- Majdnem száz játékhoz engedélyezi az FSR 4-et az új AMD Software
- Több új játék támogatásával bővült az Intel APO
- Csendes, slim profilú és madzagmentes Logitech klaviatúra, amit nem kell tölteni
- A Cougar félkörpanorámás mikrotornya fogadja a csatlakozóikat rejtő deszkákat is
- Négyeszközös HDD-ház érkezett a SilverStone műhelyéből
- Mégis mi értelme az Xbox PC-nek, ha limitálja a hardverválasztékot?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Csendes, slim profilú és madzagmentes Logitech klaviatúra, amit nem kell tölteni
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Mini-ITX
- Hobby elektronika
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Szemez az Intel gyártósoraival a Qualcomm
- Majdnem száz játékhoz engedélyezi az FSR 4-et az új AMD Software
- Bluetooth hangsugárzók: különlegesebb darabok
Új hozzászólás Aktív témák
-
DopeBob
addikt
városi vagyok igen és? diák vagyok mellette nyáron ált fizikai munkák szoktak osszejonni, mellette konditerembe járok és uszni... egy ekkora notebookot már nyug cipelni... nem arrol van szo hogy nem birom el... kolát nem iszom mert egészségtelen asszony meg még nincs
[Szerkesztve] -
DopeBob
addikt
válasz
Pizzafutar #15 üzenetére
nem véletlenul mennek csödbe
pedig igértes igazi notebookba valo proci lett volnakár érte
-
DopeBob
addikt
válasz
Pizzafutar #11 üzenetére
Bővebben: link
vid karik kozott nem lehet nagy difi, de én inkább a cerkát venném... ha jol tudom ezekben a mobil celeronokban 512KB cache van -
DopeBob
addikt
-
DopeBob
addikt
válasz
Pizzafutar #2 üzenetére
meg a 2,7kgos suly is nagy nekem, de hát ez egy low end kategoriás laptop... sajnos
-
DopeBob
addikt
egész takaros
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 11
- Mégis mi értelme az Xbox PC-nek, ha limitálja a hardverválasztékot?
- Synology NAS
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- YouTube
- AMD Catalyst™ driverek topikja
- Windows Insider Program
- Sorozatok
- Mini-ITX
- További aktív témák...