- Csendben leállította a Deep Link fejlesztését az Intel
- Már Vulkan API-val is működik a Smooth Motion képgenerálás
- Driftelős és lövöldözős hangulatú lett az új Arc meghajtó
- Ollós klaviatúrával és az eddigi legkisebb Basilisk egérrel jelentkezett a Razer
- Viszonylag kompakt léghűtésekkel gyarapította kínálatát az Arctic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Hisense LCD és LED TV-k
- Bluetooth hangszórók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- SJCAM SJ4000 FullHD Action Cam
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- CPU léghűtés kibeszélő
- Nikon Z MILC fényképezőgépcsalád
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Új hozzászólás Aktív témák
-
DaemonX
HÁZIGAZDA
válasz
Immolatiel #2 üzenetére
Én közel 1000 játékot vittem eddig végig (31 éves leszek), a Silent Hill 2 (2001) pedig a top 10 játékom között van.
Ettől függetlenül már évekkel ezelőtt azon az állásponton voltam, hogy amennyiben valaha remake-et kapna, számos dolog van, amin lehetne javítani a játékkal kapcsolatban. Rendkívül károsnak tartom ugyanis a rózsaszín ködös, mámoros nosztalgiát, és nem vagyok rest felismerni valaminek a hibáit, attól függetlenül, hogy szeretem.
A harcrendszer rém gagyi volt, még akkori szemmel is, és kvázi annyiból állt, hogy egy gomb klikkelgetésével halálra stunlockoltad az összes ellenfelet, amelyeket egyébként röhejesen könnyen le lehetett sprintelni. Ez egy videojáték, és hiába gyárt kismillió YouTuber tízórás esszét az SH2 szimbolikus mélységéről, karaktereiről, és történetéről, a műnek interaktív szinten is működnie kell. A remake pedig hozzá is nyúlt a harcokhoz elég jelentősen, hogy aztán azok is hozzá tudjanak adni a horror faktorhoz, ahelyett, hogy csorbítanák azt.
Aztán pl. hiába a sok Downpourt ért kritika, ott fantasztikus élmény volt felfedezni, meg érdekesek voltak a navigációs puzzle-ök. Ezt vártam az SH2 remake-től, és tök jó, hogy jobban magamba tudom szívni az atmoszférát az eredetihez képest több bejárható helyszínnek hála. Mondjuk itt az SH2 védelmében annyit megjegyeznék, hogy ez már az eredetiben is rendben volt, meg a PS1-es első részben is, csak a rajongói oldalról indokolatlanul agyonkultivált harmadik résznek volt az a sajátossága, hogy baromi sok és baromi nagy ellenfelek közé rakott be egy csőpályán, kb. nulla városi résszel és felfedezéssel (az SH3-mat mellesleg a készítők maguk sem szerették és nem is akarták elkészíteni, csak céges vezetői utasításra muszáj volt).
Aztán amellett se lehet elmenni, hogy finoman szólva is gagyi jónéhány szinkron az eredeti játékban, aminél szeretnek úgy tenni a rajongók, hogy hát de ez direkt ilyen, mert ez hozzáad az álomszerű, bizarr hangulatához és bájához a játéknak, de ez csak belemagyarázás. Akkor is akartak jó szinkronokat, de akkor csak erre telt és/vagy nem voltak minőségi játékszinkronszínészek anno.
Ami a remake-kel baj, az a gyötrelmes teljesítmény (stutter mindenhol), meg vannak ilyen furcsa hiányosságok, hogy pl. az eredetiben marha erős atmoszférát adott a környezeti zaj, ami a külterülettől a városig érve folyamatosan lüktetett a játék elején, míg a remake-ben ez kb. nincs is jelen.
Mindenesetre itt a végén megjegyezném, hogy a remake-ből annyira sokat nem toltam, mert többek között továbbra is várok a performance fixekre.
Új hozzászólás Aktív témák
ph Minden idők egyik legmeghatározóbb horrorjátéka a mai napig a műfaj rajongóinak szíve csücske. Sikerült vajon úgy modernizálni, hogy egyszerre kedvezzen a régi fanoknak és az új érdeklődőknek is?
- AKCIÓ! Lenovo Thinkpad P15 Gen1 15 FHD notebook - i7 10750H 16GB RAM 512GB SSD Quadro T1000 W11
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7700X 32/64GB RAM RTX 4070Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- Lenovo ThinkCentre M720s SFF / M920T tower -Számla, garancia, WIN11
- GYÁRI TÖLTŐK DELL LENOVO HP FUJITSU TOSHIBA Macbook---------- Budapest,/MPL/Foxpost
- Bowers-Wilkins Pi7 S2 (2195084) (ELKELT)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest