Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • counterbill

    senior tag

    válasz sziluboy #6343 üzenetére

    gyorsan válaszolt a wayteq.

    ,,A fórumokon beírt hozzászólásokat nem tudjuk hivatalos hibabejelentésnek tekinteni. Hibabejelentéssel akkor tudunk érdemben foglalkozni, ha ezt közvetlenül nekünk, illetve szervizpartnerünknek jelzik, a készüléket bevizsgálásra eljuttatják. Ettől függetlenül figyelemmel kísérjük és szükség esetén a gyártó felé jelezzük az észrevételeket.

    Mivel nem minden hiba lehet szoftver eredetű, ezért szükség lehet a készülék bevizsgálására. A wifi használattal kapcsolatban jelzett hibát saját tesztjeink során nem tapasztaltuk a készülékkel. A memóriakártya kezeléssel kapcsolatos jelzéséhez szintén a készülék bevizsgálása lehet szükséges. Kérjük juttassa el a készüléket szervizbe, hogy bevizsgálhassuk.

    A videolejátszás kapcsán arról tudunk beszámolni, hogy tesztjeink során HD felbontású videokkal is teszteltük a készüléket, melleknél nem volt probléma a video szaggatásával. Így valószínűleg (különösen, ha ez csak 1-2 videonál jelentkezett) az adott video kódolásából adódó gond lehet. Valamint ezt okozhatja a memóriakártya problémája, sebessége is. A támogatott videok esetében fontos, hogy az adott video mellett található hangstream is támogatott formátum legyen. Amennyiben a hangkodek nem megfelelő, előfordulhat az ön által leírt jelenség. Ajánljuk a problémás videok átkonvertálását."

    Everything not saved will be lost. -Nintendo "Quit Screen" message

Új hozzászólás Aktív témák