- Azonnali informatikai kérdések órája
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Hobby elektronika
- Milyen notebookot vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
- VPS host
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
Hirdetés
-
Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
ph Ezúttal monitorokat, processzorhűtőt, házat, routert, tápokat, egérpadot és akciókat tereltünk be a szombati karámba.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
fungi
aktív tag
válasz WunderKinder #6302 üzenetére
Shimano E6100 és Bosch 3.gen Performance Line-hoz volt szerencsém, /városban használom/a bringa +súlyán kívül egyiknél sem érzem hogy nehezebb lenne tekerni off módban. Akkura meg kicsit oda kell figyelni, nem teljesen lemerítve és nem 100%-on tárolni hosszasan, nem megy az tönkre olyan gyorsan. Általában a legelső fokozat meg eléggé akkukímélő, azt használva sokat el lehet menni ha kisebb emelkedőt, ellenszelet kell leküzdeni.
[ Szerkesztve ]
-
tknof1871
őstag
válasz Somatom #6299 üzenetére
Hova akar tekerni az az átlagos 50 -es?
Otthonról, munkahelyre, boltba. Csak közlekedési eszköz a kerékpár. Sík terep, városi használat. Egyenlőre csak figyelem az e-bike kiteket.Közben eszembe jutott még valami. Eddig a középmotorokban csak egyenes fogazású fogaskerekeket láttam. Mostanában kezdtem olyan videókat látni, szétszedik a motort és ferde fogazású fogaskerekek vannak benne. A kínaiak mostanában kezdték használni a ferde fogazást vagy már azóta használják amióta a közép motor kiteket gyártják, ennek a csináld magad pedelec korszaknak az elejétől, csak a ferdét mondjuk az 500+ Wattos motorokba tették?
Lehet rosszul ismerem a nevüket, a napkeréken, a bolygókerekeken és a gyűrűskeréken vagy (gyűrűs fogaskeréken?) eddig csak egyenes fogazást láttam. A ferde fogazásnak az előnye az egyeneshez képest, hogy a fogaskerék keskenyebb lehet, de nem csökken az élettartama. Kompaktabb lehet a rendszer. De inkább nem megyek bele jobban mik az előnyei és hátrányai az egyenes és a ferde fogazásoknak.Olyan napokon, mikor erős a szél (és érdekes módon a szél mindig szemből fúj ) azt gondolom hétvégén rendelek egy közép motor kitet. Ez kibírhatatlan. Hétvégére elmúlik a szél és rájövök, még elég jól bírom a tekerést. Egyszer biztosan veszek, 5 vagy 10 éven belül, mert nem szeretek buszon utazni, táskát cipelni.
Mindenkinek köszönöm a válaszokat!
[ Szerkesztve ]
Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
-
big-J
őstag
válasz tknof1871 #6298 üzenetére
Nekem van cyc X1 pro-m, fura de mukodo megoldas, a lanc 98%ban hatekony erotivabbitasi modszer. Ha ez nem tetszik, nezd meg cyc photon-t, ez ugyanugy belul, fogaskerekkel tovabbit erot mint a gyariak.
Es ezeken a cycken is van kuplung (nem forog a masik lanc), meg kb mindenen, erdekes hogy gyariakon nem volt a legtovabbig kuplung.
[ Szerkesztve ]
-
yahagyma
tag
Kerékpárosbarát applikációban bal felső nyílra kattintva lehet felrakni/bejelölni/kérvényezni a térképre ebike töltőpontokat, pontosan meg lehet jelölni, fényképpel, megjegyzéssel. Amiket eddig feltérképeztem a BUBA-n azokat be is jelentettem nekik, jelenleg ellenőrzés alatt. Kérek szépen mindenkit, hogy aki tud ingyenes ebike töltőpontokat az országban, tegye meg Ő is a bejelentést és segítsük egymást, hogy bejárhassuk az országot. Köszi szépen előre is!
Sokan akarnak örökké élni, miközben azt sem tudják, mit kezdjenek magukkal a következő hétvégén...
-
fatalista22
tag
Neuzer Zagon kerékpárom van. Sajnos elöl is, hátul is csak elemes lámpát tettek rá gyárilag.
Nehéz lenne legalább az első lámpát átcserélni akkuról működtethetőre? Használok kormányon nagyobb teljesítményű lámpát, de ott olyan sok az árnyékoló vezeték, meg amúgy is normálisabbnak találnám, hogy ha van már akku, menjen arról a világítás. -
StLui
veterán
válasz fatalista22 #6308 üzenetére
Tegyél aksit a ceruzaelem helyére
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Ijk
nagyúr
2 éve egy Schindelhauert hajtok, csak melóba meg városba szaladgálok, napi 15-20km.
Eljátszottam a gondolattal egy pedeleces változaton, nagyon megszerettem ezt a típust, előre mindig feldobom a táskám, kényelmes is. Elvagyok hagyományos tekeréssel, csakhát lusta vagyok, szél, izzadással melóba beérés.
105kg vagyok 188cm. Az akkus verzió 250Wh, kérdés ez nekem elég lenne-e erre a napi 20km-re. Van másik típus 500Wh-val, nyilván drágábban.
Német kis ebay-t lesem, újonnan elég húzós az áruk, az enyémet még 220-ért vettem jófogáson, kint 50-70% áron hirdetnek többet-kevesebbet futott jószágokat, mondjuk azt még valahogy be is kellene hozni.
Ez a felvázolt helyzet és vágyak, első körben pedelec témában teljesen világtalan vagyok, mekkora akku kell ilyen munkába járós, nagyobb testtömeggel közlekedős lustálkodáshoz? Egyáltalán mennyire tartósak, karbantartásigényesek, mennyi plusz macera, mert pénzben nem kevés többlet./人◕ ‿‿ ◕人\
-
paler
aktív tag
Ide is beteszem link formájába a kérdésemet, hátha nem mindenki látogatja a másik topikot. Tulajdonképpen egy e-bike-ot érint a csavar dolog.
Előre is köszönöm itt is a segítséget
JBL Synthesis -> Egy hangrendszer mind fölött, egy hang kegyetlen, egy a nyomorba dönt ( árával biztos), bilincs az Egyetlen
-
Ijk
nagyúr
Kicsit nézegettem melyik típus mit tud, bár úgy látom nem pörög a topik.
1. vezió Mahle agymotor, pinion váltó, "legolcsóbb". Amiért tetszik hogy ha lemerül elvileg szinte ugyanúgy tekerhető mint a hagyományos, kinézetre sem tér el (talán nem feltűnő tolvajoknak). Kérdés hogy éveken át elbírna-e napi 20-30km használatot.
2. verzió: Nyomatékmotoros, váltós. Legdrágább opció.
3.verzió: Nyomatékmotor, váltó nélkül. Amiért tetszik hogy majdnem az első árában 2x kapacitású akksi, komolyabb hajtás, váltó kiesik, egyel kevesebb hibaléehetőség. Kérdés városban hiányozna-e a váltó egy nyomatékmotoros kerékpáron./人◕ ‿‿ ◕人\
-
Maximum1
őstag
-
nagyúr
Azért nehéz hozzászólni, mert konkrét márkából indulsz ki, és ezek a bringák meglehetősen drágának tűnnek. Mivel a márkát nem ismerem, nem tudom, hogy milyen olyan értéket hoz be, ami indokolja ezt az árszintet - én a magam részéről egyetlen ránézés után skippelném.
A konkrét kérdés kapcsán:
1. Agymotoros bringából már 2k EUR alatt is van választék (Magyarországon), a 4.4k nagyon soknak tűnik
2. A középső bringa kb. szokványos, ahhoz képest viszont drága, és a Bosch motor sem a legcombosabb. Ingázáshoz persze bőven jó.
3. A váltó nélküli biciklit én elképzelni sem nagyon tudom (ill. már nem emlékszem a jó öreg Kempingemre 40 évvel ezelőttről ), ha ebbe az irányba hajlasz, akkor mindenképpen tegyél egy próbát legalább hasonló körülmények között[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Ijk
nagyúr
Nem ragaszkodom foggal-korommel a márkához, csak nekem a Gustav modelljük (1. verzió hagyományos változata) nagyon bejött. Kényelmes, külsőre is beleszerettem, a vazra erősített első csomagtartó nélkül már nem is kellene kerékpár. Szijrol sem mondanék már le. Ha van hasonló bringa olcsóbban akkor ha van valakinek kedve bedobhatja.
Igazából meg sem valnek a mostanitol, leginkább az izzadtan beérni melóba zavaró, nyáron legkondis irodaba különösen./人◕ ‿‿ ◕人\
-
N-vidi-A
őstag
Sziasztok!
A hétvégén a Balatonon használtunk elektromos rásegítéses kerékpárt és nagyon megtetszett, nagyrészt városi használatra, pár 10km-es utakra, kisebb kirándulásokhoz kérnék egy kis segítséget, hogy nekem és páromnak egy ilyen kerékpárt beszerezhessek, amire az egyiknél gyerekülést is biztonságosan lehet rögzíteni.
Megbízható, jó ár/érték arányra törekednék, árban ha megéri (tartósság, megbízhatóság, hatótáv stb), áldoznék rá többet is.
Amennyiben vannak jó tapasztalatok, konkrét típusok, azt megköszönném.
Migiri, migiri, úgy ám! :D
-
nagylaci32
tag
válasz tknof1871 #6298 üzenetére
Van már oldható tengelykapcsolós középmotor. Pl. ez a Mavic X-Tend: https://youtu.be/eDG8OmIbjlE
A kuplungnál is érdekesebb, hogy apró ciklohajtóművel oldják meg a fordulatszám illesztést, így nagyon kompakt lett a szerkezet és valószínűleg ezzel nagyobb hatásfokú is, mint a hagyományos, több fogaskerék áttételt használó középmotorok.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Hát, kitartó kutatómunkát tudok javasolni, meg látogatást 1-2 nagyobb boltba, ahol több modellt is meg tudsz nézni. Amiket írsz, azoknak a nagy része nagyon szubjektív, ami teljesen OK, csak kívülről nehéz benne segíteni.
b) lehetőség, hogy veszel egy középmotor-kitet, és felszereled / felszerelteted a jelenlegi gépre.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
addikt
Sziasztok!
Meglévő hagyományos kerómat szeretném átalakítani (ha lehet) elektromosra. Mióta felköltöztem a hegyekbe (falura) az alföldről (városból) csak a pincében porosodik de bejárni melóba a szomszéd városba tök jó lenne - csakhát itt elég komoly dombokat kellene megmászni és ez meló előtt nembiztos, h túl jólesne
Szóval a meglévő szerkezet egy haibike screem sl
A gyáritól (itt fentebb) jobb cuccokkal mert csak a vázat vettem és úgy építettem.Szeretnék kérni tanácsokat, kb. semmit nem tudok a villanyosítás mikéntjéről
köszi
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
big-J
őstag
https://www.aliexpress.com/item/4000838391101.html
Bolygomuves hatso hub.
En regi mtbre egy ilyet raktam nagyon jo. Nekem 150 eur-al kevesebb volt, az AliExpress most mindenre automatikusan vamot dob, pedig ezek vammentesen kuldenek. Szoval utana kellene erdeklodni, szerintem meg lehet azt sporolni.[ Szerkesztve ]
-
Ijk
nagyúr
Gondoltam rá, de nagy macera. Kellene egy új alu váz, ha agymotort teszek akkor egy pinion váltó (szvsz nem is lehet kapni alkatrészkénz), ha középmotort akkor ahhoz való váz. Maga a motor+akku, ill. váltó önmagában nem kis tétel, + kompatibilis aluváz. Majd nézelődök azért.
[ Szerkesztve ]
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
addikt
Ez jó, h látom miből áll össze egy ilyen rendszer. Pár dolog tuti nem kell nekem, pl.: felni (picit komolyabb van jelenleg a gépen, azt csak át kell fűzni egy ilyen motoros agyra), fékkar (hidraulikus fékek vannak fent, szintén sokkal komolyabb).
Egyébként ez az 1 kW elég lehet dimbes-dombos közúton való 2x ~8km bejáráshoz?
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
sebgutkopf
őstag
Ha jól értem commuter bike-ot keresel, tehát munkába járni. Ahogy a listázásaid látszanak azt vehetjük egy hajlandósági keretnek, hogy annyit tudsz és hajlandó is vagy a témára szánni.
Azt szerintem jól teszed, hogy szíjhajtás vonalon nézelődsz a munkábajárós vonalon.
Szintén ilyen munkába járásra mind az agyváltó, mind az agymotor is vállalható mint megoldás.
Amin érdemes gondolkoznod és kipróbálnod, hogy dönteni tudjál:
- Próbálj ki egy nyomatékszenzoros középmotoros gépet és egy agymotorosat, hogy legyen elképzelésed róla. Simán lehet, hogy az agymotor érzetét rögtön ki is zárod, a középmotoros nyomatékszenzoros természetesebb érzetéhez képest, de ezt neked kell megítélned mivel tudsz kibékülni és a próbánál nincs jobb módszer, akár mit is tanácsolnánk.
- akksi: mekkora akksira van ténylegesen szükséged a munka - haza járáshoz, mennyi a táv, mennyi a szint benne és ezt mi az ami télen csökkent akkukapacitással is teljesíteni tudja. Nagy valószínűséggel erre azért nem kellenek a 6-800 Wh-s akksik, mint a nagy szinteket mászó emtb vonalon, ezért jó tisztán látni, hogy ne vegyél fölöslegesen nagy, nehéz és drága akksis bringát, viszont a célodnak feleljen meg. Itt lényegében egy sima matek meg tudja mondani neked mekkora akksi kell neked mennyi tartalékkal.
- váltó: mondhatnám, hogy azért valahol legyen váltó a gépben, hogy az agyváltó vagy pinion, a commuter vonalon talán mindegy (agyváltók jó sokat elmennek erre a célra jók). Itt talán az lehet a döntő, hogy az első kérdés alapján milyen motorban fogsz gondolkozni és ahhoz milyen váltás párosítható. -
big-J
őstag
válasz body007 #6323 üzenetére
A pedal szenzor az rajtad mulik, hogy milyen a tengely. Kerdezd meg melyik valo neked
Fekbol neked csak a szenzor option kell
Kijelzobol a nagyobb (kockás) tobb adatot ir.Ennek a szettnek 40kmh folytonos haladas pedalozas nelkuli esetben 40km hatotav a realis kissebb dombokkal. En erdelyben csintaltam azert nem volt sik terep.
Olyan 1300w-ot vesz fel, boven eleg. Sulyelosztastol fuggoen egykerekezik is.[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
Amúgy ez a szett így csak akkor éri meg ha megbeszéled a vám dolgot amit fent írtam. Ha atallitod az országot eu-n kivulire, látod, jóval olcsóbb, és nekem annyi is volt megvenni. A legirasba meg írja, EU az vámmentes. Szerintem valami beállítást nem kapcsolták be ezen a terméken, de lehet csak meghulyultek és direkt van.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Köszi, alakul a kép a fejemben
Egyébként ez, h működik? Ha nem tekerem akkor is hajt? Mint egy elektromos roller / motor? És ha tekerem miközben "gázt" adok az elektromos motornak akkor mi történik? Azt honnan tudja, h én milyen erővel tekerem? Ha én jobban tekerem mint a motor hajtana akkor mivan?
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
Ijk
nagyúr
válasz sebgutkopf #6324 üzenetére
Jó lenne kipróbálni, ahhoz valahogy el kellene jutni egy olyan boltba ahol van mindkét hajtás. Egyébként ez is nehéz ügy, általában 5-10 perc alatt legfeljebb azt érzed jelen állapotban melyik jön be, aztán más amikor megszoksz idővel valamit, lehet hogy agymotor is simán szokható, cserébe olcsóbb, karbantartás, hibalehetőség jóval alacsonyabb.
Egyébként most kissé érdekes a helyzet is, mert május 7-ig kóddal 15% keddvezmény van a 2. 3. opcióra, a legdrgágább középmotoros/váltós, is olcsóbb így mint az agymotoros ami alapból a legolcsóbb lenne.
Nézegettem webshopokat egyébként, azért szíjhajtásos pedelec, váltóval nem igen van millió alatt, sőt./人◕ ‿‿ ◕人\
-
big-J
őstag
válasz body007 #6327 üzenetére
Ha rateszed azt a gyűrűt a tengelye, akkor ha tekersz akkor annyival fog segíteni a motor, amekkora fokozatra állítod.
En nem szoktam vacakolni vele, gazkarral használom meg tempomattal, tudja azt.
Két külön álló rendszer, ha lemerül az akksi is tudod tekerni, de ha elszakad a lánc is tud hajtani a motor.Ha mindkettotok hajt akkor kicsit kevesebb a fogyasztás.
Ez egy olyan agymotor, amiben van bolygomu. Így könnyebb, kisebb, és jobban tudja az emelkedoket a más agymotorokhoz képest, cserében nem tud regenerativ féket.
[ Szerkesztve ]
-
benyus71
csendes tag
Szép estét kívánok! Véleményeket keresek a Crussis ebike-okról. Ezeket a bringákat a csehek szerelik össze, itthon a insportline forgalmazza. Az 5.7-es modellek bafang m400 rendszerrel vannak szerelve. Mostani új áruk szlovákoknál 1350 euró itthon azért rádobnak cirka 300 ezret Szerintem ez egy jó ár-érték arányú bringa! Véletlenül nem használ valaki ilyet? Jó lenne egy -két véleményt hallani róla.
-
addikt
Elolvastam a témaindító cikket, kicsit már világosabb a kép
Én is a bolygóműves motorra szavaznék, nem szükséges a rekuperáció - kocsiknál így hívják, gondolom itt is A zajossága nem érdekel az, h kopnak a fogaskerekek benne az mondjuk nem tetszik. Láttam képeken, h műanyag fogaskerekek vannak benne - wtf?[ Szerkesztve ]
Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P
-
big-J
őstag
válasz body007 #6331 üzenetére
Műanyag sokkal halkabb és az is erős, csak extrém hó hatására lagyul. Magyarul, fogd vissza magad ha erolkodik, de ez mindegyik alkatrésszel így van. Amúgy lehet kapni alkatrészt és nem extrém a csere.
https://nexun.pl/en/products/gear-pinion-for-xf19-851.html
Mondjuk ennek az ára a sokszorosára drágult.[ Szerkesztve ]
-
kovacs65
senior tag
Hol találok Bosch rendszerű e-bike-hoz töltőcsatlakozó fedelet (dugót). Scott márka, és nem kerek, hanem ellipszis alakú. Esetleg milyen néven keressek rá? Nem az akkun, hanem a vázon van.
THX[ Szerkesztve ]
Ryzen 9 3900-as noti, RTX-2070, 32 GB, 250 GB+ 1 TB SSD, Gyártó Schenker Technologies, Németo.-ból rendelt. Érdekel valakit?
-
aktív tag
Update: a 30 napos ügyviteli idő lejártával felhívott az Alza kapcsolatartója, hogy tájékoztasson a lehetőségekről, t.i. a leadott bicikli szervizelését a gyártóval nem tudták érdemben előrevinni.
Abszolút korrekt volt a srác, az alábbiakat vázolta fel (TL;DR - pénzvissza lett a vége)
A) Várok, hogy a gyártó reagáljon és rendbetegye a biciklimet
B) Várok, hogy ismét legyen a DECK 9.3-ból készleten, és akkor cserélik az egész biciklit (amikor leadtam a sajátomat, még volt...csak cca. 1.3M-ért 800e helyett)
C) Választok valamit készletről (nem csak ebike-ot, bármit); ha kevesebbért, akkor a különbözetet kiutalják, ha többért, akkor érték függvényében a különbözetet részben vagy egészben állják (informális sacc-per-kábé: 20%) - RESPECT.
D) Visszautalják a teljes vételárat.
Végignéztem a kínálatot, de elektromos bicikliből semmit sem találtam, mindegyik 'alatta' volt a 9.3-nak. Egyéb termékre pedig jelenleg nincs szükségem. Azért volt egy-két karbonvázas analóg gravel a Sava-tól, amire rákívántam...de analógom van, és inkább crossway legyen, mint gravel...de az előbbiből nem volt érdemi modell.
Szóval, most megadtam a számlaszámomat, aztán várom a pénzt.
Az elektromos biciklit, mint ideát, nem engedtem el, de lehet, inkább trekking vonalon nézek majd valamit.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
yahagyma
tag
2400 Euro azaz 900.000 Ft, középmotoros Brose, 504Wh akksi, tárcsafékek, lámpák, csomitartó, 50 cm vagy 55 cm méret:
https://www.aldi-onlineshop.de/p/trekking-e-bike-viator-60i-herren-55-mit-mittelmotor-36-v--504-wh-1023943/Sokan akarnak örökké élni, miközben azt sem tudják, mit kezdjenek magukkal a következő hétvégén...
-
malnabokor
senior tag
Sziasztok!
Kicsit más kategóriában szeretnék érdeklődni, remélem nem gond, és kapok segítséget
Édesapámnak szeretnénk egy tipikus lakókocsiba berakható, (ahogy itt korábban egy helyen elhangzott) kemping-strand-bolt háromszögre, esetleg városban e-roller bérlés helyett használható elektromos, összehajtható kemping biciklit.
További támpontok: viszonylag ritkán (szezonálisan) lenne használva, sík terepen
185 cm magas, és 90 kg.
Kerékpározni tud és szokott, így inkább a rásegítés a lényeg, nem elvárás, hogy elhúzza a motor
Eddig kinézett (miután szélesebb körben elérhető itthon, így talán a szervízháttér is biztosított): Xiaomi Mi Smart Electric Foldingköztudott hogy az elektromos dolgok füsttel működnek, azaz ha egyszer kijön a füst nem működnek többet.
-
big-J
őstag
válasz malnabokor #6336 üzenetére
Milyen az út minősége ebben a 3szogben
-
malnabokor
senior tag
-
Somatom
veterán
válasz malnabokor #6339 üzenetére
Itthonra inkább rollert vennék, de ha külföldön is használná, akkor sztem jó lesz ez a bringa. Persze, csak a leírt feladatra. Élménybringázásra nem alkalmas. Kell hozzá sárvédő, kitámasztó, csomi.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
A rollerrel az a baj, hogy az EU -ban nem egységes a szabályzása. Pl. a németeknél rendszám kell rá, aminek a feltételeit egy nyaraló nem tudja teljesíteni és évente újítani kell. Ráadásul az itthoni 25Km/h sem mindenhol szabályos. Nem valószínű, hogy egy idős ember rollerét vizsgálgatnák, de az elég látványos hiányosság, hogy nincs rajta rendszám. Ez saját tapasztalat, mert nekem kint rendszámoztatnom kellett a rolleremet.
Villanybringával nincs ilyen gond.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Ijk
nagyúr
Na, sok rágódás után berendeltem mivel még 15% akció van 7-ig, így 1,6 millió (4300EUR) körül jön ki (ugye a jó magyar 27% ÁFA).
Nem találtam olcsóbban olyan szíjas bringát ami tetszik, nyilván mivel német manufaktúra van árprémium.
Már majdnem letettem az egészről, de a térdfájás és hogy izzadtan érek be melóba megint rávett.[ Szerkesztve ]
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
fatalista22
tag
Még a pályázat idején vettem egy Neuzer kerékpárt. A két év alatt már másodszor van szervizben és azt mondják, hogy legyek türelemmel, mert a garanciális javításra 1 hónapjuk van. Létezik ilyen, hogy cserekerékpár nélkül 1 hónap javítási időt állapítanak meg? Persze anélkül, hogy egyáltalán bevizsgálták volna. Amúgy nagy csalódás nekem a Neuzer. Előtte egy német kerékpárom volt 5 évig, s soha nem hibásodott meg elektronikusan.
-
nagyúr
válasz fatalista22 #6344 üzenetére
A jogszabály (hacsak nem változott az elmúlt 2-3 évben) azt mondja ki, hogy a kereskedőnek igyekeznie kell, hogy 2 héten belül ki legyen javítva a hiba. Arra sajnos nem tér ki, hogy mi történik akkor, ha "minden igyekezet ellenére" ez nem sikerül. Úgyhogy sajnos tényleg nem sokat tehetsz.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
válasz fatalista22 #6346 üzenetére
Igen, ez az egyik variáns, meg van még pár, ezért fogalmaztam úgy, hogy "ki legyen javítva". Mivel Te csak a kereskedővel vagy szerződéses kapcsolatban, számonkérni is csak rajta tudod a javítást.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Dr.FantastiK
őstag
válasz sebgutkopf #6324 üzenetére
.. szijhajtasos '' . .
Azt szerintem jól teszed, hogy szíjhajtás vonalon nézelődsz a munkábajárós vonalon. ''
persze ,, csak majd egy joindulatu csoka , egy kiskessel szepen elvagja ,, oszt lehet joo sokaig tolni Hazafele' .. aztan venni majd 8 Lanc ara '-ert egy uj szijjat @ @ ~!!~ ma'r-ha lessz egyaltalan rendelheto . .
[ Szerkesztve ]
Main full time job : >>> The ultra fast money producer !!!
-
Friczy
senior tag
válasz Dr.FantastiK #6349 üzenetére
Ötödik éve használ a feleségem szíjhajtásos biciklit, nem fordult elő ilyen eset. Nem is igazán hallottam hasonlóról.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Microsoft Edge (a Windows Internet Explorer utódja)
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Okos Otthon / Smart Home
- Horgász topik
- Futás, futópályák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs