Hirdetés
Legfrissebb anyagok
PROHARDVER! témák
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- Google Chromecast topic
- ZIDOO médialejátszók
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Házimozi belépő szinten
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Milyen notebookot vegyek?
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Aktív témák
-
muveszur
addikt
Felhívtam a Samsung ügyfélszolgálatát, és a következőkben a hivatalos álláspontot láthatjátok
A szolgáltatónál vásárolt Galaxy S-re 1+1 év a garancia, az elsőt adja a Samsung, a másodikat pedig az adott szolgáltató.
Ha megvan az eredeti, Samsung által kiállított garanciajegy, akkor az első évben mindkét helyre vihetjük a telefonunkat, a második évben csak a szolgáltatóhoz.
Amennyiben nincs Samsung garanciajegyünk, a 2 év alatt csak a T-Mobile-hoz vihetjük a telefonunkat, vagy pedig lehet pótolni a hiányzó garanciajegyet.A Samsung garanciajegy pótlása:
Írjunk egy emailt a reklamacio@partner.samsung.com címre, amiben a következőket kell megadnunk.
-Típus
-IMEI szám-Név
-LakcímEzután pedig a Samsung postázza az eredeti garanciajegyet.
Aktív témák
Aktív témák
- Porszívók - akkus és klasszikus vezetékes
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Path of Exile 2
- Vigneau interaktív lokálblogja
- LEGO klub
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Tőzsde és gazdaság
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- További aktív témák...
Új fizetett hirdetések