Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Szankciókat kapott az USA-tól a DeepCool
ph A vállalat elvileg tiltott termékeket értékesített Oroszország számára.
-
Computex 2024: Új multiportos gyorstöltők is vannak a Ugreen kínálatában
ma A Nexode S széria tagjai között akár 100 wattosat is találni, USB-C és USB-A portokkal, tenyérnyi méretben.
Új hozzászólás Aktív témák
-
burgatshow
veterán
válasz mefistofeles #56863 üzenetére
Nem gyakorlatilag hanem AZ. Csak a korábbi generációs tempomat megoldásoknál volt/van egy alsó/felső határ sebességben (pl.: 30-180 kmh között). Automata váltónál kezdtek el megjelenni pár éve az állóra fékezés és elindulás képessége (én először a 2019-es Passat-ban találkoztam vele). A lényeg ezeknél a megoldásoknál, hogy az autó újra elindítását csak bizonyos időhatáron belül teszi meg (pár másodperc szokott lenni - a Passat-nál 4 volt). Ha azon túl megy az idő, akkor gázpedál, gomb nyomás ellenére teszi csak meg (felelősség).
Az igazi dugó mód az, amikor az adaptív tempomat mellé még beteszik a sávtartó és egyéb elektronikákat (VW például Traffic Jam Assist-nak hívja), akkor már kanyarogni is képes alacsony sebességnél az autó dugózás közben, a klasszik ACC nem.