- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- E-book olvasók
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- HYTE THICC Q60: a legvaskosabb vízhűtés
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Mini-ITX
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Még több embert rúgott ki a Tesla
it A jelentések szerint újabb dolgozókat küld el a Tesla, ezúttal a szoftvereket és a szolgáltatásokat, mérnöki részlegeket érinti a leépítés.
-
Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
ma A Watch Fit 3 jókora kijelzőt, ismerős dizájnt és friss felületet kapott.
Új hozzászólás Aktív témák
-
roti86
őstag
Jól látom ez egy SX4 volt
-
Motion_Blur
félisten
válasz Kornel #26358 üzenetére
"Én azt vallom, hogy egyszer élünk."
Kérdés hogy mi értelme van 140-el menni 90 helyett?
Miért is kockáztatok? A semmiért.
És mit? Mindent...Volt itt kolléga aki hasonlóan vélekedett, sajnos már nincs is közöttünk..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #26359 üzenetére
Ha jól vezetsz, és ismered a határokat (saját és a fizika határait is), akkor sokszor belefér a megengedett sebesség feletti közlekedés is.
Ld. Ausztria 100 km/h főút, itt az már szabálytalan.
Nemetorszagban autópályán egyes szakaszokon no speed limit.
Stb.
A régi hármas azon szakasza felújított aszfalttal szárazon simán elbirta volna ezt a sebességet is.
Szerintem a kopott gumi, és a vizes aszfalt es persze a túlzottan nagy sebesség egyben már sok volt.
Nem ismerte a fizika határait.Mod: igen, az lemaradt hogy éjszaka alapból nem megyek sose a megengedettnel (jóval) többel, rosszabbak a látási viszonyok, és állítom még a reakcióidő is...
[ Szerkesztve ]
-
meroly
veterán
Erről vélemény?
Úgy összességében az Ignisről is érdekelne, mert eddig nem volt a képben.Impossible is nothing
-
Motion_Blur
félisten
Tegnap láttam az egyik multi parkolójában egy patika Sport-ot.
Rendszám alapján 2009-es lehetett, ránézésre törésmentes, felnik nem voltak húzva + új Yokok gummák.Sajnos nem volt időm megvárni a tulajt, de ha van időm alkudtam volna rá egyet.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
dnelb
veterán
Sport ára úgy indul hogy X+150K pajzsra
-
Harkovz
aktív tag
Szerintem meg mindenki vigye be amilye van egy Suzuki kereskedésbe és hozzon ki egy 1,4 Turbó S-Crosst vagy Vitaràt Nekem nagyon tetszik az új S-Cross. Lehet hétfőn tesztelem. Aztán tavasszal vagy veszek a mostanira nyári gumit vagy autóstól cserélem.
-
Kornel
veterán
Van egy eladó 2012-es Swift sport, 40k km, gondos gazdatol végig szervizelve, 3,1M iranyaron.
***Mielőtt törlik, nem az enyém, csak láttam a fb csoportjában, én megvennem, ha ilyet keresnek.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Motion_Blur #26385 üzenetére
Igy van, ez egy sport, ami gyakorlatilag új.
Ismerem a srácot, autobzi ő is 😉
2,8-2,9-ert kva jól fog valaki járni vele az új 4,5M-s ára helyett. -
Tigi
őstag
válasz Motion_Blur #26385 üzenetére
2012-ben még nem volt 5 ajtós.
Egyébként szerintem is túlárazott.Azt mondtam, hogy ne fütyülj!!!
-
Tamás008
tag
Milyen márkájú fékbetét használtok? Nektek milyen márka vált be?
-
Thome
addikt
Tegnap (vagyis ma) éjjel 1 körül egy szarvast elütött gombóc swiftet láttam.
Elég méretes agancsost kapott el. Első lökös behorpadt, motorháztető berogyott,szélvédő U alakban befele, tető megrogyva. Saccper 300 ezres kár.
-
Kornel
veterán
Hat számolj.
Egy lokos, egy gépház, két sarvedo, minimum hűtők, ez már több mint 300k fenyezve, szerelve.
A tetővel mit csinálnak, ha megrogyik? Levágják, és új.teto?
Sose lesz olyan, amilyen volt.
Biztosító tuti GTK -ra veszi, ha volt casco, ha nem, akkor el kell adni bontva. -
Studi
addikt
válasz Kornel #26394 üzenetére
Jaja, 300k akkor megvan, ha csak a szélvédőig megy a zállat, és még a motortérbe alig jut belőle. Lökős, gépház, szélvédő, fényezés, ilyenkor azért szokott menni egy lámpatest vele, szerelés, apróanyagok, szalad a számláló. Tetővel az kemény dolog. De lesz az még törésmentes, garázsbantartotthölgy tulajdonostól.
-
Bandus99
őstag
nekem sx4 bal elso ajton volt egy kb 20ft os atmeroju benyomodas, a kuszobon egy kis fenyezes javitas, az nem horpadt ahogy nekigurult a masik auto, csak az ajto. Ezen kivul csereltek kerekjarat iv muanyagot mert azt is elerte kicsit, meg az ajto kozepen futo muanyag reszt.
Na ez volt 270k szakszervizben kotelezore megjavíttatva.Van me'g ve'r a koffeinkeringe'semben
-
Mike Farrel
tag
válasz Kornel #26392 üzenetére
Szerintem tető horpadás nélkül is megvan. Mikor én belementem egy kocsiba hátulról Ignissel, már azt is GTK-ra vette a biztosító. Első lököst, kereszttartót, zárhidat, mocitetőt, két első lámpát, klíma és vízhűtőt cserélték, és ez így simán megvolt a kocsi akkori piaci ára.
[ Szerkesztve ]
Steam: MiKe // Origin: Mikeka20 // Uplay: Mikeka20 // SC: Mikeka20
-
Kornel
veterán
válasz Mike Farrel #26399 üzenetére
Autotol is függ persze ez.
Én óvatosan számoltam, nem markaszervizes árakkal.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- LEGO klub
- Ukrajnai háború
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Google Pixel 6/7/8 topik
- GoodSpeed: A Windows 11 23H2 telepítő esete az Intel Ethernet Controllerrel-I225-V 2,5 Gbps
- Suzuki topik
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen