- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Csak az F1 25-re koncentrál az új AMD Software
- TCL LCD és LED TV-k
- A Microsoft szerint nem alku tárgya a TPM 2.0 szükségessége
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Milyen TV-t vegyek?
- Milyen videókártyát?
Új hozzászólás Aktív témák
-
-=RelakS=-
veterán
válasz
GodGamer5 #16 üzenetére
Csináltam egy különbség képet: [kép]
Az eltérések fényerejét 32x-esre nagyítottam, hogy látni lehessen. Az alapján amit olvastam (csoportokra osztja a pixeleket, így kevesebbszer csinál shader müveletet) ez minimum furcsa. Ha ennyi az eltérés, és nagy a gyorsulás, akkor tényleg jó a cucc. Az első VRS hírben látható különbséget meg szabad szemmel is látni. -
MeszesKPT
őstag
Köszönöm a linket, most már jobban képben vagyok. Az ott említett játékhoz még nem volt szerencsém és bár az ottani eredmények jóval szerényebbek mint 3DMark alatt, azért még az sem elhanyagolható. A kérdés akkor inkább az, hogy a játékfejlesztők mennyire fogják támogatni a VRS-t.
-
gV
őstag
válasz
MeszesKPT #18 üzenetére
geforce.com-on pedig írtak róla már
-
MeszesKPT
őstag
Bár nem hiszem, hogy univerzálisan tudna majd 64%-ot hozni, de ha a felét igen már azzal is egy vállalható kompromisszum. RTX kártyák egy ideje már a piacon vannak, eddig miért nem olvastam erről?
-
GodGamer5
addikt
Mobilon SEMMI különbség a két kép között.
Remélem sok játékba bekerül a technológia. -
Angel
újonc
^ Köszi a linket.
-
hardzsi2
aktív tag
https://developer.nvidia.com/vrworks/graphics/variablerateshading
Variable Rate Shading is a new, easy to implement rendering technique enabled by Turing GPUs. ...
Hardware: Compatible with: Turing based GPUs. (GeForce RTX and Quadro RTX)
Software:Compatible with the following APIs: DX11, DX12, OpenGL, Vulkan.
Integration with Unreal Engine and Unity are coming soonAz univerzalitás legalább 2 szempontból is érdekes:
1) jövőbeli minden (AMD, Nvidia és Intel) kártya/chip támogatni fogja-e? - ekkor lesz univerzálisan bevethető;
2) jövőben minden jelentős game engine-be és 3D renderelő szoftverbe bekerül-e? Erre válaszol a fentebbi "easy to implement", tehát a lehetőség elvileg adott.Mivel a fenti példák szerint a nyereség (fps-ugrás) nagynak tűnik, a képminőségromlás pedig gyakorlatilag elhanyagolható, ezért egész ígéretesnek gondolom, ha az univerzalitás megvalósul.
-
#16939776
törölt tag
Egyértelműen át dolgozza a kép 3D hatását, beletolja az arcodba az információban/részletekben gazdagabb területet, azzal nem foglalkozva, hogy ez az eredeti képen mennyire volt hangsúlyos/hangsúlytalan mennyire volt elöl/hátul.
Ennek a hatásnak a kikorrigálása többlet munkát ró az agyra, fárasztó, csökkenti az immerziót.
Aki nem vesz észre különbséget az vagy elveszett a részletek összehasonlításában, vagy nincs térlátása.
-
ribizly
veterán
Egy gyors kérdés: Ehhez milyen kártya kell pontosan?
Ha jól láttam, akkor RTX/GTX16XX-et írnak valahol (van ahol csak RTX-et bytheway). Tényleg lehetséges, hogy valamit tud a GTX1660, de egy GTX1080Ti meg nem? -
keembo
tag
Igaz mobilon nézem, de itt semmi különbség nincs a 2. és 3. kép között. Biztos, hogy a jó kép lett feltöltve?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- BestBuy topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Android játékok topikja
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kazy Computers - Fehérvár - Megbízható?
- Anime filmek és sorozatok
- Milyen alaplapot vegyek?
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- Eredeti Lenovo USB-C 65W töltő
- Apple iPhone 11 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- 98 - Lenovo Yoga Pro 9 (16IRP8) - Intel Core i7-13705H, RTX 4060 (ELKELT)
- Új monitor állvány - csak össze lett szerelve
- BESZÁMÍTÁS! MSI Crosshair 17 HX Gamer notebook - i7 14700HX 64GB RAM 1TB SSD RTX 4060 8GB WIN11
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest