Új hozzászólás Aktív témák
-
opr
nagyúr
Na igen, az sajnos erősen korlátozó tényező, ha 14" alatti noti kell. Így pláne érthető a problémád, nem lesz könnyű menet normális notit találnod.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
nagyúr
2570p volt nekem is egyik melohelyen, abszolut nem rossz, de a 8470p agyonveri. Nalam abszolut az az etalon, pedig volt csoda ibm, kesobb lenovo thinkpadom is. Azok is nagyon jok voltak, de a 8470p az abszolut etalon. Legnagyobb csalodas nalam amugy az agyon ajnarozott dell xps, illetve a szinten agyon ajnarozott dell alienware m17. Kalap tragya mindketto, plane az arukhoz kepest. Mondjuk mindketto konzumer, csak epp rohadt draga.
"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
nagyúr
Elitebookok billentyuzete eleg jo, de a regieke osszehasonlithatatlanul jobb volt amugy.
Egy jo, de alacsony mecha billentyuzet aldas tud lenni (pl nekem cherry mx board 3.0 van), viszont a "normalis", magas mecha billentyuzetek szamomra hasznalhatatlanok, kicsinaljak a csukolmat, nekem nagyon magasak."Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin
-
opr
nagyúr
Regen voltak. Pl hp 8470p mai napig etalon nalam. Ujabban nem igazan lattam olyan szintu laptopbillentyuzetet, amit hoszabb tavu gepelesre jo szivvel ajanlottam volna.
-
Igen, például memóriát mostmár szinte nem lehet bővíteni. Az Acer és Lenovo is kivette a legutolsó szériából. És még így is képesek 4GB rammal kiadni. Ezért én akasztást kérnék már. Tehát ha valaki egy olyan gépet megvesz a gyereknek, az nem ajándék, az büntetés inkább...