Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Peak #17 üzenetére

    Ott vannak az új Swapchain API-k a Windows 10-hez és DX12-höz (mert DX12-ben ezek a driverbe épített dolgok perecelnek működni). Azok közül az egyik a variálható frissítés, amire meg kell írni a támogatást és a program nem nézi, hogy a hardver mögötte micsoda. Minden megy varázsütésre. Persze van FreeSync SDK is, de ez nem ajánlott, mert nem szabványos.
    A Swapchain API-k működnek Vulkan API-val is.

    (#16) Kopi31415: Ha a 144 Hz-ig frissítő monitorokat nézed akkor nem. Az LFC miatt a FreeSync lemegy 23-25-ig is. A G-Sync 30-ig. A FreeSync tartománya tehát ezekkel a kijelzőkel picikét nagyobb. Az Adaptive-Sync tartomány jellemzően kisebb, de ez nem lényeg FreeSync mellett.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Peak #22 üzenetére

    DX12-vel és Vulkan API-val igen.

    A driverbe be van építve, hiszen DX11 alatt működnek alkalmazás oldali támogatás nélkül. Az a gond, hogy DX12 és Vulkan esetében a driver a VRAM-ból egy nagy bináris pacát lát.

    A Swapchain API pont azért jött, hogy ne legyen abból probléma, hogy milyen VRR kijelzőeljárást használsz. A fejlesztő ír egy támogatást a Swapchain API-ra és onnan az a támogatás működik G-Sync, FreeSync, akármi-Sync mellett. Ezért írtam, hogy "öröm az ürömben". Egyedül Windows 10 kell hozzá, de az amúgy is kell a DX12-höz.

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák