- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Már a Sparkle is jegyezhet fehérbe öltöztetett videokártyákat
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Nem fogod kitalálni, mire fókuszál a Dimensity 9300+
ma Spoiler: az AI-ra, ami májusban még az évszakot is megváltoztatja.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cheesy
őstag
válasz meroly #12522 üzenetére
Úgy ahogy mondod, a swift egy igénytelen városi autó, ami nem romlik el túl gyakran. Kis fűnyírómotorral, de nem ázik, nem fázik az ember, egy hangyányival nagyobb biztonságban van mint motoron (ott lepattan valamelyest ha elütik, itt viszont nincs hova menekülni és papír a kasztni).
Viszont az 1.0 és a 3 henger selymessége... a legnagyobb bánatom. Kollégám 1.3i 4 hengerese sokkal halkabb és ehhez képest szinte műszer. 2 év van köztük, a másik 1997-es. Gondolkodok azon, hogy lecserélem egy ilyenre.
Vagy egy GTi-re, hogy még családalapítás/elkötelezettség előtt valami kis ideig hadd élvezzem is már a vezetést. Csak ebből nincs olyan amit nem gyűrtek össze.www.vakbelmutet.hu
Új hozzászólás Aktív témák
- Gitáros topic
- Politika
- Milyen egeret válasszak?
- Mikrotik routerek
- Hagyományos és extrém roller, kickbike, Boardy topik
- DIGI internet
- Xbox Series X|S
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Azonnali processzoros kérdések órája
- További aktív témák...