- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Hamarosan megjön a Samsung 360 Hz-es QD-OLED monitora
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- 2025-ben jöhet az Intel Panther Lake processzora
- iPad topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- SONY LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Starsand Island - A Harvest Moon nyomdokaiban
gp Jövőre érkezik PC-re az anime stílusú gazdálkodós videojáték, amelyhez befutott az első előzetes.
-
Még ebben az üzleti évben leleplezi az új konzolját a Nintendo
ph De biztosan nem a júniusi Nintendo Direct rendezvényen, hanem valamikor máskor.
Új hozzászólás Aktív témák
-
lacy027
tag
Arra lettem figyelmes, hogy a tompított világítás nem kapcsolható le. A helyzetjelző és a távolsági kapcsolható, a tompított csak a sokadik próbálkozásra kapcsol le, vagy ha nem, akkor egy nagyobb fogyasztó bekapcsolásának hatására (gyújtás ráadása vagy a tolatólámpák felkapcsolódására).
Később észrevettem, ha megpróbálom lekapcsolni az egyébként nem égő hátsó ködlámpát, elalszik a tompított, mint ha ködlámpa lenne. Ha lehúzom a ködlámpa kapcsolóját, helyreáll minden. A hátsó ködlámpa biztosítékja ki volt égve, kicseréltem, erre a tompított kikapcsolt állapotában vadul elkezd kattogni a ködlámpa kapcsolójában a relé, viszont bekapcsolt tompított mellett rendesen működik, kapcsolható a hátsó ködlámpa. Pár napja még működött. Ma kiszedtem a kilométerórát (nem először csináltam), kb. azóta van ez. Ki érti ezt... tönkremenne egy egyébként ritkán használt ködlámpa kapcsoló, vagy valahol összeérnek a vezetékek? Leírom, hátha van ötlet. -
lakisoft
veterán
Na rendbe rakattam én is az életveszélyes autómat. Féktárcsa és fékbetét csere megvolt. Valamint a lengőkarok is ki lettek cserélve. Most az autó úttartása nagyságrendekkel jobb. Viszont a fék sokkal rosszabb lett. Nem fog annyira mint az előző elkopott tárcsával és betéttel. Előfordulhat, hogy nem megfelelő a fékbetét?
emlékeztetőül: Swift 1999 1.3
[ Szerkesztve ]
-
Kicsirics77
veterán
válasz lakisoft #26703 üzenetére
inkább össze kellene kopni neki,nálam is ez volt,hogy rosszabb lett mint volt,persze aztán nagyságrendekkel jobb lett.
fékezd meg párszor keményen,de ne blokkolásig..... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
roberto211
őstag
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
huliganboy
addikt
Sziasztok!
Van egy Swiftem 2001 1.3L 8V sedan autóm.
Pár napja szinte nincs fűtés az autóban. A bal oldali részen jön meleg levegő de a jobb oldali részen csak hideg. A bal oldali részen sem a megszokott hőmérsékletű levegő jön, hanem hidegebb. Mi lehet a gond? Létezik, hogy a fűtőradiátor adta meg magát? Vagy hol érdemes keresgélni.
A vízhőfok rendesen felmegy üzemi hőmérsékletre, nem forr és nem marad hideg sem, tehát a termosztát gondolom jó.Valami tippet tudtok mondani?
Más:
Jön pár szerviz:
1. Első lengéscsillapítók cseréje.
Milyen típus ajánlott? Érdemes a kereskedők saját márkásait kipróbálni vagy sokkal megbízhatóbb a márkásabb, és megéri e a +7-15 ft/db árat?2. Vezérlés csere:
Keresgélek itt az online webshopokban, de mindig több mérettet ajánl az autómhoz. Valaki meg tudná erősíteni a pontos típust méretet? Itt mindenféleképpen márkásabb (gates vagy continental) lesz a nyerő...3.Itt motoszkál bennem, hogy cseréljem e ki a vízpumpát vagy ne? Nagy gondom nincs vele, de ha szétszedik már jó lenne, előéletét ugyanis nem tudom én már 100.000-et bele raktam. Itt is kérdéses a márka stb???
Köszönöm
-
CoolBoy323
nagyúr
2005-os swift 14" lemezfelnije jo Opel Astra F-re??
-
yanna
őstag
válasz huliganboy #26708 üzenetére
Első körben meg kell nézni, hogy nem hiányzik-e a hűtőfolyadékból. Utána üzem melegen meg kell tapogatni az összes vízcsövet, talán kiszűrhető valami.
1. Gagyit nem vennék, bár sok példa volt már "márkás" f@s alkatrészre is.
2. Alvázszámmal be kell menni egy normális alkatrész kereskedésbe, valószínű ott meg tudják mondani. Bár így is láttam már olyat, hogy több félét hozott a "gyári" program. Ilyenkor nincs más, össze kell hasonlítani a kiszerelt alkatrésszel.
3. Amennyiben vezérműszíj hajtja a vízpumpát, akkor minden vezérlés cserénél illik vízpumpát is cserélni. -
domojko
senior tag
válasz CoolBoy323 #26709 üzenetére
Szerintem nem jó. Úgy tudom az opel középfurat 60-as, a suzukié kisebb.
[ Szerkesztve ]
-
Thome
addikt
válasz roberto211 #26706 üzenetére
Hát el is szomorít, ha ez is indiából jön, garantáltan nem lesz új swiftem. Pedig nem hinném hogy azzal baj lenne, de sajna a "csakmer indiai", ezért nem. De mondjuk majd az ár, tesztvezetés, tesztek után ez még változhat.
-
domojko
senior tag
Elnézést az OFF-ért. Hugomnak egy 2012-es 3 hengeres 1.2-es Nissan Micra-ja k13 HR12DE van. A kezdetektől fogva szervizben csináltatta az olaj cseréket. Mondtam neki h ne dobjon ki 20k-et erre, majd lecserélem neki. Megnéztem az ajánlást, hasonló mint a suzukinak. 0w20 vagy 5w30 lenne a megfelelő hozzá. Közben kiderült hogy a szerviz folyamatosan 10w40-et rakott bele. Most van 77k km az autóban, kb 10k-ént volt cserélve az olaj. Szerintetek érdemes még 5w30-at rakni bele, vagy ne is próbálkozzak, maradjon a 10w40?
-
roberto211
őstag
válasz domojko #26714 üzenetére
Puding próbája az evés.. Nekem is szerintem azt tettek a literes swiftembe tizen x évig mikor az volt, de én 15 év után tettem 5w30 eneost és tökéletes volt.. Mondjuk az is igaz úgy úszott párezer km után a dzsuva olajban mint annak a rendje gondolom "átmosta" a jó olaj..
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
lacy027
tag
válasz lacy027 #26702 üzenetére
Ugyan nem volt ötlet, de ma végre tudtam szerezni egy bontott ködlámpa kapcsolót, még szerencse, hogy nem kezdtem el mindent szétbontani. A ködlámpa kapcsolójában lévő relé halt meg, a bontott kapcsolóval helyreállt a rend. Pedig már komolyabb problémára is gondoltam, de mégsem egy francia, hanem egy japán autó a Swift.
-
Tamás008
tag
Milyen gyújtógyertyát tegyek a Swiftembe? 1999-es 1,3-as 8-szelepes. Érdemes 2 vagy 3 pólusút választani, jobb lesz valamivel, vagy jó a szimpla? Milyen márkát vegyek bele Bosch, NGK, Denso?
Kösz a választ. -
sysrq
őstag
Üdv urak! Ma este ügyesen se...betolt egy X6-os BMW, a szerelő szerint esélyes hogy már az egy törött hátsó lámpáért gazdasági totálkárra veszi a biztosító, volt valakivel hasonló? Mi ilyenkor a lehetőség?
Keresek Thermalright 1150 lefogatót
-
sysrq
őstag
-
roberto211
őstag
93 wift reális ára ha szép és jó állapotban van sztem 140-170e ft között mozog.. Na most egy hátsó lámpáért biztos,hogy nem fogják gtk-ra venni mivel egy hivatalos bontóba is max 10e ft.. De ha elmozdult az alváz/nyúlvány/ küszöb leszakadt,stb,stb akkor lehetséges igen... képet tudsz mutatni? Vagy mi sérült?
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
lacy027
tag
válasz lacy027 #26716 üzenetére
Folytatván a beszélgetést magammal, ma elmentem egy boltba reléért, de ilyen típus nem volt. Az eladó szerint azonban a kapcsolóban lévő dióda a hibás, akkor szokott a relé össze-vissza kattogni, 10 forintért adott is egyet. Otthon átforrasztottam... és igaza volt. Nembaj, most van egy drága tartalék kapcsolóm.
-
Harkovz
aktív tag
Tegnap egy parkolóban láttam egy S-Crosst. Szürke színben. Nagyon szép az a kocsi, már sötét volt, világított, a hátsó lámpák is nagyon jól néznek ki! És semmi hangja sincs. Nagyon jól sikerült autó. Sikerre van ítélve.
-
Kornel
veterán
válasz dReFiX #26734 üzenetére
Ahogy néztem már 5 felett kicsivel dci van.
1.4T scross is 4,8M, már ha van, mert több hónapos a várólista😉
Ennek ellenére ha műszakilag beválik, nalam simán lehet befutó még.
De a megane is tetszik ám.
Egyébként ha már valaki 5M-t kiad egy autóért, akkor már nincs messze egy kis niro se 😉 (7M)[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #26736 üzenetére
TCe még olcsóbb.
Azért az 1.5 dCi már egy teljesen kiforrott motor, akárki akármit mond is.
Úgy mondom ezt, hogy abszolút nem vagyok francia autó párti, sőt... -
roberto211
őstag
válasz Kornel #26737 üzenetére
Kiforrott igen, de szeirntem még mindig megbízhatatlanabb mint egy suzi akr a boosterjet akár a szívó..
4-5 éven belül könnyen szopórollerré vállhat ha pld az ember megveszi és esetleges kiadásokat nem tudja fedezni, már pedig itt nem mindenki tud a zsebéből kirántani párszáz ezret hirtelen szerintem.
De ha már dci akkor inkább 1.9. Megbízhatóbb tudtom szerint mint az 1.5
[ Szerkesztve ]
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #26738 üzenetére
Sajnos az csak feltételezés egyelőre, hogy a bossterjet ugyanolyan megbízható lesz, mint az eddigi M és K kodu szívó suzuki erőforrások.
Én is örülnék, ha az lenne, de fogalmam sincs róla.(A mostani 1.5 dci-k pedig már egyik típushiba sem tartalmazzák, amik az első években megvoltak, pl. hajtokar csapagy, stb., és az olajcsere periódus is 15 vagy 20k km már csak, nem véletlen)
-
Motion_Blur
félisten
1.5 dCi nekem is bejön, jelenlegi céges autómban az van, 120 pacis változatban.
Megy mint a golyó, nem kokszol. Mondjuk 3 évesen durva is lenne.Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Land
veterán
Vitara FL mikor várható?
Jó lenne ha a GL+-hoz idővel hozzácsapnák az 1.4-es turbós motort és mondjuk 4.7 millióért el lehetne hozni. Akárhogy nézegetem ezt az új S Crosst még mindig nem tetszik.Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
roberto211
őstag
válasz Kornel #26739 üzenetére
Sokan nem tudják, de Japánban azért Suzukinak a kei carokban van nem kevés tapasztalata a turbós motoroknál. Oké nyilván nem annyira új fejlesztés mint a boosterjet de nem kezdők. G,M,K motorsorozatnal bizonyitottak nem hiszem h ennél esnenek el. Turbó idővel tuti elhalalozik ez nem kérdés de ugye ez nem motornak a hibája.
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
-
Kornel
veterán
válasz roberto211 #26743 üzenetére
Vártam már ezt az érvet, ami nem állja meg a helyét.
Tudtommal egyik motor sem közvetlen befecskendezéses, gyakorlatilag a régi receptet követték, egy kis köbcentis szigora raakasztottak egy turbot.
Na már most a boosterjet olyan technikai megoldásokat vonultat fel, amikhez képest az említett motorok gyerekjáték szinten vannak.
Én szeretném ha ezek is ugyanolyan megbízhatóak lennénk, mint az M és a K motorkodu erőforrások, mert akkor nem kéne gondolkodni a következő (vélhetően új) autómon, hogy mi legyen 😉 -
Kornel
veterán
válasz CoolBoy323 #26745 üzenetére
Szerintem is kva jó.
Főleg belül, szerintem simán hozza a Ford szintet belülről.
Persze nem VW, na de nem is kerül annyiba. -
Kornel
veterán
válasz CoolBoy323 #26747 üzenetére
Sajátod?
1.4T? -
addikt
válasz CoolBoy323 #26749 üzenetére
Mutogassad csak, mutogassad...
...tegnap állt egy csomó a Budaörsön is...
...de ha lecserélem az enyém, a Ti lelketeken fog száradni.
Jó szerencsét!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest