Hirdetés
- Adoptálja a Vulkan köztes nyelvét a DirectX
- Objektívek topikja
- Kompakt vízhűtés
- 2,2 kilowattos, platinás tápbestia jött a Seasonic zászlaja alatt
- Milyen videókártyát?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Azonnali notebookos kérdések órája
- Projektor topic
- Melyik tápegységet vegyem?
- Home server / házi szerver építése
Hirdetés
-
Adoptálja a Vulkan köztes nyelvét a DirectX
ph A Microsoft a shader modell 7-től tervezi bevezetni a változást.
-
"A homoszexualitás természetellenes" 😠
lo Ehhez képest a természetben nem ritka és evolúciós előnyei is vannak. ...
-
90 wattal tölt a Xiaomi 15
ma Októberben tarthatja a márka a kínai bemutatót, hogy meglegyen az első Snapdragon 8 Gen 4-es telefon címe.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qtya123
őstag
válasz ncc1701 #64880 üzenetére
Lehet naiv gondolat, de ezért (meg a túl kicsi csomagtartóért) nem akartam Swiftet venni.
A Cross 1175 kg szemben a Swift 840 kg-os súlyával (légzsák a Crossban 7 db, Swiftben nem tudom mennyi, de gondolom abban is annyi már).Egyébként a Cross se valami combos súlyú, mert pl a vele pariban lévő Quashquai 100 kg-al nehezebb. Egy "rendes" SUV, pl RAV4 meg simán az 1500-1700 kg-os tartományban van.
A Vitara meg még egy százassal könnyebb, mint a Cross.Aztán ki tudja, lehet nem számít annyit a súly, mint gondolom, az utascella a lényeg. Bár azért nagy szilárdságú acél ide vagy oda, az biztos nem mindegy, hogy 1200 kg találkozik 1200 kg-al, vagy pedig 3-400 kg-al kisebb autó az 1200 kg-al.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen