha a menetkész autóba valaki bepattan, akkor elroboghat vele vidáman, mert az elektronika nem ellenőrzi időnként, hogy ott van-e a kulcs az autóban... (Ezt gondolom egy utasítássorral orvosolni lehe...) Vagyis ez egy buta Smart key.
És a kormányról vezérelhető rádióban találtak a tulajok néhány logikátlanságot.
A menettulajdonságait viszont istenítik. -
a_tesz
Korrektor
na én meg már azt hittem, hogy valami komoly konstukciós gondja van a motornak/kaszninak. ezeket amiket leírtál, csak újabban szokás gyermekbetegségnek nevezni, sajnos általános jelenség, hogy az elektronikus cuccokat általában olyanok irányítása alatt fejlesztik, akik a beosztottjaikról a havi/heti/éves jelentéseket még írógépen írják... hogy csak két példát emeljek ki hirtelen, az S osztályos mercik elég sok szoftverhibától szenvednek, ami sokszor az autó elindulását is gátolja, vagy ott van a 7-es bmw i-drive elnevezésű fedélzeti szuperszámítógépe, amihez képest a kis logikai zavar a suzuki kormányról vezérelhető rádiójában fel sem tűnik. reméljük azonban, hogy hamarosan azért ezeken a hibákon felülkerekednek az új swift esetében is, mert ez azért elég sok potenciális vásárlót riaszthat el, és innen is látszhat, miért döntöttek úgy, hogy nálunk hamarabb bevezetik, mint európában: hiába tesztelik sok tíz-százezer kilométeren át a próbaautókat, minden gond nem tűnhet fel a tesztpilótáknak sem.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
divot
veterán
Na ja, de azért kár, hogy nem tökéletes.
Egyébként itt egy újabb teszt, rengeteg fotóval: Bővebben: link
A lényeg: ''Elindulás után ami leginkább feltűnt, hogy az utasfülkében csend van! Olyan igazi nagy autós csend. És ez a csend autópályán hajszolva is megmaradt. Nem dübörög a gumi a jó kis Pesti utakon, a motorhang éppen csak behallatszik és még pörgetés esetén sem válik kellemetlenné. A vezetési pozíciót a magasságban állítható kormány és vezetőülés segítségével könnyen megtalálhatja magának mindenki. Nagyon jó benne ülni. A kormány nem teljesen direkt, de nagyon jól irányítható az autó. A sebességváltó jól kapcsolhtó, nem akadozik. A tesztelt példányban a kuplung kicsit magasan fogott, de ez könnyen orvosolható. Autópályán nagy sebesség mellett is teljesen stabil, nyílegyenesen tartja az irányt. Billegés, elsodródás egyáltalán nem tapasztalható. 50 km-es sebességnél erősen rángatva sem akart kitörni egyik irányba sem, hírtelen irányváltásokra sem érzékeny. A kocsi alatt lévő futómű még a magyar utakat is elviselhetővé teszi. Erős, hírtelen fékezésnél az ABS nem üt vissza olyan mértékben a pedálon mint az IS-ben. A vezetési élmény kifogástalan! Menettulajdonságait egy tartós teszt alatt lehetne igazán megismerni, de még e rövid teszt alatt is kellő ízelítőt adott mire is képes az autó.''
[Szerkesztve] -
Sick Boy
őstag
azon gondolkodom az Ignissel kapcsolatban, hogy olyan ócska, vékony gumik vannak rajta... egyébként fullos kis oltó és teccik is nekem, de a gumikkal bajom van...
nem tudom a gyári gumik pontos méretét, de, ha teszem azt, teszek rá valami brutálisabbat, az hogyan befolyásolja az autó működését, a futóművet, az autó úttartását, a menetstabilitását?
1ébként szvsz fullos kis járgány, szó nélkül beleülnék egy ilyenbe! Az új Swift meg... nagyon teccik!
[Szerkesztve]Powered By Poppy... | Buksi, Apa kiszökött!!!
-
divot
veterán
válasz fokukac #1585 üzenetére
Akkor válik fontossá, ha mondjuk rászokik a mélyen tisztelt bűnözői társadalom, hogy megvárja a háziasszonyokat a GS-ük mellett, aztán félrelökik az asszonkát, és nyugodtan elhajtanak a masinával. (De ugye kekeckedni sokkal kényelmesebb, mint végiggondolni, hogy mégis mit akart írtni a másik...)
Egyébként a Totalcaron is van már teszt, és agyondícsérik. -
plömplöm
őstag
az említett tesz linkje Bővebben: link
[Szerkesztve]All systems gone! Prepare for downcount! 5....4....3....1! Off blast!
-
DaSilva
senior tag
a totalcaros tesztben az van, hogy ha kétszer pöccinted a kilincset, akkor kinyitja az összes ajtót. és a képek alapján a motor beindításához nem elég a zsebedben tartani a kulcsot, úgyhogy ez a félrelökős beülős műsor sem működik.
pöpec autó lesz ez.huss, fohászom száll feléd
-
-
luciferc
őstag
GTi és kabrió változat is lesz az új Swiftből: Bővebben: link
-
divot
veterán
Ez vadkan.
Bővebben: link
[Szerkesztve] -
Calogero
addikt
Lesz Diesel is.
Bővebben: link
[Szerkesztve] -
Barton
senior tag
Remélem ma délután 2-kor meglesz az új ''Szuzim''.
GLX, metál zöld, AC,CD
Írok majd néhány dolgot.
Új hozzászólás Aktív témák
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Alkoholista nevelde
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Jövedelem
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Milyen videókártyát?
- Milyen egeret válasszak?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- DXRacer használt szék eladó
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban