Hirdetés
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Nem tudja garantálni a TSMC a tiltólistás cégek kizárását
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Riasztó topik
- Házimozi belépő szinten
- Hobby elektronika
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Új hozzászólás Aktív témák
-
arn
félisten
Erdekes, hogy amiket ps5on evekkel kesobb probalnak megvalositani, xboxon mar regota mukodik. Szvsz mukodeseben az egesz aktualis generacios xbox jobban sikerult.
-
prolad
addikt
Nahát, sikerült ezt is meglépni? Már a PS4 Pro-nál sem értettem, amikor a One X a túloldalon tudta gond nélkül. Sőt a PS2/PS3 emulátorok is tudják (tudom, teljesen más), ha ott lehet rendesen skálázni, akkor PS-en is lehetne.
Már csak egy jó 21:9 vagy 32:9 támogatás kéne (érdekes módon a PS exkluzívol PC portjai gyönyörűen tudják) és akkor visszamennék konzolra. -
haxiboy
veterán
-
Kansas
addikt
Akkor, remélem utoljára(nincs nekem olyan szerencsém...): a személyeskedés azt jelenti, hogy személyes tulajdonságra hivatkozva érvényteleníteni a mondanivalót. Sarkított példa: "te is csak marhaságot tudsz összehordani, mint az összes kék szemű".
Az érvek önmagukban támadása(amit szoktam csinálni az esetek 99%-ában, pl. "marhaságot írsz"), nem az. És bármennyire szeretik a modik azt hinni, de a demonstrált viselkedésről a személyre vonatkozó megfigyeléseket tenni sem az(ez a maradék 1%).Rajtad kívül kb. mindenki a HDMI VRR-t hívta itt VRR-nak(és nem, nem HDMI Forum VRR a hivatalos neve), ha úgy akarsz kommunikálni, hogy mások is értsék, érdemes a konvenciókhoz ragaszkodni.
"A VRR nek hogy ne lenne köze a sávszélhez a HDMI 2.1 nél..."
Úgy, hogy nincs. Nem igényel a funkció sávszélességet. A 120Hz + VRR pont annyi sávszélt igényel, mint a 120Hz VRR nélkül. A VRR az csak annyit jelent, hogy egy tartományon belül tud változni a frissítési frekvencia."ezért limitált és ezért nem támogatott hivatalos fomrában a 2.0 nál a HDMI fórum által, mert a 2.1 része a teljes HDR színtér támogatás a maximális felbontás és a megadott maximális kép frissítés mellett."
Nem. Szimplán csak nem. Ennek a világon semmi köze a VRR-hez. Az egy mellékes feature, ami a HDMI2.0-nak nem része, a HDMi2.1-nek meg igen. Ahhoz van köze, hogy a HDMI 2.0 az 2013-ban jött ki, a 2.1 meg 2017-ben(a GSync és AdaptiveSync 2014-ben, a FreeSync pedig 2015-ben)...A sávszélesség igény az úgy jön ki, hogy a színmélységet(pixelenként, bitben) felszorzod a frekvenciával és a felbontással, a tömörítéssel(DSC)/subsamplinggel korrigálva. A VRR/AdaptiveSync nem része a képletnek. A FreeSync2HDR-t és egyéb tone mapping trükköket se keverd bele.
-
Ember ne személyeskedj. Gondolkozz és olvasd el mit láttál leírva és értelmezd.
Azért írtam hogy jó , hogy nem a vesa szabvány részeként működik a freesync, mert akkor nem lenne HDMI re a szabványos Adapitve Syncen kívül más megoldás és a teljes értékű HDMI VRR a HDMI 2.1 hez lenne kötve, De mivel az AMD Freesync kilépett a csak displayport megvalósításából és AMD féle saját HDMI implementációval megy ezért már évek óta be van építve egy olyan VRR az összes monitorba ami nem a HDMI szabvány része..
A VRR az VRR .
Az egy szakmai kifejezés nem egy marketing tardemark nem a HDMI 2.1 VRR -t takarja csak.. egy kifejezés. A 2.1 HDMI hez kapcsolódó VRR hivatalos neve HDMI Forum VRR...
Létezik HDMI 2.0 mellett 1440P ben aktív VRR? IGEN! A HDMI forum ezt megengedi és teljesen szabályos dolog., ezért írtam az Xbox One-t mert abban nem volt HDMI 2.1 de a VRR működött rajt....
Hívhatod bárminek a konzolban VRR a neve a funkciónak amit aktiválsz így hívják a PS5 ben és az Xboxban.A VRR nek hogy ne lenne köze a sávszélhez a HDMI 2.1 nél..
Ezért nem támogatott hivatalos fomrában a 2.0 nál a HDMI fórum által, mert a 2.1 része a teljes HDR színtér támogatás a maximális felbontás és a megadott maximális kép frissítés mellett.
A VRR a HDR 10+ nál és Dolby Visionnál dinamikus gammagörbékkel és metaadatokkal dolgozik ez miatt volt gond a régebbi LG TV kel a fényerő szabályozásnál és ez miatt problémás a HDR használata bekapcsolt VRR HDMI 2.0/ 1440P esetén ha 120-144 Hz a frissítéssel...
4 fő funkció van ami befolyásolja maxfelbontás/ max frissités/ VRR / HDR. 1440P ben jelenleg ebből 1 funkció lehet aktív az első kettő kimaxolása után sávszél limit tehát nem teljes értékű a 2.1 funkció a konzol tudásához képest...
Ha aktív a VRR akkor 4:2.0 színtér és a HDR inaktív. Ha HDR van akkor lehet magasabb color subsampling de VRR felejtős. 120 Hz vagy fölötte... ezzel lehet játszani kisebb felbontással ( 1080P) vagy kisebb frissítéssel ( 60Hz) Az hogy neked 60-72 Hz között megy valami esetleg HDR nélkül messze van a sávszél limittől de 144 Hz nél 1440P ben a VRR mellé már nem fér be a ficsőr ezért soha nem lesz a szabvány része. Ezért nincs egyértelmű megoldás és állásfoglalás erre így utólag..
tehát igazából jelenleg az van hogy ha a Sony együttműködik az AMD vel és monitorgyártókkal akkor meg tudják oldani bizonyos típusoknál. ahogy megtették azt most a felbontásban majd ( remélem) megoldják azt a VRR rel is . ha a konzol tudja onnantól a vásárlók feladata hogy olyan típust vegyenek amilyen kell nekik. -
Kansas
addikt
válasz
#72042496 #40 üzenetére
Ahogy a nagyobb felbontások/frissítések/HDR elterjed és szükség lesz a HDMI2.1 sávszélességére, meg fognak szaporodni a VRR-t támogató monitorok. Pl. 240Hz-en HDR mellett már a 1440p is igényli a HDMI2.1 sávszélességét.
Persze a VRR-nek továbbra sincs köze a sávszélességhez, ahhoz a HDMI2.1-nek van, a VRR csak együtt jár az új HDMI-vel(többnyire).Szerencsére a PS5 elég stabilan tartja a 60fps-t ahhoz, hogy az ember ritkán vegye észre a VRR hiányát egy 60Hz-es kijelzőn. A 120Hz-et meg a játékok többsége nem támogatja 4K felbontáson(annyira egészen nem erős a hardver, se a PS5, se az XBOX Series X), max amolyan e-sport és casual címek, amik PC-n belépőszintű VGA-kon is 60+fps-sel mennek
-
Kansas
addikt
Ez egy nagy csomó sületlenség egy halomban, nem ezt szoktam meg tőled.
Akkor tisztázzunk pár részletet:
- ebben a kontextusban a VRR nem általánosan a változó frissítési frekvenciát jelent, hanem konkrétan a HDMI VRR-t ami a HDMI2.1 szabvány része. Ennek TV-oldalon nincs szabványos előzménye, PC oldalon pedig a VESA ActiveSync az előzménye, de az csak DisplayPorton működik szabványosan, a HDMI Forumnak(HDMI szabványalkotó testület) a világon semmi köze hozzá. Az AMD-féle "FreeSync over HDMI" az egy nem szabványos kiterjesztése.- a változó képernyőfrissítésnek nincs semmilyen sávszélesség-igénye
a HDR-nek van, a felbontásnak van, meg a frissítésnek van. Annak, hogy a frissítés dinamikusan változzon, nincs. Az én 72Hz-s FHD, SDR monitorom HDMI 1.4-en is vígan variálja a frissítési rátáját.- "A Microsoft / AMD és a Monitorgyártó közötti megegyezés része" nem megegyezés, szabványnak megfelelés, a VRR az nem ugyanaz mint a FreeSync, nem is kompatibilisek, csak hardveresen nagyon hasonló képességek meglétét várják el.
Amit összehordtál, az olyan, mintha azt írtad volna, hogy a HD-DVD és a BlueRay az ugyanaz, mert mindkettő nagy kapacitású optikai lemezek szabványa. Baromira nem...
Van 2 egymástól független szabványalkotó testület:
- a VESA(Video Electronics Standards Association), az ő szabványuk többek közt pl. a VLB, a DisplayPort és az AdaptiveSync
- a HDMI Forum, ami a CEA/EIA(Consumer Electronics Association/Electronic Industries Alliance) 86-os szabványára alapozva megalkotta a HDMI interface szabványt, aminek a 2.1-es verziója tartalmazza a HDMI VRR feature specifikációit.
A VESA ActiveSync és a HDMI VRR azonos funkció két független megvalósítása. Attól még, mert egy készülék akár egyszerre mindkettőt támogathatja, nincs közük egymáshoz(max annyi, hogy alighanem az AdaptiveSync ihlette a HDMI VRR-t)."Már igazából AOC, LG, Samsung, Gigabyte, támogatják, MSI meg valami trükköt alkalmaz hogy 4K monitornak látja az 1440P-t a konzol."
Ezeknek a gyártóknak bizonyos termékei támogatják, nekem pl a 3 Samsung kijelzőm közül egyik sem, pedig kettő közülük FreeSync-képes, és 2 közülük HDMI 2.0 portokkal van felszerelve(a 4K-s kijelzők). -
#72042496
törölt tag
Adaptive-Sync sehol nem lesz HDMI-n, az a DisplayPortot fejlesztő VESA technológiája.
Az szerintem se nagy érvágás, hogy PS5-tel egyelőre nem várható 1440p-ben HDMI VRR, csak meglepő, amikor 1080p-ben és 2160p-ben meg van. Viszont elég szomorú, hogy a monitorok többnyire csak FreeSyncet támogatnak HDMI-n. Igaz, hogy magát a HDMI VRR-t se kapkodták épp el, így idővel talán a monitoroknál is nő a támogatottsága. 1440p monitorok közül talán a QD-OLED-ek tudják majd, de szerintem kevés embernek lebeg a szeme előtt, hogy majd olyanon fog PS5-özni.
#34 b.
Ezeket a monitorokat jó lenne PS5-tel is kipróbálni, jobb híján 1080p-ben. Ha megy a VRR (ami így biztosan a HDMI VRR) akkor szuper, ezek a monitorok támogatják. De én arra fogadnék, hogy XBOX-szal a FreeSync az aktív, PS5-tel pedig lószar se lenne sajnos. (A videókba csak belepörgettem hang nélkül, majd máskor talán megnézem őket.) -
Teljesen minek hívod a VRR egy rövidítés ,Változó Képfrissitési Frekvencia. Pont az az előnye a freesyncnek évek óta, hogy nem VESA szabvány részeként működik, mert akkor kellene HDMI 2.1 mert a HDR-t/ frissitést /felbontást vagy ezek közül valamelyiket kizárja a sávszél limit.
Így nem kell. A Microsoft / AMD és a Monitorgyártó közötti megegyezés része. Ha a Monitorgyártó úgy dönt hogy az eleve Freesync képes monitorját( ami ugye nem szabványosan támogatja a VRR-t HDMI 2.0-n ) egy firmware frissítéssel megoldja az Xboxhoz és megy is. Az Xbox One X eleve nem rendelkezett HDMI 2.1 csatlakozóval és működött rajt a VRR.Már igazából AOC, LG, Samsung, Gigabyte, támogatják, MSI meg valami trükköt alkalmaz hogy 4K monitornak látja az 1440P-t a konzol.
-
Kansas
addikt
Utánanéztem, pont a #35-ben levő linken részletezik. Az XBOX támogat FreeSync-et. Ha a kijelző is támogatja, akkor a konzol azt használ, nem VRR-t. Hogy miért, az nem világos, valami előnye biztos van...
"A HDMI 2.0 képes 1440P ben144Hz-n VRR re." Nem. Pár HDMI2.0 portot használó kijelző képes rá. a HDMI2.0 szabványnak nem része a VRR. Attól, mert egy TVvagy monitor 120Hz-t tud, nem következik, hogy VRR-képes... a régebbi TV-knél gyakori a statikus 120Hz-es mód, a monitorokon pedig gyakran csak FreeSync van.
Nem mindegy, hogy a valami támogat egy feature-t vagy csak nem zár ki. A VRR-t a HDMI 2.0 csak nem zárja ki.
A PS5 pedig nem támogat FreeSync-et, sajnos... -
Kansas
addikt
válasz
#72042496 #33 üzenetére
Persze hogy nem támogatja(a 4K-s monitornak 2.0-s portja van, a FHD monitornak 1.4-es), azért volt értelme tesztelni, hogy az NV Turingok az AdaptiveSync-et támogatja HDMI-n, vagy csak a HDMI VRR-t.
Eszerint a cikk szerint pl. Samsung TV-k is támogatnak VRR-t HDMI 2.0 porton. Monitorról nem hallottam ilyenről, bár azokon többségében FreeSync meg GSync van, nem VRR. hisz alapból PC-khez készültek.
És itt kanyarodunk vissza a cikk tartalmához, illetve az arra adott reakciókhoz: nem nagy csoda, hogy a PS5 nem tud 1440p-n VRR-t, mert a 1440p-s kijelzők se tudnak VRR-t, ha csak valami obskúrus WQHD-s monitor-TV nem ... -
Eztt ár leírtad többször dde nézz utána hogy működik Xboxon. [link]
A HDMI 2.1 a 4 K@120-144 Hz-hoz kell és a HDR illetve az ehhez kapcsolodó színtér is esetleg korlátozva van 2.0 a nál ha aktív a VRR 120 Hz 1440P ben
Ez nem szabványos VESA megoldás..
Több gyártó firmware firisitéssel megoldotta ezt. A HDMI 2.0 képes 1440P ben144Hz-n VRR re.
ez monitor gyártó függő. Pl: a Benq ex2780q [link] képes 1440P 120 Hz VRR -re Boxon HDMI 2.0 porttal vagy a Samsung LC3 G7 is vagy az LG 27GN850 [link] és még sorolhatnám. -
#72042496
törölt tag
Háát, nem vagyok biztos benne, hogy HDMI 2.1 kell hozzá, hiába írja azt a lenti support oldal. Szerintem csak a monitorod nem támogat HDMI VRR-t, amúgy menne az (már ha létezik olyan eszköz ami HDMI 2.0 és VRR, fejből max. erősítőket tudok). Tévedhetek is persze, ezekkel nincs gyakorlati tapasztalatom, a netről kibogozni pedig esélytelen kb., mert össze-vissza keverednek a fogalmak.
-
Kansas
addikt
válasz
#72042496 #31 üzenetére
Nem azért hangsúlyozom, hanem mert az NVidia kártyák csak azokat használva tudnak dinamikus szinkront HDMI-n.
Pont most teszteltem le, az én két FreeSync-es monitorom(egyik se tud HDMI2.1-et, a 4K-s az 40-60Hz-en tud, a FHD-s az 48-72Hz-en) az RX6700XT-vel vígan mennek FreeSync módban, a laptopom GTX1650-ére kötve (HDMI 2.0 porton) pedig semmiféle GSync nincs. 60Hz-en sem, FHD-ban sem. Az opció is hiányzik a driver menüből. -
#72042496
törölt tag
Ha az LG C9 miatt hangsúlyozod a HDMI 2.1-es kijelzőket, akkor az olyan volt (négy darab 48 Gbps porttal), és a HDMI VRR, miután firmware frissítéssel megkapta, ment is rajta Turinggal amennyire emlékszem. Csak a 2160p@120 nem, because reasons. A CX-szel már igen, "4K/120Hz 8-bit SDR 4:2:0 support via HDMI 2.0" volt az egyik újítás. A többiről ugyanazt írjuk szerintem, és én nem is akarom ilyen dolgokkal tovább offolni a topikot.
-
Kansas
addikt
válasz
#72042496 #28 üzenetére
Csak HDMI2.1-et és HDMI VRR-t támogató kijelzőkön(ld. #11).
"NVIDA GeForce GTX 16 series/RTX 20 series (Turing) and higher will support variable refresh rate over HDMI on displays which support this feature over HDMI 2.1"(bár tudtommal HDMI2.1-et még nem tud a Turing, csak a VRR-t "portolták vissza" róla)
Hagyományos GSync/VESA AdaptiveSync(FreeSync) nincs HDMI-n keresztül NVidiától. -
#72042496
törölt tag
Tudtommal csak nVidia kártyával. Épp ezért fújtak rá, szerintem jogosan, mert semmi átjárhatóság nem volt. Egy G-Sync monitorral az nVidiához is kötötte magát az ember, ill. fordítva. Ezért lepődtem meg, amikor az nVidia elkezdte az Adaptive-Sync-et, majd a HDMI VRR-t is támogatni. Örültem is neki, pedig nekem még egy klasszikus G-Sync monitorom van.
-
#72042496
törölt tag
GTX 9xx vagy GTX 10xx kártyával semmiféle variable refresh nem lesz HDMI-n. Ez a Turinggal (16xx és 20xx) jött be először, csak a HDMI 2.0 miatt a 2160p@120 maximum chroma 4.2.0 mellett ment. Amit az akkori LG tévék (OLED-ből a 9-es sorozat) HDMI 2.0-s forrásról éppen nem támogattak.
-
Kansas
addikt
válasz
Sidorovich #22 üzenetére
De, így van.
A HDMI 2.1 VRR az se FreeSync. se GSync.
Tudom, hogy ha HDMI VRR van, akkor az NVidia engedi feltenni a GSync plecsnit, de hogy az mennyire GSync azt azzal lehetne kitesztelni, ha rákötnéd egy HDMI2.1-et nem támogató NV kártyára, mondjuk a GTX9xx vagy GTX10xx-szériából. Ha azokkal is működik, akkor rosszul tudtam és az NV újított egy kicsit.
Ha csak az RTX30xx kártyákkal működik rajta a GSync, akkor a HDMI 2.1 VRR-t használja, és azt hazudja a driver GSync-nek a PC felé, mint ahogy a PC-ken a FreeSync-et(VESA AdaptiveSync-et) is GSync Compatible-nek hazudja(csak azt nem tudja HDMI-n).
A FreeSync támogatást már inkább elhiszem nekik, mert a FreeSync az működik HDMI-n, még ha nem is VESA szabványban meghatározott módon.Alapvetően ez egy marketingtrükk az NVidiától, minimális teszteléssel megtámogatva, hogy kifogják a szelet a FreeSync vitorlájából, mert nem tudták a gyártókat kellő számban rávenni a drága GSync chipek beépítésére a kijelzőikbe(bár mintha pár egzotikus prémium TV-ben lenne, de lehet rosszul emlékszek)
-
#72042496
törölt tag
válasz
Sidorovich #24 üzenetére
Igen, az LG tévéknek ez az egyik nagy erőssége ha játékról van szó. De általában ember legyen a talpán mire valaki kideríti, hogy melyik modell mivel hogyan működik együtt. Ld. #11, és még mennyi ilyen "csapda" létezik. Monitorokkal talán még nehezebb, bár lehet, csak azért tűnik úgy, mert azokat kevésbé követem.
-
#72042496
törölt tag
válasz
Sidorovich #22 üzenetére
A mostani G-Sync brand mögött hirtelen átgondolva négyféle technológia lehet:
- szabványos VESA Adaptive-Sync (DP)
- saját FPGA-s, a klasszikus G-Sync, ez mára talán ki is futott (DP)
- saját FPGA-s, már HDR-rel, ez került a rohadt drága mini LED-es G-Sync Ultimate monitorokba (DP)
- szabványos HDMI Forum VRR (HDMI)A tévében levő az HDMI VRR tudtommal, csak nem így hívják. Ezekben a tévékben megy is szépen PS5-tel is a VRR.
-
Sidorovich
senior tag
"az összes többi PC-s adaptív szinkronizációs cucc csak DisplayPorton működik"
Szerintem ez nem feltétlenül így van.
Pl. az LG OLED tévék már 2019 óta teljesen hivatalosan támogatnak G-Syncet és FreeSyncet egyaránt 20-120 Hz skálán (pl. LG C1, nekem is ilyenem van), pedig nincs rajtuk egyetlen DisplayPort sem, csak 4db HDMI 2.1 -
Kansas
addikt
Miért, te talán tudsz VRR-képes 1440p kijelzőről? Azokon még HDMI 2.1 sincs, nem hogy VRR feature(a FreeSync nem ugyanaz).
Mondjuk 1440p-n nincs is nagyon szükség HDMI2.1-re, hisz a 2.0-nak is van annyi sávszélessége, hogy 120Hz-en akár HDR jelet is átvigyen(OK, 4:2:0-val, de akkor is) 1440p felbontás mellett....
FreeSync támogatás kéne negyon PS5-re is. Az XBOX támogatja... -
válasz
Hopkins95 #18 üzenetére
persze én is köztük voltam. Egy 1440P-s 144 Hz-s monitor igazából harmadából beszerezhető egy 4 K-s 144 Hz-s mellett , nekem is ez van.
Ami probléma az pont a képfirissités mert 1440P ben gondolom stabil 60 FPS a cél. Az viszont gáz 144 Hz-n képtörés szempontjából.
Xboxon ott virít szépen működik. remélem majd ezt késöbb orvosolják. első lépésnek jó, de számomra kb így olyan mint ha nem is lenne. -
Én már annak is örülök, hogy végre a szobámban lévő 1440p-s monitoromon nem lesz recés a kép, mert a konzol Full HD-nak látja csak. Ha nincs is VRR, az nem akkora érvágás, sokáig megvoltunk anélkül is...
Én már másokkal egyetemben számtalanszor kardoskodtam az 1440p támogatás mellett, annak ellenére is, hogy sokan leszóltak bennünket, hogy a konzolt nem monitorra tervezték. Végre a Sony meghallotta a hangunkat, a nap híre, köszönjük!
-
Kansas
addikt
Kifér rá, csak körbe fekete lesz(ha valahogy megoldod a pixelhelyes megjelenítést), vagy baromi elmosódott az interpolációtól. Viszont a PS5 tudja a 4K-t szóval semmi értelme 4K-s TV-n WQHD-ban hajtani.
A játékok jó része amúgy se 4K-ban van renderelve, hanem alacsonyabb(de leggyakrabban még mindig 1440p fölötti, pl 1800p/1900p) felbontáson és jobban jársz ha a játék-engine skáláz föl 4K-ba, mint ha a TV tenné azt a 1440p jelből. -
tibaimp
nagyúr
Bocs a hülye kérdést
! Úgy általában, egy UHD/4k TV tudja a 1440p felbontást?
-
Kansas
addikt
Meg gondolom mostanra terjedtek el annyira a 1440p-s monitorok, hogy legyen elég PS5 vásárló aki arra akarná kötni... azért PC-n se épp piacvezető a 1440p Steam Survey alapján még mindig 66,7% FHD-n tolja és csak alig több mint 10% WQHD-n...
MS azért támogatta a 1440p-t a kezdetektől, mert hozzájuk sokkal közelebb áll a PC-s világ.Nekem személy szerint sokkal jobban fájt/fáj a FreeSync hiánya PS5-ön, mint a 1440p-é.
-
Kansas
addikt
Mondj már egy 1440p-s kijelzőt, ami HDMI2.1 VRR feature-t tud?
Nem, ez nem ugyanaz, mint a FreeSync/GSync(azt a PS5 nem támogat, az XBOX Series elvileg igen)... tudtommal HDMI-n csak az AMD támogat AdaptiveSync-et, de azt se szabványos megoldással(FreeSync over HDMI az prop. kiterjesztés), az összes többi PC-s adaptív szinkronizációs cucc csak DisplayPorton működik... az meg nincs konzolokon. -
-
#72042496
törölt tag
Nekem annyi látszik, hogy a Sony csinálgatja a maga tempójában a dolgait, ők finoman szólva sem az aktuális technológiák úttörői: a PS Plust csak most alakították át, az ALLM-re kb. egy évet kellett várni, VRR-re még többet (de 1440p-ben továbbra sem lesz
), nincs Dolby Vision, nincs Dolby Atmos, nem lehet közvetlenül BT fül-/fejhallgatót csatlakoztatni sem a konzolhoz.
Legalább egy gyors és elég csendes géppel jöttek elő, ami a régi játékokkal visszafelé kompatibilis, így az alap szerintem rendben van. A többit majd talán kivasalják.
-
A playerbase nem a kívánt méretű, vagy a valódi HDMI 2.1 nincs meg sok TV-n a 4K@120Hz+DV-hez?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ph A sokak által kért felbontás elérhetősége mellett a 3D audió konfigurálása is egyszerűbb lesz.
- Apple IPhone 13 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 14 Pro Max 128GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Apple iPhone 16 Pro Max 256GB,Újszerű,Dobozával,24 hónap garanciával
- Samsung Galaxy Note 20 Ultra 5G 256GB,Újszerű,Adatkábel,12 hónap garanciával
- Samsung Galaxy A56 5G 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 16/32/64GB RAM RTX 4060Ti 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! iPhone 14/iPhone 14 Plus/iPhone 14 Pro/iPhone 14 Pro Max
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B650M R7 7700X 32GB DDR5 1TB SSD RTX 3080Ti 12GB Cooler Master H500P WHITE 750W
- Konzol felvásárlás!! Xbox Series S, Xbox Series X
- Xbox Game Pass Ultimate kedvező áron, egyenesen a Microsoft-tól! - AUTOMATA BOLT
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest