Hirdetés
Hirdetés
-
Játékos TWS headsettel gyarapodott a SteelSeries kínálata
ph Az Arctis szériás újdonság számos platformon működésre bírható, és konzolok szintjén van a Microsoft gépeihez való verziója is a Sony-t favorizáló mellett.
-
Szivárvány
lo ...
-
Realm of Ink - Elindult a PC-s korai kiadás
gp A végső kiadás már konzolokra is elérhető lesz, de pontos dátumot ezekhez nem kaptunk még.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rudi
nagyúr
Vagy a cikk szerzőjét kötik gúzsba különböző programozók véleményei. Napokban próbáltam a DK2-t (cikk nemsokára, de az alap benyomásomat azért leírom ide), szerintem már ebben az állapotában iszonyatosan jó, óriásit lépett előre a DK1-hez képest minden téren. Egy fokozattal nagyobb pixelsűrűséggel szerintem már nagyon-nagyon ott lesz a szeren. Oké, sokakat hánytat, ahogy a 3D is teszi, de hát ez alapvetően az agy becsapása, amire alapreakció a rosszullét, ezt nem tudják kiküszöbölni (max. agyhullám szintű érzékeléssel egy-két évtized múlva) - nem természetes -> védekező reakció -> valami nem jót ettünk meg -> pakoljuk csak szépen kifelé - ez évezredes reflex.
Úgy gondolom, hogy a megjelenés húzásának valódi oka nem a hardver gyengesége, hanem a mainstream játékok (fps, hack-and-slash) virtuális világba ültetésének problémája okozza. A mai FPS-ek annyira pörgőssé lettek téve, hogy azt a szintet VR sisakban kevesen bírnák, mert 40 km/h-val fut a figura, gyorsulása 3-4g, 2-3 métereseket ugrik, perifériás látás pedig iszonyat életlen a DK2-ben. Ha ezekkel a paraméterekkel rendelkező világba teszel egy embert, annak pillanatok alatt becsavarodik az agya. Szóval előbb valódi szimulátorrá kell tenni a mainstream játékokat, olyanná, mint az autós vagy repülő szimulátorok, utána pedig meg kell oldani a kontrollert is, aztán lehet majd jól értékesíteni mainstream vonalon a Riftet és társait. Addig pedig maradnak a szimulátorok, ahol már most eszelős a dolog, és az értelmetlen techdemók.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
rudi
nagyúr
Konkrétan a Note 4 képernyője került szóba reálisa az szemenként 1280x1440 vagyis úgy 77%-kal több pixel. Viszont a kijelző "upgrade" csak technikai kérdés, a 4K-t azért vették elő, mert a legkorábban fél év múlva esedékes megjelenésik már lehetnek kereskedelmi forgalomban 4K felbontású, 5-6 hüvelykes képernyők.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
rudi
nagyúr
Éppenséggel Budapesten van egy olyan hely, ahol ha nem is az Assetto Corsával, de LFS-sel és pár egyéb komoly autós szimulátorral ki lehet próbálni a DK2-t
Szerencsére az én agyam kellően primitív ahhoz, hogy minden ilyen térhatást imitáló trükköt bevegyen, és eddig semmi ilyesmitől nem volt hányingerem, pedig a piros-kék szemüveg + CRT kombótól kezdve, az első VF-X sisakon át a DK2-ig mindent próbáltam már
[ Szerkesztve ]
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
rudi
nagyúr
válasz Blindmouse #10 üzenetére
Nem kimaxolt grafikával egy csúcs Radeon vagy GeForce azért áttol stabilan 90 fps-t még 4K-ban is. Egy Grid 2 vagy Far Cry 3 szintű játék, közepesre állított grafika is áll leejtő lesz VR-ben.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
-
rudi
nagyúr
Úgy hívják ezt, hogy szúnyogháló effektus, mintha szúnyoghálón keresztül néznéd. Nem emlékszem 100%-os, biztonsággal, de 99% hogy a DK1-nél nem volt ilyen, mert ott más jellegű volt a rencserendszer, amit használtak. Az új lencsék másik negatívuma szerintem az, hogy a DK2-ben csak a látótér közepe éles, a sarkak felé nagyon-nagyon gyorsan életlenedik, amire szintén nem emlékszem a DK1 kapcsán.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen