Hirdetés
- Korszakok keverednek a HYTE legfrissebb, lekerekített külsejű házában
- Egy éven belül háromszor csinálta ki saját CPU-ját a Corsair méregdrága PC-je
- Miért fárad gyorsabban az iPhone akku, mint az androidos?
- Most állítólag törölték a korábban pletykált GeForce RTX 50 Super sorozatot
- Eleinte nem kíméli majd a pénztárcákat a Panther Lake
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- TCL LCD és LED TV-k
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Gaming notebook topik
- Kihúzhatja a gyufát a PC-s gyártóknál az érkező új Xbox
- Folytatja küzdelmét az Intel az NVIDIA (és az AMD) ellen
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Kockázatmentesen a helyesebb testtartásért
Új hozzászólás Aktív témák
-
D.Va
őstag
Az élethűségről meg annyit hogy a valóságtól (realisztikus élethű grafikától) még a Crysis 3 meg a Battlefield 4 is nagyon-naaagyooon messze van bármennyire is szép a grafikájuk... talán úgy 6-8 év múlva elérünk oda hogy kezd majd realisztikus lenni... (persze most is lehetne olyat csinálni, sőt 10 éve is lehetett már, de csak renderelve, mert valós időben kiszámolni... ahhoz teljesítmény kell...
) Carmack is már a Doom3 fejlesztésekor is mondta hogy tudnának tökéletesen élethű grafikát létrehozni, csak épp nincs gép ami megmozgatná akadás nélkül... és még ma sincs... (átlag pc-n...) (a tech demók meg szépek és élethűek, csak hát ott nincs MI meg kompett pálya, csak 1-1 élethű modell azt kész...) -
D.Va
őstag
Ennek semmi köze nincs az élethű grafikához... Van sokféle grafikai stílus. Tökéletes példa erre a Borderlands, a Team Fortress 2... cell shaderes képregényszerű grafikánál totál lényegtelen a textúrafelbontás, akció közben egy pörgős játéknál meg főleg... egy autós játéknál úgyszintén, főleg a sok MOTION BLUR meg akciójátékokban a DEPTH OF FIELD mellett... értelme nincs a tűéles textúráknak (max a fókusz ponton látod úgyis élesen...)
A Quake3 meg kivételesen jó példa a mai napig... én 3 méteres képen tolom (erre is mondhatná valaki azt hogy biztos jó ocsmány), és egyáltalán semmi gond nincs a grafikával, főleg hogy konzolból natív 1920x1080-ra és 16:9 képarányra be lehet állítani... Hidd el elég durva a Q3-at így tolni... Mondom ezt úgy hogy persze nem csak quake 3-azok hanem crysis meg BF 3-azok is természetesen... szóval nem vagyok elfogult Q3only fan

Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mesterséges intelligencia topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- iPhone topik
- Kuponkunyeráló
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- Microsoft Surface Hub 2s - Interaktiv 4K monitor/ All in one PC - I5 8. generációs - Piaci ár alatt
- Benq - LU951- 5000 Ansi Lézer projektor - Piaci ár alatt
- -ÚJ,2 ÉV GAR- GAMER PC: i5-14400F (10mag/16szál) +RX 6600/6700XT +16-64GB DDR4! SZÁMLA! 70 féle ház!
- Capriolo Oxygen 29" MTB Új
- DJI Convertible Carrying Bag + Ajándék DJI rádió nyakpánt
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
) Carmack is már a Doom3 fejlesztésekor is mondta hogy tudnának tökéletesen élethű grafikát létrehozni, csak épp nincs gép ami megmozgatná akadás nélkül... és még ma sincs... (átlag pc-n...) (a tech demók meg szépek és élethűek, csak hát ott nincs MI meg kompett pálya, csak 1-1 élethű modell azt kész...)


