Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • D.Va

    őstag

    válasz Teasüti #178 üzenetére

    Az élethűségről meg annyit hogy a valóságtól (realisztikus élethű grafikától) még a Crysis 3 meg a Battlefield 4 is nagyon-naaagyooon messze van bármennyire is szép a grafikájuk... talán úgy 6-8 év múlva elérünk oda hogy kezd majd realisztikus lenni... (persze most is lehetne olyat csinálni, sőt 10 éve is lehetett már, de csak renderelve, mert valós időben kiszámolni... ahhoz teljesítmény kell... :DDD ) Carmack is már a Doom3 fejlesztésekor is mondta hogy tudnának tökéletesen élethű grafikát létrehozni, csak épp nincs gép ami megmozgatná akadás nélkül... és még ma sincs... (átlag pc-n...) (a tech demók meg szépek és élethűek, csak hát ott nincs MI meg kompett pálya, csak 1-1 élethű modell azt kész...)

  • D.Va

    őstag

    válasz Teasüti #178 üzenetére

    Ennek semmi köze nincs az élethű grafikához... Van sokféle grafikai stílus. Tökéletes példa erre a Borderlands, a Team Fortress 2... cell shaderes képregényszerű grafikánál totál lényegtelen a textúrafelbontás, akció közben egy pörgős játéknál meg főleg... egy autós játéknál úgyszintén, főleg a sok MOTION BLUR meg akciójátékokban a DEPTH OF FIELD mellett... értelme nincs a tűéles textúráknak (max a fókusz ponton látod úgyis élesen...)

    A Quake3 meg kivételesen jó példa a mai napig... én 3 méteres képen tolom (erre is mondhatná valaki azt hogy biztos jó ocsmány), és egyáltalán semmi gond nincs a grafikával, főleg hogy konzolból natív 1920x1080-ra és 16:9 képarányra be lehet állítani... Hidd el elég durva a Q3-at így tolni... Mondom ezt úgy hogy persze nem csak quake 3-azok hanem crysis meg BF 3-azok is természetesen... szóval nem vagyok elfogult Q3only fan :D

Új hozzászólás Aktív témák