Hirdetés
- Vezetékes FEJhallgatók
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Dübörögnek a Black Friday akciók
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen monitort vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Gyári Adreno meghajtóval jelentkezett a Qualcomm
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
counterbill
senior tag
válasz sziluboy #6343 üzenetére
gyorsan válaszolt a wayteq.
,,A fórumokon beírt hozzászólásokat nem tudjuk hivatalos hibabejelentésnek tekinteni. Hibabejelentéssel akkor tudunk érdemben foglalkozni, ha ezt közvetlenül nekünk, illetve szervizpartnerünknek jelzik, a készüléket bevizsgálásra eljuttatják. Ettől függetlenül figyelemmel kísérjük és szükség esetén a gyártó felé jelezzük az észrevételeket.
Mivel nem minden hiba lehet szoftver eredetű, ezért szükség lehet a készülék bevizsgálására. A wifi használattal kapcsolatban jelzett hibát saját tesztjeink során nem tapasztaltuk a készülékkel. A memóriakártya kezeléssel kapcsolatos jelzéséhez szintén a készülék bevizsgálása lehet szükséges. Kérjük juttassa el a készüléket szervizbe, hogy bevizsgálhassuk.
A videolejátszás kapcsán arról tudunk beszámolni, hogy tesztjeink során HD felbontású videokkal is teszteltük a készüléket, melleknél nem volt probléma a video szaggatásával. Így valószínűleg (különösen, ha ez csak 1-2 videonál jelentkezett) az adott video kódolásából adódó gond lehet. Valamint ezt okozhatja a memóriakártya problémája, sebessége is. A támogatott videok esetében fontos, hogy az adott video mellett található hangstream is támogatott formátum legyen. Amennyiben a hangkodek nem megfelelő, előfordulhat az ön által leírt jelenség. Ajánljuk a problémás videok átkonvertálását."
Everything not saved will be lost. -Nintendo "Quit Screen" message
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest