Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kormi76

    aktív tag

    válasz Angel1981 #15 üzenetére

    Figyelj, Jobs és az Apple marketingrészlege tényleg kitett magáért, de ha valami tényleg haszontalan, semmirevaló dolog, akkor egyszerűen nem lehet többet eladni belőle. Ha a vásárlók elégedetlenek, akkor annak híre megy és nincs eladás. Az tény, hogy sokan divatból veszik, de ez rengeteg termékre igaz, kezdve a ruháktól az autókon át a telefonokig. Attól még lehet hasznos, sőt valakinek már azzal kielégítette egy kütyü a vágyát, hogy divatos, mert ez neki örömet okoz.

    Tabletet például szívesen vennék, mert szerintem bizonyos feladatokat hatékonyabban lát el, mint egy laptop, de nincs rá pénzem, ezért nem veszek. Viszont emiatt nem kezdem el dobálni a sárt, hogy ez márpedig hasztalan. Azt is belátom, hogy valakinek nincs rá szüksége, őt nem kell meggyőzni, de engem se győzzön már meg senki, hogy valami nem kell nekem.

    Vegyük pl. barátnőmet, akinek nehéz a 15"-os notit minden nap cipelni suliba, vagy haza a buszon. Neki tökéletes lenne, egy 12-13"-os noti, ami 1,5 kiló, mert a netbook 10" kijelzője túl pici lenne és gyenge, a noti meg túl nagy. Ahogy kivettem, az ultrabook pont ez a 12-13" középút és szerintem jó dolog, hogy több ilyen lesz, mert akkor lejjebb megy legalább az ára, és így a hozzá hasonló leányzóknak is lesz megoldás, akiknek pl. a Macbook Air, azért túlzás lenne.

    Szerk.: Kínálattal és ügyes marketinggel tényleg lehet keresletet generálni, de csak korlátozottan. Ha valami nem kell a népnek, akkor az eltűnik, lehet akármilyen nagy kínálata. Az is lehet, hogy az új termék csupán egy korábban is létező piaci rést töm be, nem maga kelti az igényt, csak reagál rá. Az emberek persze ha rájönnek, hogy a korábbi eszköznél az új hatékonyabb, akkor megveszik, ez nem feltétlenül mesterséges igény keltés.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák