Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kansas

    addikt

    válasz b. #17 üzenetére

    Fura, mintha te egy másik NVidiát ismertél volna meg az eltelt 25 évben, mint én...
    Amelyiket én megismertem, az ha választani kell a saját zárt megoldásai és egy nyílt szabvány közt, habozás nélkül az előbbit választja, egész addig, amíg nem kényszerül arra, hogy engedjen, mint pl a VESA Adaptive Sync kérdésben.
    Az AMD azért "erőlteti" a kerülő utakat, mert nem nagyon van választása, ha olyan képességet szeretne, amit a DXR nem tartalmaz, de a konzol API-k igen.
    Ha a Microsoft ezeket beemeli a DirectX-be, már nem lesz szükség a kerülő utakra, ahogy pl. a Mantle is csak addig kellett, amíg nem volt Vulkan meg DX12...mióta ez utóbbiak beléptek a képbe, a Mantle szépen el lett engedve.

Új hozzászólás Aktív témák