- Házimozi belépő szinten
- Havi kétszáz leégett tápcsatlakozó fut át egy Los Angeles-i szervizen
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Hisense LCD és LED TV-k
- LG LCD és LED TV-k
- Milyen egeret válasszak?
- A Baseus legfrissebb Type-C dokkolója nem csupán sokrétű, de helytakarékos is
- Projektor topic
- Kompakt vízhűtés
Hirdetés
-
PlayStationre is megjelent a Dave the Diver
gp A tervek szerint jövő hónapban érkezika Godzilla DLC, amelyet már a Sony konzol tulajok is megkapnak.
-
Inteles VGA-val jelentkezett a Biostar
ph Egy gyárilag húzott, 8 GB-os Arc A750 landolt a cég kínálatában.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz AMD Power #12493 üzenetére
Fura, mert az enyém is GC, de a jobbik, vaskosabb, duplaküllős kormány van benne. (Igaz, az enyém '99-es)
Ha minden fillér számít, akkor tényleg drága dolog az átiratás, meg ezek a ráköltések.
Amúgy az enyém lassan eladó lesz, és mindezek már cserélve vannak rajta. Csak még nem tudom, hogy mit vegyek helyette.[ Szerkesztve ]
Pleased to meet you - hope you guess my name
-
Joker88
őstag
válasz AMD Power #12493 üzenetére
a GL-nél (zöld swift ) figyelj arra hogy a műszaki szeptemberig van...
ha esetleg most vennéd meg, számolj még rá alapáron 20-30.000 ft-ot is. De gondolom, ezt tudod.
A fehérnél, GC-nél,ez a veszély nem fenyeget,ott még cirka egy év a műszaki..amúgy én a fehérre szavazok nekem az a szín a bejövős..csak emiatt
In loving memory of Garrett Lockhart
-
AMD Power
titán
Előző kocsim tele volt minden földi jóval. (VW Polo Classic Confortline felszereltség). De ami létezett a szervón kívül minden tönkre ment benne és javíttatni kellett. Köszönöm de elég volt...
Ebben az évben még biztos nem veszünk semmit. Amíg a baba és annak költségeit nem intézem el stb... addig biztos nem. Elég nekünk most a jövő havi nyaralást kifizettük. Abból egy Nagyon jó ilyen Swift kijött volna.
[ Szerkesztve ]
-
meroly
veterán
Sziasztok!
2000-es évjárat körüli 1.0-es swift-et szeretnék venni. Van is pár a hasznaltauto.hu-n, de mindegyikhez utaznom kell és a szerelőm aki átnézné helyben lenne csak.
Mi az amire figyeljek vásárláskor?Impossible is nothing
-
Kornel
veterán
válasz meroly #12504 üzenetére
ne füstöljön, ne fogyjon a víz, ne egye az olajat, ha a motor rendben van, akkor nagy baj nem lehet vele szerintem. nem olyan vészesek az alkatrészárak. én jobban preferálom a magánszemélytől való vásárlást, ahol rá tudsz kérdezni, hogy mondjuk volt-e már cserélve a vízpumpa... nyilván ránézéssel is lehet levonni következtetéseket, de ha erre a kérdésre mondjuk az a válasz magánszemélynél, hogy: "mi az a vízpumpa?", akkor érdemes elgondolkozni rajta, hogy mennyire volt karbantartva.
nekem 2003-mas ezres swiftem volt, 120k km-el adtam el, amiket én cseréltem: vezérlés 2x, ékszíj sokszor, mert a rossz vízpumpa kinyújtotta, vízpumpa, fékek (tárcsa+betét), olaj+szűrők 15 ezrenként, ezenkívül a még egy szimerring volt a gyújtáselosztónál... én olyantól venném, aki így szépen el tudja mondani, és megmutatni, hogy mit mikor és miért cserélt. -
Kornel
veterán
válasz meroly #12506 üzenetére
figyelj nem drágák az alkatrészek hozzá... egyedül a vízpumpa volt húzós, 15-20 ezer kb...
vezérléscsere ha jól emlékszem 60 ezrenként kell, de ebbe már nem vagyok biztos, na az is egy nagyobb tétel, ezt mindenképp illik megcsinálni váráslás után azonnal, aki mást mond, arra ne hallgass. Ez is egy nagyobb tétel, de ha jól emlékszem megvan 20 körül... a fék se drága, de én jobb minőséget rakattam bele, mint a gyári, így az is 20 körül volt mindennel... de nyilván ezeket jobb esetben nem azonnal kell rákölteni, ezért lenne érdemes valami megbízható embertől venni.
Én azt mondom, veszel egy jó állapotút, amire költöttek, ha találsz valami hibát (szar a fék, stb.) azt lealkudod keményen, a vezérlést kicseréled, így nagy bajod nem lehet vele, mert amúgy egy nagyon igénytelen jószág, a szó jó értelmében.[ Szerkesztve ]
-
meroly
veterán
válasz Kornel #12507 üzenetére
Köszi, tényleg nem vészes akkor legalábbis Clio-hoz képest, ott egy vagyon volt minden.
Azért keresem ezt a típust, mert volt ilyenem és soha semmi baja nem volt. 2002-es évjárat, apóséké már, kb tized annyiból megvan mint a mi Clio-nk volt. Jó a fogyasztása is és tényleg igénytelen.Impossible is nothing
-
meroly
veterán
válasz Kornel #12509 üzenetére
Hát nem tudom, én nagyon szerettem, az hogy mélyre kell ülni még talán megy 28 évesen
Töméseim rendben vannak, űrhajós már nem leszek úgyseKár hogy a környéken nincs egyelőre, de még van egy hónapom rá kb.
Na még egyszer köszi a segítséget
Ja még egy kérdés. Ennél a kocsinál számít 5 év ide vagy oda? Úgy értem 1997-98-as vagy 2000-2001-es? Tehát 13 vagy 16 év? Jelent valamit ha mondjuk rendesen karban volt tartva és kevés a km?
[ Szerkesztve ]
Impossible is nothing
-
Mercutio_
félisten
válasz meroly #12510 üzenetére
Persze, hogy számít, bizonyos kor fölött halmozottan jönnek minden járgánynál a gondok és árban nincs akkora difi, amúgy meg '' állapotot veszünk nem km-et''
AMDPower: Fabia-t szokták még ebben az árban javasolni a jobb toresteszt miatt, és esetleg még a twingót.
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Cheesy
őstag
válasz meroly #12504 üzenetére
1.0? Hát... ha nem akarsz sehova menni városon kívül...
Autópályán is lehet vele menni, de akkor már különösen ijesztő, ahogy 130-140 között remeg a kormány, mintha az első kerekek alatt nem lenne talaj, a motoron kívül nem hallasz semmit, szétráz... ja, ez megy országóton is Városban az utolsó Fabia-s is bevág eléd, letolnak az útról, nem adnak elsőbbséget, nem engednek ki, mindenki meg akar előzni... de már rászoktam, hogy csak azért is ráhúzom a kormányt, ha a seggemben van ablakot mosok, meg van nálam az utastérben egy méteres cserépléc darab "amivel a gyengélkedő teleszkópos csomagtérajtót támasztom ki", ha épp kellene. Kellett már.
De legalább megtanulja az ember becsülni azt, ami ennél jobb! Illetve marad pénze, hogy gyűjtsön komolyabb autóra. Olcsó fenntartani, olcsó javítani. Bármit veszel, ennél drágább lesz fenntartani.
Már észrevettem, hogy gyakorlatlag eltűntek, kihaltak a trabantok, wartburgok, 120-as skodák, kispolszkik, kis marutik... persze előfordulnak még, de az öreg suzukik jelentik manapság már a legalját.
De jobb mint a buszwww.vakbelmutet.hu
-
AMD Power
titán
válasz Cheesy #12514 üzenetére
1.0 én sem vennék.
Tudod ezek olyan dolgok ,hogy még 2-3 éve eszembe sem jutott volna ,hogy Swifteket nézegessek. Akkor Golf 5 vagy Renault Megane nézegettem. De sajnos azóta sok minden megváltozott. Akkor évi 15e km mentem. Most ha már évi 5-6000km mennék akkor "jó" lenne. De egyenlőre még autó sincs. Még ilyen Suzuki sem. Pedig remegek érte ,hogy autóba üljek. Alig várom ,hogy néha tesóm autójával menjünk valamerre. Jó persze az megint egy másik véglet ( SEAT Toledo II 150 lovas TDi full extra ). De sajnos változnak az idők. Most annak is örülök ha fenntudom tartani a Swiftet ha jövőre megveszem. De persze nincs okom panaszra. Azért egy közel 400e Ft-s Törökországi nyaralás belefér , így még a gyerek születése előtt.
-
Cheesy
őstag
válasz Kornel #12516 üzenetére
Hah Az lehet, az a jó kis légrugós ülés, szervokormány, több száz LE...
AMD Power
Minden sors egyedi... nálunk úgy alakult, hogy 7 éve kettévált az ősök útja, én még nagyban fősulin, 1 évre rá elkezdtem főállásban dolgozni, hogy beszálljak a költségekbe, plusz a sulit is finanszírozni (így már levelezőn) és 2,5 éve eljutottam arra a pontra, hogy volt egy alkalmi vétel (1995-ig, újkoráig visszamenőleg összes szervizpapírral és számlával rendelkezik az autó) amit nem akartam kihagyni, mégiscsak jobb mint a busz felkiáltással. Hát így került hozzám. Azóta már váltottam egy jobb munkahelyre, de közben 3 hónapja elkezdtem a Fundamentát, így megintcsak lassabban gyűlik a pénz egy (igazi) autóra... De bármennyire is szeretnék tőle szabadulni, megadok mindent neki amit akar, talán még többet is. Ami van azt mégis becsüljük meg alapon... Persze spórolhatnék még keményebben, de azért nem akarok csak abból állni, élni is jó lenne[ Szerkesztve ]
www.vakbelmutet.hu
-
Grass
aktív tag
Sziasztok!
Szerintetek ilyen létezik? Számomra ez mindig gyanús. Nem fér a fejembe hogy minek vették az autót ha ennyire nem használták?"Ne vedd készpénznek mások gondolatait" - Good Will Hunting
-
meroly
veterán
válasz Cheesy #12514 üzenetére
Nekem volt ilyen 1.0-es swift-em, sőt a napokban is használtam és akárki akármit mond nem sok különbséget vettem észre laikus szemmel a clio2-esemmel szemben. Jó persze szervo nincs, klíma nincs, ha odalépek neki mintha semmi se történne, de városban bőven elketyegett. Arra emlékszem hogy 100-nál már furán éreztem magam benne, de nyilván nem erre tervezték, mármint a suzukit.
Igazából nem mondom hogy megbántam, de jobban szerettem a swift-et mint a cliot. Sokkal kevesebből megvolt a műszaki, soha semmi baja nem volt. Izzó cserét 5 perc alatt megcsinálták, a clio-ban meg az elhelyezkedés miatt bőven kínlódtak vele fél órát. Minden alkatrész minimum kétszer annyiba került bele, stb stb.
Ja és mivel a cliom dízeles, sokkal jobban kellett rá figyelni, pl mindig egy kúton tankoltam, ki kellett huzatni néha, hogy kormolódjon.
A swift egy nagyon jó igénytelen városi autó, a fogyasztása is teljesen jó, persze nem válnék meg a clio-tól, mert szerettem de most így alakult. És még jó hogy jobb mint egy busz, más még ezt se engedheti meg magának.
Impossible is nothing
-
Cheesy
őstag
válasz meroly #12522 üzenetére
Úgy ahogy mondod, a swift egy igénytelen városi autó, ami nem romlik el túl gyakran. Kis fűnyírómotorral, de nem ázik, nem fázik az ember, egy hangyányival nagyobb biztonságban van mint motoron (ott lepattan valamelyest ha elütik, itt viszont nincs hova menekülni és papír a kasztni).
Viszont az 1.0 és a 3 henger selymessége... a legnagyobb bánatom. Kollégám 1.3i 4 hengerese sokkal halkabb és ehhez képest szinte műszer. 2 év van köztük, a másik 1997-es. Gondolkodok azon, hogy lecserélem egy ilyenre.
Vagy egy GTi-re, hogy még családalapítás/elkötelezettség előtt valami kis ideig hadd élvezzem is már a vezetést. Csak ebből nincs olyan amit nem gyűrtek össze.www.vakbelmutet.hu
-
dudika10
veterán
válasz meroly #12527 üzenetére
100% Pest de nem a csúcsforgalomban (olyankor metrózok inkább...) , 20km-es szakaszok, 3 ajtós, 1.3-as -> 6 - 6.3 l / 100km
Nekem kifejezetten nehéz lábam van. 5.5-5.8 l-re le tudnám szorítani, de én szeretek vezetni.
Most, hogy kirándulni jött 700km-t vidéken, 5.8-at fogyasztott autópálya nélkül, de "végig" 105+ km/h sebességgel.Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
dudika10
veterán
válasz AMD Power #12531 üzenetére
A parkolással nincs problémám. Egyszerűen a metró annyival gyorsabb a reggeli csúcsban, hogy simán behozza a busz lemaradását, és így a busz + metró összességében gyorsabb, mint az autó (és olcsóbb is jóval).
Na meg nagyon higgadt vagyok egészen addig, amíg valaki be nem enged előttem a kanyarodósávból előző tahó parasztot... én inkább nekimegyek az idiótának. Úgyis ő lesz a hibás, nekem az első lökhárítócsere ingyen van kb. neki meg a Q7-esen a lámpacsere többe van, mint nekem az autó. Megérdemli.
Persze soha nem elém akarnak bevágni, hanem mindig az előttem szerencsétlenkedő nő elé, aki 5 autót is beenged egymás után.[ Szerkesztve ]
Prodipe Pro 5 aktiv hangfalpar elado.
-
Doze
aktív tag
Mondjuk én nem vettem észre ezt a suzukis-t letolunk az útról jelenséget. Én Miskolcon szoktam közlekedni elég sokszor, meg főút.
Persze van 1-2 cikázós paraszt, de azok meg nem nézik mivel megy a többi. Pesten meg aztán hót mind1 szerintem, sok őrült
Talán 2 esetem volt ami durva.
- 3.sz főút Mezőkövesd után egy kicsivel: Vasárnap volt, se előttem, se utánam senki. Majd egyszer feltűnik előttem egy F-astra, Kb 70-nel ment, pont jöttek szembe, lassítok, utána szépen kiraktam az indexet, előzném meg, a bolond meg berántja a felezővonalra az autót. Utána elkezd gyorsítani mit az állat (elhúzott), 1-2 km múlva beérem megint.... megint kacsázik az úton mint állat.... (most már kiakadtam), villogtam dudáltam, beálltam a seggébe. Erre kiteszi az indexet, lassul, leáll a padka szélére. Lassítottam vele együtt nehogy megint kirántsa a kormányt. Majd öttel elgurultam mellette, egy vén f*sz a szipirtyójával, ordibál nekem, majdnem road rage lett belőle, már álltam meg, szálltam volna ki csak ott volt muter ő meg mondogatta hagyjad már.... ha kiszállok betapostam volna a fejét az aszfaltba...
Egyébként a mai napig nem értem miért volt az egész (kekeckedés )
-Következő, Miskolc nagyteszkó, Barcika felé a Boschnál, szokásos cikázók a sávok közt. Megvoltam pakolva mint állat lambériával, (2,5m) lassan váltottam sávot, fékezni, gyorsítani is csak lassan, nehogy valamelyik szélvédőmet kiüsse, erre jön egy fehér Aston Martin DB9, villogtat dudál, (egyébként 60-nal mentem) majd letolt, utána az előttem lévőt is letolta, hoppá piros lámpa. Megáll, beállok mellé (nem voltam annyira ideges) ez a paraszt meg azt hitte ez teljesen természetes hogy ezt megcsinálhatja. Nem telt bele sok, 3 cigó kiszállt egy ladából és odaballagtak hozzá , a csávókám bőgáz, elhúzott a piros lámpa ellenére.
Mint utólag kiderült a Félmaffiózó Hell energiaital cég tulaja volt..... azóta nem vettem Hell-t de de meg a címkéket is átnézem hol készül
-
Mercutio_
félisten
Pesten a hasonló korú, de nagyobb kocsik simán rádhúzzák a kormányt, mert az ő alkatrésze se sokkal drágább.
Kanyarodóból bejövés meg általános, általában 1 autó 1 másikat enged be, ez "normális", aki ennél többet azt már azért anyázzák itt isEladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
meroly
veterán
Ritkán járok fel pestre mostanában de eddig az az egyetlen egy város ahol szerettem vezetni, megvolt a ritmus, rugalmasak, előzékenyek voltak az emberek. Céges autót hajtok fenn, tehát én is alkalmazkodom. Itthon Győrben annyi mazsola van hogy hihetetlen, sokszor megalszik a tej a szájukban, nem szoktam száguldani, de ha 50 akkor inkább 55 legyen mint 45 és előzékenység 0, ha meg olyan "pestiesen" kivágódsz (persze bőven beleférsz) akkor már dudálnak, biztos úgy érzik az intim szféra autóban 4méter
Impossible is nothing
-
Kornel
veterán
válasz meroly #12535 üzenetére
hat... szoktal te a hungarian jarni? 50-el vanszorognak... persze a belso savban... nekem ott 80 a tempo... ezert lehet hogy szidnak, mert cikazok ki-be, hogy haladjak, de nekem van igazam, mivel le kene huzodniuk a kulso savba.
ha pav 2 kene a b-s jogsihoz is, akkor nem lenne ennyi tehetetlen blfsz az utakon.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mercutio_
félisten
S-Cross előrendeléses csereakcióról tud valaki bővebbet?
Esetleg akinek a közelében van márkakereskedés beugrana megkérdezni?Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
Kornel
veterán
válasz Mercutio_ #12541 üzenetére
4,6M lesz az alapár...
szerintem csereakcióban hozzádvágják majd 4 milláért...
nem olcsó, de ez már nem is egy régi swift -
Kornel
veterán
-
Kornel
veterán
-
Mercutio_
félisten
válasz Kornel #12542 üzenetére
Elég sűrű mezőnyben versenyez, itt még (francba, bezártam a cikket, most meg nem lelem ) 3,1 - 4,7 millát vizionáltak az rendben is lett volna, de 4,6-os kezdőár nincs akkora presztizse szerintem a márkának, ebben a szegmensben pláne.
Eladó/Cserélhető: GERE Kopar faládák, ÓRA:Orient Bambino II Bigsize, FANTASY könyvek, MOSOGATÓGÉP, könyvespolcok, MOSÓGÉP
-
trassher
addikt
Megvolt az újabb pénzköltés suzuki téren.
-2 első féktércsa, fékbetétek
-vezérműszíj, feszítőgörgő, hosszbordás szíj
-2 első féltengely gumiharangÖsszesen 40.000 Ft
Redmi Note 7
-
Davidof92
senior tag
Skacok, k*rva nagy gond van ma megállt a szekér, mint a szög
elindultam, kuplung, második, pici csattanás és vége, műszerek kialudtak. Nincs gyújtás. Betettem új biztosítékot, akkor sincs, és rögtön kicsapja. vagy 6-8 biztosítékot kicsaptunk vele. Lehúztam a gyújtáselektronikát, meg már lassan mindent széthúztam a motortérben. Lehúztuk róla a motorvezérlőt. Ugyan az. Hiba nélkül indult és ment amíg meg nem állt. Valami ötlet? -
Kornel
veterán
srácok.
suzukiba ezt a váltóolaj ajánlott, igaz?
Castrol Syntrans Transaxle (TAF-X) váltó hajtómű olaj váltóolaj 75W-90
szerintem a hónapban megejtem a kuplungcserét, nyilván megy vele együtt a váltóolaj is.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Robot fűnyírók
- Xbox tulajok OFF topicja
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Aliexpress tapasztalatok
- Ismerős külsővel érkezik a Polestar telefon
- További aktív témák...