- Gaming notebook topik
- Autós kamerák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- TCL LCD és LED TV-k
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Vezetékes FEJhallgatók
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Milyen monitort vegyek?
Hirdetés
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zazenke
őstag
válasz Szilágyi84 #5299 üzenetére
azt tartottam szem előtt hogy mindkét pofa távolságot külön lehessen állítani. ezt tudtommal csak az avid bb7 tudja. tulajdonképpen a mostani is elmenne ha helyén tartaná megfelelően a pofákat és nem az hogy menet közben hol hozzá ér hol nem. A mostani tektronál( md-m280) csak az egyik oldal állítható és az is elég nagy lépésekben. Ezért szórakozni kell a beállítással ami nem is olyan egyszerű mert a tárcsákban alapból nyolcas van . De az is lehet hogy a kerékagyban van nyolcas. A profibbak egyébként egy franciakulcsal addig hajlítgatják a tárcsát még ki nem szedik a nyolcast belőle. Hát én ezt nem mertem megtenni ezért nagyobb rést állítottam be a bowden lazábbra engedésével. De mint mondtam itt ez sem elég mert nincs egy betonszilárd alapállapota a betét helyzetének és beleciripel. Ha fékezel egyet akkor helyre áll majd újra rámászik a tárcsára kis idő múlva. Külföldről lehetne még rendelni egy még profibb féket ahol mindkét fékbetét külön mozgást végez mint a normális hidraulikus fékeknél. Ha megfigyeled ez a tektronál vagy az avidnál nem így van . Épp ezért kellene a belső állítható betétet amennyire csak lehet közel vinni a tárcsához azért mert így fékezés közben nem hajlik nagyot a tárcsa ami az miatt van hogy csak a külső betét mozog és ráhajlítja a belső fékbetétre.. Egyenlőre még várok mert hátha jól összekopik a rendszer de ha nem fog akkor a kötelező kéthónapos szervíz után lecserélem.. Tegnap próba szerencse rendeltem egy extra széles kínai nyerget is hátha bejön a dolog. [link]
-
Gézengúz
addikt
Ki milyen kijelzővel használja és mennyire elégedett vele?
Sebesség limit állításhoz kell a programozó kábel, vagy okosabb kijelzővel is elvégezhető? -
motifator
senior tag
válasz Gézengúz #5303 üzenetére
Én 850C-vel rendeltem anno, nem tudom mik az igények, a legszükségesebb beállítások ezzel is elérhetőek. Kábel akkor kell, ha a motor fw szeretnéd piszkálni, pl. az egyes rásegítés módokat finomhangolni. Itt nincs speed limit, max. ha te állítod be magadnak.
Funky + Jazz
-
Gézengúz
addikt
válasz motifator #5304 üzenetére
Nincsenek különösebb igények, ha a gyári 25-öt tudom emelni 50 környékéig akkor Nekem jó.
Csak 2féle első lánckerék van, 44-es helyett lehet jobb lenne egy 46-os, lévén csak 26-os a bicikli. Ezt vajon külön lehet kérni? Vagy ez már annyira nem nagy különbség?+ nem látok klön lehtőséget a 68mm vagy a 100mm-es tengely lehetőségére. Mit küldenek vajon?
Le is ugrok mérem az enyémet.68-as
[ Szerkesztve ]
-
Gézengúz
addikt
válasz Gézengúz #5305 üzenetére
Közben ez megvan alapértelmezett a 68mm.
For the motor, usually we send you the 48V 750W 68mm mid drive motor (Default). If you need 48V 750W 100mm mid drive motor, you could make a note in orders or leave a message for us and we will change to it for free.
És a lánckereket is külön lehet kérni, üzenetben.
For the Chainwheel, there are 36T, 44T, 46T, 48T, 52T for your choice. If you would like to change to 46T, 48T or 52T, you could make a note in orders or leave a message for us.
[ Szerkesztve ]
-
Vorontsov
tag
A történetem osztanám veletek mit szóltok hozzá?
Vettem új akkumlátort sajnos nem lett jó.A töltőt külön használom és az akkumlátort,tehát a bicikli hibáját kizárnám.Betettem az új akumlátort és feltűnt a töltési ideje nem 6-7 óra amennyinek kéne lennie hanem 8 óra.A teljesítménye nem 30 km hanem csak 20km.Munkába járásra használom.Hogyan nézzem meg hogy megfelelően működik ha nem teszem bele kipróbálni?
Ezt válaszolta a bolt:
Kedves Gábor!
Mi tudjuk értelmezni amit mondott azonban ön ezek szerint nem azt ami le van írva a weboldalon, ugyanis a MAXIMUM hatótáv 30km nem egyenlő azzal, hogy ön el is megy vele ennyit.
Ezek a motorok 15-20 km t tudnak maximum, ennél többre soha nem voltak képesek és nem is lesznek.
Egyszóval az akkumulátorok teljesen jól müködnek, nincs oka pánikra.
A töltési idő is relatív, attól függ mennyire merítjük le az akkumulátorokat.
Üdvözlettel:Likebike
Sajnos nem ennyit tudnak,hanem ami le van írva.
Tudta a 30Km-t ugyanis a munkahelyem oda vissza 10Km én ezt 3x tudtam megtenni.
Na most itt az van amikor új volt 3x be tudtam menni a munkahelyemre a mostani akksival amit kiküldtek csak 2x.
Méréseimet gps-el mértem,ha nem is lenne pontos a mérésem a lényeg:nem 3x csak 2x tudok bemenni dolgozni..Ráadásul még hülyének is néznek.
Mit tudok tenni?Köszönöm szakértelmét ill tanácsát.Kedves Gábor!
Mivel az akkumulátor már be lett épitve ezért nem áll módomban visszavásárolni az akkumulátorokat.Nem mondtam be lett építve csak letesztelve.
-
arcitec
addikt
-
Vorontsov
tag
Itt van a földön a régi akksi.
-
arcitec
addikt
válasz Vorontsov #5309 üzenetére
És nem jó? Mert lehet arról lemaradtam ...
Egyébként meg az elképesztő, hogy nálunk sok esetben piti cégek piti problémákat nem képesek orvosolni, hanem inkább akár égetik magukat, azért a pár forintért.
Valóban ott a 30km ráadásul >=. El kell őket felejteni, pláne ha igazad van, és reklámozni őket.
Meg egyébként is nem a motor tud 20km távot , hanem az akku, mint ahogy írták..[ Szerkesztve ]
-
motifator
senior tag
válasz Gézengúz #5305 üzenetére
Át tudod írni a speed limitet az advanced beállítások alatt. Nekem a terephasználat miatt a 44 lánckerék nagy volt, 34-re cseréltem, a hátránya, hogy a gyári lánckerék offsetet buktam, így nem éppen optimális a láncnak, de ez van Alapból szerintem 68mm verziót küldenek.
Funky + Jazz
-
Vorontsov
tag
válasz arcitec #5310 üzenetére
"Pár forint"
Ha szarabb mint kéne lennie akkor mire föl emelték az árát meg.
A kipróbálás joga megillet hiszen hogy döntöm el valamiről hogy nem jó ha kise próbáltam.?
Ez volt az 5. hely ahonnét vásároltam....Dr. Koller Edit főosztályvezető nevében és megbízásából
üdvözlettel
Horváth Nikolett
fogyasztóvédelmi szakügyintézőA H-betűs hölgy magyar? new york city-s hölgy?
Business Address223 EAST 52ND STREETNEW YORK NY 10022(212) 752-0669Kedves más helyett válaszolós,rád nem vagyok kíváncsi, sem a társaság többi tagjára.
Az viszont elég gáz az ember megvesz valamit, amit ha kipróbál és nincsen megelégedve vele nem küldheti vissza.
A bolt tulaja meg azzal magyarázza annyinak kell lennie.
Másik bolt azt mondja a 15Km nagyon kevés....
Ez a Like bike cég nem normális az is biztos.
Hiszen az adatlapján rajta van mit kell neki tudnia.Nekem nem is az a legnagyobb baj hogy ezzel átbasszák a fejemet,hanem az nem tudom meg mi a szar......
Így én nem is merek máshonnét sem vásárolni semmit.
2020-as motor/kerékpárról beszélünk betegségem miatt vásároltam meg.
Vannak megfelelő helyek ahol ezeket a boltokat vizsgálják mert nem értük el a 14-napot.Az az érdekes ha elmondása szerint nincsen semmi baj vele, miért nem veszi vissza?
-
Vorontsov
tag
válasz arcitec #5313 üzenetére
Szia netes vásárlás,Likebike.
Ha elmondása szerint nincsen neki baja miért nem veszi vissza?
Békéltető testület és szervezetek vannak.
Le is törölték a webes elérhetőségét a netről nekem van képmentésem róla...
2022.betegen dolgozni akarsz,mostmár nem csak gyógyszerre kell a pénz hanem
semmit érő akkumlátorra,biciklire,motorra.
Na mindegy is. -
zazenke
őstag
válasz Szilágyi84 #5302 üzenetére
hát igazad volt a gumi minőségéről. egy olyan pici tüskét kaptam be ami a másik kerékpáron lévő schwalbe guminak meg se kottyant volna (annak nagyon jó defekt védelme van ). Majdnem mint egy kis darázs fullánk. Így hát el kellett használni a defekt védőt az első gumiba . Mivel fatbike gumi így belenyomtam két kerékre valót. és pumpálás . minden volt nálam így 10 perc volt a javítás az út szélén. Most már csak azt nem értem hogyha a szelepen át vissza le kell engedni a nyomást vagy pumpáláskor visszajön akkor nem e tönkre vágja a szelepet is. Mert az elvileg egy defektnek felel meg ahol a folyadék belevulkanizálódik a szelepbe ? Vehetem az új adagot ebből a cuccból hogy ha a hátsóval is így járok legyen nálam. A folyadék élettartalma állítólag 2 év addig funkcionálni fog a belsőbe ha minden igaz.
-
Szilágyi84
senior tag
válasz zazenke #5319 üzenetére
Nekem meg lett elől aztán hátul is szóval nem sajnáltam azt a tejet bele és azóta semmi 100 + km . Az autó gumis megjavította és utána a bringás bolt szervíz megtöltötte 120 ml /db . Nekem a megfelelő nyomás 1,2 bar lett úgy érzem így oké gond mentesen,mert kevesebb puha kanyarban is érezni és a több meg kemény pattogós . A pumpálás vagy nyomás nézést amúgy ilyen töltött esetben már úgy érdemes,hogy nem lent van a szelep ahol a földön fekszik a gumi és a benne lévő cucc ami félig folyékony is a sűrűvel együtt , hanem inkább legyen oldalt félig ahol már nem éri vagyis ugyebár lent ülepszik az aljára.
[ Szerkesztve ]
-
zazenke
őstag
válasz Szilágyi84 #5320 üzenetére
én kb mérgemben olyan 180 ml töltöttem bele . szeleptűket meg veszek 100ft darabja így ha véletlen bedöglik akkor helyszinen cserélem mivel a szelepsapkán is van szelepkihajtó de a defekt védő folyadékhoz is adnak kihajtót
-
Vorontsov
tag
válasz zazenke #5321 üzenetére
Néztem egy srácot ő slagcsövet-locsoló vastag műanyag csövet rakott be gumi helyett átfurta vele a felnit hogy a fékezés hatására ne mozduljon el popszegeccsel belelőtt,
a másik ember szivacsot ami hengeres volt,volt olyan is ismerős aki kevlár szalagot rakott bele vagy már 10 éve.
Megfelelő nyomás a gumira van irva kívűl mennyinek kell lennie,alatta van akkor a hatótávolság sebesség nem lesz jó.
Egyik boltba láttam múltkor choppert-rollernek árulták.
Nyomás nézést szerintem mindegy hogyan nézed,annyira csak nem raktad tele,ha igen elforgatod egy picit.
Nekem benne van hátul a kerébe a motor 22"de nagyon nehéz szétszedni.
A nővérem barátja mondta nem jó az ha nagyon kemény kiengedett belőle,ami hiba volt mert neten rákerestem,mintha tapéta vágóval vágták volna ki,macska karmolás olyan volt.
Ugyanis a fékezési erő hatására a belső elmozdul és kiszakad a surlódás hatására,pont úgy nézett ki,mit a képen van.[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Sziasztok,
Nem találtam topic leírást, ismertetőt, összefoglalót és teljesen új vagyok az ebike témában így hadd kérdezzek pár alap dolgot.
Meglévő kerékpárra szeretnék elektromotort tenni, és nem feltétlenül szükséges, hogy megmaradjon hagyományos kerékpár funkciója, inkább egyfajta elektromos robogó funkció lenne jó. (és azért nem elektromos robogó konkrétan hogy kerékpár utakon is lehessen menni, mondjuk úgy legálisan)Van-e és ha igen melyik az a rendszer amelyiknél nem kell tekerni a pedált folyamatosan és akkor is hajt az elektromotor? (mint a segédmotoros kerékpároknál régen - Babetta és társai)
Ahogy néztem mostanság nagyon mennek a 'Bafang' gyártmányok, ezek pl. tudnak ilyen funkciót és ha igen melyik fajtájuk?
-
Đusty
addikt
Választanod kell mert ha nem kell tekerni és úgy megy már nem minősül kerékpárnak és nem mehetsz kerékpárúton legálisan.
vannak hasonlók pl:Elektromosra ÁTALAKÍTÓ HAJTÁSRENDSZEREK - ZÖLD alkatrészek[ Szerkesztve ]
-
senior tag
Hmm... Azért rendesen meglepődtem az árakon, hogy mibe kerül manapság az elektromos kerékpár téma.
Nem segíti az elterjedését az hogy a szükséges akkuval együtt egy jobb négyütemű robogó ára és akkor még ebben nincs benne az alap bicikli sem... (Bosszantó.. Kár érte... )
[ Szerkesztve ]
-
Gézengúz
addikt
Pont tegnap jött meg, 20ah-s akkuval.
[link]Rendeléstől érkezésig 6 nap, nagyon szuper. 291-re jött ki, de a dollár folyamat megy felfelé.
Viszont kéne még hozzá a váltó szenzor. Nem tartozék mint kiderült.
Ja, 46-os lánckerékkel kértem, de a 44-es is benne volt, védő műanyaggal együtt, ha valakit érdekel.
850-es kijelző, teljesen rendben van.[ Szerkesztve ]
-
arcitec
addikt
Csak részben igaz, hogy drága az e-bike mivel analóg is van közel 1milláért : [link]
Pláne nem értelek, mert építettet akarsz, mi kijön 300-400eft-ból, ha már az alap bringa meg van. Egy jó komplett gyári 1milla fölött indul... Manapság semmi sincs ingyen ...[ Szerkesztve ]
-
Gézengúz
addikt
válasz Dr.FantastiK #5330 üzenetére
Csak 26-os a bicó.
-
-vitya-
őstag
Megvolt a BuBa, meg utána a BaSzF
Rettenet szélben. Amúgy jó volt, majdnem végig szuper. Néhol persze magyaros a megoldás, és a táblázás is kritikán aluli (ahol külön vezetett bicikli út van, ott full szuper táblázás, ahol közös használatú, netán városban összevissza, na ott kb szinte semmi, találd ki te merre tekersz)...
-=Витя=-
-
Vorontsov
tag
Sziasztok ezt mit jelent most vettem?
Lyukas a másikból folyik valami talán a sav,kinyitás után tapasztaltam?
Valaki ötlet vissza kéne küldenem,előzőek nem voltak ilyenek sőt a használtak sem?
-
Vorontsov
tag
A teljes történet:
Sziasztok ezt mit jelent, most vettem?
Lyukas a másikból folyik valami talán a sav vagy ki tudja mi,kinyitás után tapasztaltam?
Valaki ötlet vissza kéne küldenem,előzőek nem voltak ilyenek sőt a használtak sem?
Ólomsav akkumlátor elektromos motorba.
12.8V volt amikor a dobozból kivettem/per darab.feltettem töltőre.
A töltőm zöldre váltott:
13.6.
13.4
13.5
együtt:40.5V.
Mentem a cseresznye fa körül.
13.2V mind a három
együtt:39.6-8V.
Feltettem töltőre ismét és elkezdett tölteni 20 perce folyamatosan,igaz ha mentem vele 10 métert.
Úgy is lehet tölteni olvastam a régen használt akkumlátoroknál segíthet töltés szünet töltés ill 5 feltöltés után érik el teljes kapacitásukat.
Kisütés nem tudom kell-e neki,valahol olvastam valami 20órásról akkuforrás:
Hasonlatos :
[link]
Tud-e valaki segíteni mi tévő legyek?
A Bolt beszélt a gyártóval a lyuk gyártási folyamat eredménye stb....ha akarom küldjem vissza.
Félek elmennék dolgozni és 2Km után lehetne betolni meg haza nem lenne jó,ill ha felrobbanna.
Köszi ha segít valaki -
-
coolabácsi
tag
Van elfekvőben egy suntour ncx nyeregcsövem.
Szerintetek érdemes rátenni egy fullyra, amiben a hátsó tag egy SR Suntour Raidon LO, vagy már nevetséges lesz ?
Merev vázasban nagyon komfortos volt. -
Somatom
veterán
-
Vorontsov
tag
Kösz a választ mindenkinek.
-
zazenke
őstag
szerintetek nem kell attól tartani hogy ha sokat megyek gázkarral vagyis nem tekerek akkor tönkre fog menni idő előtt a racsni vagy szabadonfutó? mert ugye ilyenkor kioldott állapotban van és a pici rugók benne nagyobb sebességgel és sokat dolgoznak.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest