Legfrissebb anyagok
PROHARDVER! témák
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- OLED TV topic
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- TCL LCD és LED TV-k
- Jön a neurális leképezés a DirectX API-ba
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- A Keychron K2 HE rapid trigger billentyűzet tesztje
- CES 2025: ITX-es Cooler Master minitorony, minimalista dizájnnal
Mobilarena témák
IT café témák
Keresés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezt csinálja a Valve a SteamOS-sel. Az a Linux disztribúció elsődlegesen a VR-hez való módosításokat ülteti be a rendszerbe, de láthatóan nem egyszerű ez sem.
A VR valószínűleg így is hasítani fog, csak PC-n háromszoros munkát kell hozzá végezni az optimalizálás során. Ezért jött szerintem az SDK rendering, hogy ezzel ne a fejlesztőket terheljék. Pár év és szabvány szinten normalizálódhat a helyzet.
Önmagában nincs baj a trükközéssel ilyen formában, csak a szoftverfejlesztésnél nagyon drága mulatság.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
Témaindító írás
Aktív témák
Új fizetett hirdetések