- OLED TV topic
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Kemény üzenetet küldött a gyártói részlegnek az Intel társvezetője
- Így építsd a billentyűzeted!
- Visszafogott árazású, 300 Hz-es monitor az AOC gondozásában
- Akciókamerák
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A PhysX nem API, hanem middleware. Számos más middleware van mellette, mint a Havok, az ODE, a Bullett, illetve a saját fejlesztésű megoldások. Például manapság nagyon jellemző, hogy a fizikai részecske effekteket saját algoritmussal oldják meg a programok. A Frostbite 3-ban például ilyen van, vagy az Alien Isolation motorjában, és még lehetne folytatni a sort.
Más fizikai middleware-től azért nem látsz olyat, mint a PhysX-től, mert amit a PhysX ad az nem fizika, hanem grafika. Erre viszont nincs nagy igény a programozók oldaláról. Nem véletlen, hogy a Havok a vezető technika a middleware-ek között, annak ellenére, hogy fizetni kell érte. A legtöbb fejlesztő inkább kiadja a pénzt a minőségért.A Vulkan semmi ilyesmit nem akar elérni. Egy grafikus API lesz és kész.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
ph A konzorcium február 19-én védette le az elnevezést. Meggyőző teória is van a furcsa névre.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- OLED TV topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Sweet.tv - internetes TV
- Samsung Galaxy Ring - gyűrű-kúra
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Corel Draw topic
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- PlayStation 5
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest