- Számítási kapacitásban és hardverben gazdag 2025-öt kíván a PROHARDVER!
- A Moore Threads egy profiknak készült grafikus kártyával bővítette kínálatát
- Szó szerint táptitán az FSP legfrissebb üdvöskéje
- Egyedi Ryzent kér a Lenovo a készülő olcsó kézikonzoljába?
- Scuf Reflex Pro kontroller és egyéb Black Ops 6 érdekességek
-
PROHARDVER!
Samsung LCD és LED TV-k
Új hozzászólás Aktív témák
-
RoSSo3
senior tag
Futott a program, de nem ette semmi a procit. Figyeltem egy darabig, aztán kilőttem. És volt benne egy teszt funkció, amit lefuttattam, gondoltam fontos lehet az eredmény, azért másoltam be.
A router sajnos másik szoba, az meg 15 méter Szóval kizárt a kábel.
SmartView uninstall reinstall 3x volt, más mappákba és meghajtókra próbaképp, rendszergazdaként is, nem segített.
A vírusirtóról: 10 éve nincs fent a gépeimen, nem volt gondom hála ég. Messze elkerülöm az olyan oldalakat, amiket jócskán látogatnak mások (fogalmazunk így...). Tudom, bármikor bármi vírus jöhet, reménykedem, nem fog. Nem szeretnék se ingyenes se fizetős vírusirtókkal szenvedni, eddig csak gondom volt velük. Téves riasztás, blokkolt programok, tűzfal macera. De köszi a tippet!
-
RoSSo3
senior tag
köszönöm, akkor átnézek abba a topikba is!
a System Explorert már letöltöttem, le is futtattam, fentebb írtam az eredményt. nem látok kirívót, így arra tippelek, nem ez lesz a gond.
sajnos a kábeles megoldás nem megy, kb. 7 méterre van a laptop a tévétől és nem tervezem a nappalit keresztülhálózni
de nem értem még mindig... ha a SmartView tudta gond nélkül a dolgot (amíg hajlandó volt elindulni) akkor most mi változott, hogy nem megy? és ugyan ezekkel a feltételekkel miért nem megy a Win 10-es TV-re küldés? a SW is ugyan azt a routert és hálózatot és mindent használja, mint a Win10, nem?
-
RoSSo3
senior tag
Ma is tanultam valamit, én azt hittem, a wifi sebessége megeyezik azzal a sebességgel, amennyiért fizetek, azaz a 30 megával. Mondjuk laptopról vagyok (wifivel csatlakozom a netre), és laptopról szeretném továbbküldeni a tévére.
A pendrive-os módszer működik, de sokkal kényelmesebb lenne az átküldős módszer. És nem értem, miért krepált be a SmartView, amikor eddig gond nélkül futott.
Nem mondanám, hogy sok a wifi jel, talán 4 van a közelben. Nem lehet, hogy hardveresen függ ez valamitől?
Lefuttattam a System Explorert, eredmény:
Scan Time: 2018-01-23 07:51:25
Operating System: Unknown
Scanned Files: 1092
RatingThreat Files: 0
RatingSuspicious Files: 0
RatingSafe Files: 105
RatingUnknown Files: 987A CPU használatnál pedig nem látok semmi kirívót, többnyire 0.4 körül mozognak értékek.
-
RoSSo3
senior tag
Igen, köszi, erre reflektáltam, hogy nem működik, mert kockás a kép.
"Megpróbáltam a javasolt módszert: Win 10, jobb klikk a filmfájlon, Átvitel eszközre. Átviszi, de rettenetesen szaggat, vagyis elmosódik, kockásodik a kép. 30 megás netem van, a SmartView.el simán ment, amíg működött a progi, szóval gondolom elég kell legyen, nem ez a gond."
-
RoSSo3
senior tag
Sziasztok!
Sajnos a SmartView megint bekrepált. Működik pár hétig, aztán megint error.
Megpróbáltam a javasolt módszert: Win 10, jobb klikk a filmfájlon, Átvitel eszközre. Átviszi, de rettenetesen szaggat, vagyis elmosódik, kockásodik a kép. 30 megás netem van, a SmartView.el simán ment, amíg működött a progi, szóval gondolom elég kell legyen, nem ez a gond.
Van másik ötlet, vagy megoldás arra, hogy ne kockázzon a kép? MKV file-al próbáltam.
Köszönet! -
RoSSo3
senior tag
Köszi a választ! Ezt a küldés eszközre opciót nem is ismertem, meg fogom próbálni!
Viszont áramtalanítottam a TV-t, újraindítottam a laptopot, újrarakrtam más mappába a SmartView-et, rendszergazdaként futtattam, és kilőttem a Windows tűzfalat (kivételként is benne van a progi, de az nem hozott eredményt), így viszont sikerült elindítani, újra jól működik! Hurrá
-
RoSSo3
senior tag
Sziasztok!
Egy éves lesz a Samsung TV-nk. Eddig működött minden szépen, de tegnap laptopos SmartView lejátszás közben lefagyott, be kellett zárnom a gépen az alkalmazást. Újraindítottam, de akkor már csak a kék képernyőig jutottam el. Ma ugyanez, újrainstalláltam, már eljut addig, hogy kijelzi a TV-t, de aztán csak a homokóra megy, nem tud kapcsolódni.
Tudnátok segíteni? Előfordult már valakivel ilyen? Nem került semmilyen más program installálásra a laptopon, minden a tegnapi állapot szerint van. Win 10 fut a laptopon.
-
RoSSo3
senior tag
Sziasztok!
Akadt már valakinek gondja az UE55K5500-es TV kártyaolvasójával?
Vidanet-nél vagyok, és sajnos sokszor megszakad az adás, kiírja, hogy "Kódolt jel" vagy "Nem található a CI+ modul vagy az intelligens kártya. Ellenőrizze, megfelelően van-e behelyezve." De ez csak néhány csatornánál van.
Régebben LG TV-nk volt, ott is ez történt, kijöttek a Vidanetesek, és kicserélték a kártyát, mondván "nem mindegyik kártya szeret bizonyos TV-ket." Minden működött is szépen. Most viszont megint kijöttek, és azt mondták, ez a jobbik kártya, újabb TV-khez ez szokott jó lenni, és ha nem okés, akkor csak set top ox-al működik. Most ez komoly? Nem szeretnék box-ot[ Szerkesztve ]
-
RoSSo3
senior tag
válasz syab19 #102328 üzenetére
köszi a tippeket!
3 sorozattal próbáltam ma, és mindegyiknél megakadt sajnos. átcipelni nem lenne olyan egyszerű, mert 55-ös képátlós a TV, ami azért kicsit nagy ahhoz, hogy csak úgy átvigyem ráadásul a nappaliban van, a kisszobában pedig a router, be sem igazán férne, még ideiglenesre sem. (a router is helyhez kötött sajnos, azt sem tudom cipelni) illetve tegnap még működött, tehát inkább valami hálózati dolog lehet, de sajnos ehhez meg nem értek annyira
-
RoSSo3
senior tag
Kérdésem lenne: tegnap próbáltam ki a Smasung Smart View programot, ami elvileg ugye lehetővé teszi, hogy azonos WIFI hálózaton keresztül médiát játszhassak le közvetlenül a számítógépről a TV képernyőjén keresztül.
Első körben tökéletesen működött is a dolog, de aztán ma már 3x eljátszotta azt, hogy miután nagyjából 20 percet megy a műsor, hirtelen megszakad a kapcsolat a "megszűnt a kapcsolat az eszközzel" felirat társaságában. Ilyenkor mindent előről kell kezdeni, kilépni a programból, újra belépni, és kis szerencsével újra működik.
Nos, utánaolvastam a neten, mielőtt Hozzátok fordultam volna, DNS állítást javasoltak 8.8.8.8-ra, ez meg is történt, de a hiba újra előjött, így sajnos nem javult a helyzet. A TV UE55K5500-es, a számítógép pedig egy fél éves Fuji, így valószínűsítem, hogy nem ezzel lesz a gond. A routerem is viszonylag friss, egy éves TP LINK.
Van ötletetek, hogy mi okozza a ledobálást?
-
RoSSo3
senior tag
értem, köszönet, megnézem majd a PiP-et, azt hittem, ezt pl 2 csatornával is meg lehet tenni.
a sorozatszám tökéletes volt, semmi probléma nem adódott ezzel. a TV hátuljáról olvastam le. a Samsung weboldala a hibás, minden adat rendben volt, a hölgy is megerősítette. ezért szóltam Nektek is, hogy akinek nem sikerül, ott "nem az Ön készülékében van a hiba"
Egyébként Media Markt-ban vettem a TV-t, nem hiszem, hogy ennél hivatalosabb forgalmazó lenne MO-n
[ Szerkesztve ]
-
RoSSo3
senior tag
Sziasztok!
Sikerült beszerezni egy Samsung UEK5500 modellt a "Milyen TV-t vegyek" topiklakók segedelmével. Igen szép, nagyon meg vagyunk vele elégedve. Akkoriban 204e Ft volt a Mediaban, sikerült elcsípni az akciót, ingyen ki is hozták.
Két kérdésem lenne a TV-vel kapcsolatban:
- az egyik, hogy a PiP funkciót lehet benne aktiválni? Valamiért inaktív. Próbáltam USB-s film lejátszás közben és sima csatorna nézés közben, nem volt aktív. Annyira nem gond, ha nem sikerül, csak kíváncsi vagyok, hogy működik.
- a másik: túl rövid volt a koax kábelünk sajnos, vettünk helyette egy fekete színű 7,5 méterest. (Elég lett volna 3 is, de csak nagyon rövid és ez volt az OBI-ban). A gondom az lenne, hogy sokszor becsíkoz/szétesik a kép ezzel a kábellel. Ha mozgatom az összetekert részt, azzal változik a szétesés is. Gondoljátok, hogy megtörhetett a kábel? Vagy csak kellene szerezni egy L alakú csatlakozót (bocsi, nem tudom, hogy hívják ezt szaknyelven), hogy merőlegesen mehessen be a TV hátába? Mert jelenleg a képernyő síkjával párhuzamosan kell csatlakoztatni, lehet azt nem szereti annyira.
Köszönet előre is a segítségért!Más, ami esetleg segíthet, aki regisztrálni szeretné a TV-jét a +1 garanciáért:
Nekem nem működött a Samsung termékregisztrációja. Az adatellenőrzés után (miután szépen begépeltem minden adatot a szériaszámtól a lakcímen át az emailig) visszaugrott az első lépésre, és kezdhettem előlről mindent. Miután 3x is ezt csinálta, chaten kerestem a Samsung Magyarországot, akik így csevegésen keresztül regisztrálták a +1 év garanciára a készüléket. Szóval erre figyeljetek, ha Samsung TV-t vesztek, mert ha nem érkezik semmi visszaigazolás, hiába töltöttél ki minden adatot, nem kerül be a rendszerbe a regisztráció, és nincs +1 év gari!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Egérpad topik
- Politika
- Ukrajnai háború
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest