Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #06658560

    törölt tag

    válasz nyunyu #5 üzenetére

    Céges oldalról a leghatékonyabb igényfelmérés, piackutatás. Nem kell cégeket felbérelni, akik kiállnak a Blahára, és az arra járó mari néni megkérdezik, kell-e neki RGB haptikus és force feedbackes művagina, majd azt kiértékelve mennek a céghez, hogy a pneumatikus csuklótornáztató nagyon kell az embereknek. A cég ellenben tudja, mennyi lenne a fejlesztési költsége, erre be tud lőni egy árat, és ki tudja küldeni piaci tesztelésre, ráadásul csak azok fogják megnézni, akiket érdekelhet, így relevancia szűrés is van ingyen. És nem csak a befolyó összeget, hanem a tényleg érdeklődők számát is látják, utána csak a teljes piac felé kell kiszámolniuk mennyire tudják elterjeszteni, hogy nyereséges lehessen. Piackutatás helyett szerintem én is ezen az úton mennék, alaposan megtámogatva utána statisztikai kiértékelésekkel és költségszámításokkal.

Új hozzászólás Aktív témák