Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Tomcat

    őstag

    válasz szabibeni94 #35 üzenetére

    Ahogy daa-raa is írja egyel följebb nagyon sok függ a gépek legyártott darabszámától, a karbantartás színvonalától és a kötelező előírások betartásától illetve ezek szándékos vagy véletlenszerű elmulasztásától. Nagyon nem mindegy hogy egy propelleres "kit" gépről van szó vagy egy sugárhajtású jet-ről, mivel a dugattyús motorors kisgépekre jóval engedékenyebbek a szabályok minden téren, viszont ezeket ugyanúgy be kell(ene) tartani mint a nagy(obb) gépek esetén. A LearJet-el pl. fel sem szállhatsz addig amíg a karbantartás alá nem írta a gépnapó karbantartási munkalapját. Egyszerűen nem kapsz felszállási engedélyt a toronyból, tehát nem mehetsz sehova vele. A dugattyús kisgéppel viszont akár otthon a "kertből" is felszállhatsz ha van elég hely és megváltottad a légtérbérletet illetve hivatalosan is bejelentkeztél előre a légi irányításhoz repülés tervvel a kezedben. :)

Új hozzászólás Aktív témák