- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Ülésezik a hardveregylet
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Házimozi haladó szinten
- Gaming notebook topik
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- OLED TV topic
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
Hirdetés
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
-
Runner_fxr
Ármester
Nyilván nem ismerem a részleteket, de azt azért meg kell jegyeznem, hogy sajnos sok esetben a vásárló értelmezi félre a helyzetet, vagy esetleg az általa igaznak vélt, de a valóságban hülyeségnek bizonyuló dolgokat állít, és ebből kifolyólag olyan irányt vehet a beszélgetés, miszerint a boltos nem ért hozzá, vagy át akar verni bárkit. Az ilyet senki sem szereti és esetleg tűnhet úgy, hogy az eladó a bunkó. Ezzel nem azt mondom, hogy így volt, csak magam is sok esetben tapasztaltam ezt a jelenséget.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
-
Játékos
addikt
Sziasztok!
Elvileg itt a tavasz, segítséget kérnék tőletek, pedelec vásárlással kapcsolatban. A rendelkezésre álló keret 300e Ft, ennél többet nem akarunk rákölteni. Az asszonykám a felhasználó, aki elég picike, 160 cm, kb.55 kg, de nem ragaszkodik a női vázhoz, sőt, jobban szereti a ffi, vagy unisex vázakat.
60-70 km-es túrákat szoktunk bejárni, és nem ritka az emelkedő, amikor általában van egy kis bicikli-tolás, mert nem bírja szívvel/tüdővel. Alapvetően nem akarja használni a rásegítést, csak, ha már nagyon nem megy önerőből, mert nem meghalni szeret, hanem bicajozni... Egyébként kikapcsolt motorral észrevehetően nehezebb hajtani a pedelecet? Vagy csak annyival, hogy a motor/akksi súlyát cipelni kell?Használt gépek között nézegettünk, sajna elég kevés van az ő méretében, illetve a lélektani értékhatáron belül.
Ha van bármilyen ötlet/ajánlat, bárkitől szívesen venném, hogy merre érdemes indulni.
Kettő bicajra tudná eddig rámondani, hogy megnézné, legalábbis fotók alapján:Előre is megköszönök minden választ!
Ha szeretet van az életünkben, az pótol ezernyi dolgot, ami hiányzik. Ha nincs szeretet, mindegy, mink van, sose lesz elég...
-
Játékos
addikt
Neked s köszönöm a hozzászólást! Kicsit csalódás ez így nekem, mert reméltem, hogy kikapcsolt állapotban nincs hajtva a motor, hanem valahogy szétkapcsolódik a hajtástól...
Napok óta arra várunk, hogy elolvadjon a hó, és el tudjunk menni kipróbálni a kiszemelt gépet. Nagyon-nagyon remélem, hogy nem fog csalódást okozni az asszonynak, mert ellenkező esetben megint külön fogunk bicajozni...Ha szeretet van az életünkben, az pótol ezernyi dolgot, ami hiányzik. Ha nincs szeretet, mindegy, mink van, sose lesz elég...
-
Devid_81
nagyúr
Torque arm nem volt nalam, megoldottam, hogy ne forduljon ki a vazbol, es igy ugy dontott eltori a hegesztesnel a vazat
Mindenkeppen valaszd meg a jo bicikli "donort" es abbol lehet nagyon szuper gepet epiteni
Azert azt soha nem felejtem el, amikor robogos allt meg mellettem pirosnal, es megkerdezte mi a sz.ron ulok, mert legyorsultam az elobb epp......
-
Runner_fxr
Ármester
Nagy meglepetést nem okozhat, ez a harmadik Bosch CX-es bicóm, kb 50km/h síkon. Ebben a bringában a váz az érték. Irdatlan merev, kezesbárányként kanyarodik. Brutálisan jó. A 2,8-as gumik nagyon durván tapadnak. Ja és a váz 157mm széles agyat fogad!! Mint egy DH váz!
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Igen, van amikor csak a link változik, és annak cseréjével tudod állítani a rugóutat. De ez esetben a váz mm pontosan megegyezik. A Moterra LT a 160mm-es verzó, sajnos ott más csőhosszok vannak, az egy másik váz, nem csak a link különbözik. És szerintem a 160mm-es verziónak más a papucstávolsága is. Az enyém 157mm-es agyat fogad, és ugye 27,5+, de az LT-re sima 27,5" van írva. Szerintem annak 142-es a hátulja.
-
Runner_fxr
Ármester
Ja értem. Igen, azt tudom, hogy némely villát lehet nagyobbra állítani. A levegő oldali pálcát kell cserélni egyébként. De ezzel azért nem foglalkozom, mert másik villát szeretnék. A Sektor-al nekem nem a 130mm út a problémám, hanem az egész villa túl alap és vékonyak a becsúszók. Pike RCT3 vagy Fox 34 lesz helyette.
-
big-J
őstag
Most latom csak 57 km es -500 es 501+ kwh kategoria van.
Nincsenek nyeremenyek a kategoriaban.
Azert kivancsi lennek, ha valami jelentos dij lenne milyen geppekkel pofatlankodnanak oda pedelec gyanant. Mar el is kepzeltem ahogy 20 percig magyarazzak a bironak hogy az bizony 250w, aztan rajtnal egykerekeznek.
[ Szerkesztve ]
-
6030D
Ármester
Eleve hülyeség, hogy egyben indítják a pedelecet a sima középtávval... az első negyed órában az eleje megy 30+ km/h-t, amit a kezdő, alap pedeleces nem tud tartani (de úgyis lesz, aki az első sorokból akar indulni), majd jön az emelkedő, amikor előre mennek, majd jön a lejtő, amikor a szintén kezdő csak vergődni fog, aki meg menne a simával, az meg nem tud haladni, mert feltartják...
Bőven beleférne, hogy 10 perccel előbb, vagy később indulnak/tokMerida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Runner_fxr
Ármester
Szerintem az ebikeshop-os szerelők lesznek kint, ki fogják szúrni ha simli van valamelyik bringával.
6030D: Én is jobbnak gondolnám ha nem együtt lenne indítva a normál középtávval, de ettől függetlenül azért nem mindenki kezdő aki pedelec-re ül. Kezdő lehet a normál kategóriákban is. Arra azért kíváncsi leszek, hogy a varacskosdisznómmal mikor fogok feltartani lefelé egy XC-st. Fölfelé meg pláne nem.
Ki kell veni a 25-ös korlátozást a pedelec-ből, az elvileg nem is tiltott ha jól tudom. Az elején max rásegítés és elmenni, majd amikor már lemaradtak mögötted, akkor vissza kell venni a rásegítést eco-ra, néha trail, a spórolás miatt és izomból nyomni ami kifér a csövön. Lefeléken szintén off, a spórolás miatt. Majd a vége felé ahogy fáradok, ismét magas rásegítés és kitaposom magamból az utolsó csepp erőt is. A végső hajrára kell tartalékolni kraftot az akkuban. Nem lesz ez könnyű a pedelec-es mezőnynek sem. Szar kondival megszenvednek eléggé, vagy lemerülnek a vége előtt.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Teljesítményéhez mérten nem adják drágán, de amúgy ennek kb annyi köze van egy Downhill montihoz, vagy egyáltalán bármilyen montihoz, mint egy csepel kempingnek. A láncvilla alsó bekötése láttán hangosan felnevettem. Ráadásul olyan hosszú mint egy csuklós busz. Városi hülyéskedésre jó lehet, de ezzel terepre nem mennék.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
-
big-J
őstag
Az arakrol:
Ha nem akarok oriasi noname hub motort($650) venni, vagy ronda lancos eroatvitelt(sima cyclone kit $650) amivel kirohog a rendor a ket megoldas egy tuningos bbshd a lunatol ($1000) vagy ali-s bbshd phaserunner-el ($900), mindketto ~3kw.
Ha innen a belebancot ki tudom hozni $1100 korul, pas-os bluetooth programozhato kontrollerrel, vazzal 1x 34T hajtassal, akkor jo vagyok, mert szinte ingyen volt a vaz, meg baratok kozott is, en sem adnek sokat csak ezert a vazert. Ha nem, nem veszem meg.
Ezekkel a kinaiakkal amugy lehet alkudozni meg ajandekot "kerni", sot kell is. Valamiert ugy szabjak meg az arakat, aki meg nem alkudik, az ingyen penz.[https://bolha.testbike.hu/apro/uj-mondraker-dune-r-26-l-es-vaz-301481]
Ez a foszer 180er adja a vazat, az $700.
Igy ez jon, vaz es motorral, kontrollerrel 700+900=$1600.
A DH-s vazakon sajna nincs akkora haromszog hogy tudjak veluk valamit kezdeni. Az a helyzet, en nem akarok ugrabugralni, csak elektromos, domboldali foldut, jarda es vonat legalis motorbicikliket, ugyhogy ha valami nem esik szet alattam a katyukon, az mar felsiker.Minden az arakon mulik, majd ha visszairnak kiderul. Ez jar a fejembe amugy amikor ilyeneket nezek.
[ Szerkesztve ]
-
Doosa
aktív tag
Érdekes dolgok ezek a számok.
Ha a BOSCH-os adatlapot nézem, az azt mondja a Performance Line hajtásuk max 120RPM-et és max 68Nm-t tud, akárhogyan is számolom ez majdnem 800W.
Lehet ez? Ez legális? -
őstag
-
őstag
ez akkor bovdenes igaz?mert leírást nem találtam róla konkrétan erről a részéről,akkor ha jól értem akkor a kormányról állítható,ezt nem lehet kihagyni?mondjuk,ha én ezt a részét én nem szeretném használni,tehát nem kell bovden,csupán a rugózás és a kényelmi szempontokból venném meg!
Minőségi üzleti kategóriás laptopok garanciával,számlával!Üdvözlettel: Miklós Zoltán 709400131 Viberen is!
-
őstag
-
őstag
-
#88470784
törölt tag
Köszönöm a segítséget.
A programkábelt miért ajánlod?
A 250w os motort azert gondoltam, hogy ne büntessenek a rendőrök mert egy nagy teljesítményű varrógépen ülök.
Jogsim van, elég egy bukósisak hozzá vagy vmi más is kell hogy legális legyek.
44 es gyürü jó trekkinghez is?
Köszönöm szépen -
#88470784
törölt tag
Ok. Mert valahol azt olvastam nálunk 300w max a megengedett rásegítés kerékpárnál.
Láttam élőben nagy teljesítményű elektromos kerékpárt, bár az inkább már kismotor volt úgy ment, szerintem életveszélyes is volt ahogy röpködött a kocsik között ( szerintem már nem él)
Én nem szeretnék gyorsan menni nekem a 25 kmph bőven elég egy biciklire a bicikli úton. Nem akarok fejreállni.
Szóval ha veszek egy 500w os szettet a gázkart pedig nem szerelem fel akkor nem büntetnek meg?
A 300w-os határ miatt kérdezem.
Egy balesetnél lehet számomra negatívum ha kiderül nem felelek meg a jogszabályoknak.
Nézegettem itthon ezeket, de vagy nevetséges teljesitményűek vagy k..va drágák. Én megértem hogy meg kell élniük vmiből de a 2-3 szoros árat már tulzásnak érzem.[ Szerkesztve ]
-
#88470784
törölt tag
Nem tényleg nem akarok gyorsabban menni, mert az már nem kerékpár hanem motorbicikli.
Nekem elég ha rásegít az indulásnál vagy az emelkedőn, nem akarok 50-el száguldozni, főleg mert néha gyalogosok is vannak a kerékpár utakon.
Ha tudsz a bafangtól olcsóbb megbízható motort 250w kiszerelésben azt szívesen fogadom.
A dechatlonban árult elektromos kerékpár ebből a szempontból elég gyenge kb 20 nm nyomatékot tud szemben egy bafang kb80 val. Ezért gondotam erre.
Deha tudsz vmi olcsót jobban szívesen veszem. -
Kolosszus01
tag
Köszönöm.
Esetleg abban tudnál-e segiteni,hogy a vezérlőt hogy kössem be?Sajnos az enyém tönkrement(36v) vettem egy másikat,de a csatlakozók nem egyeznek igy sajnos nem tudom mit hova kell kötni..
Kép::
Nagyon kell vigyáznom magamra,mert belőlem csak egy van,mások többen vannak,azokat könnyebb pótolni. ///////Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Kolosszus01
tag
Nagyon kell vigyáznom magamra,mert belőlem csak egy van,mások többen vannak,azokat könnyebb pótolni. ///////Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Kolosszus01
tag
A
6-os fehér csatlakozó: kék zöld sárga motorvezérlő kábelek, piros 5V, fekete test.
Megegyezik összedugva..
A 3 motorkábel
Megegyezik összedugva..
Most hogyan tovább?
[ Szerkesztve ]
Nagyon kell vigyáznom magamra,mert belőlem csak egy van,mások többen vannak,azokat könnyebb pótolni. ///////Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Kolosszus01
tag
-
Kolosszus01
tag
Gázkar zsinórjai összekötve.
Aksi rákötve.Lámpa,index,kürt működik.
Viszont nem reagál a gázhúzásra..(nem indul a motor)
Nagyon kell vigyáznom magamra,mert belőlem csak egy van,mások többen vannak,azokat könnyebb pótolni. ///////Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Kolosszus01
tag
Nos.
Igy kötöttem rá:
A motor meg sem nyikkan.
Viszont azt monták,hogy nem mindegy,hogy a motor tekercselése 60fokos vagy 120fokos.
Ez igaz??
Vagy marhaság és mennie kellene?Nem hozzá való ez a vezérlő van ilyen hiába 36v-os?
[ Szerkesztve ]
Nagyon kell vigyáznom magamra,mert belőlem csak egy van,mások többen vannak,azokat könnyebb pótolni. ///////Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Kolosszus01
tag
Nagyon kell vigyáznom magamra,mert belőlem csak egy van,mások többen vannak,azokat könnyebb pótolni. ///////Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Kolosszus01
tag
Értem vagy is nem.
Akkor most melyik kábelt hova is kössem a gázkarnál?
Itt mi az igazság?::
Viszont azt monták,hogy nem mindegy,hogy a motor tekercselése 60fokos vagy 120fokos.
Ez igaz??
Vagy marhaság és mennie kellene?Nem hozzá való ez a vezérlő van ilyen hiába 36v-os?
[ Szerkesztve ]
Nagyon kell vigyáznom magamra,mert belőlem csak egy van,mások többen vannak,azokat könnyebb pótolni. ///////Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Kolosszus01
tag
Értem vagy is nem.
Akkor most melyik kábelt hova is kössem a gázkarnál?
Nagyon kell vigyáznom magamra,mert belőlem csak egy van,mások többen vannak,azokat könnyebb pótolni. ///////Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Akasztott
csendes tag
es ha "neha neha" "odalepnek" neki, azaz nagyobb rasegitessel hasznalnam?
akkor minimum 1500w-hoz valo akkupakkot nezzek? mekkora aramerosseg a minimum, amit tudjon az akku? es mekkora kapacitasu legyen? a 100km vigan tudnia kellene...
csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.
-
Akasztott
csendes tag
http://enerprof.de/shop/batteries/ebike-and-pedelec-batteries/enerpower-softpack-48v-13s8p-24ah-with-bms-pedelec-battery-13x8-diy-30q/
akkor ezek szerint ezzel nem lovok melle?!
csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.
-
Akasztott
csendes tag
alu vagy uvegszalas dobozt csinaltatok az akksinak, belulrol polifoammal vagy valami rezgeselnyelo anyaggal kibelelnem. teli hideg idoszakokon pedig futest is csinalnek neki.
a hely megvan "neki".ez pedig a motor: https://m.leafbike.com/mobile/products_desc.php?ProId=903
[ Szerkesztve ]
csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.
-
big-J
őstag
Igazabol nem rosszak az eneprof arai, de ha nem adnak nagy bms-t ne vegyel toluk, ha meg dragan adjak, akkor sem.
Az 1000w-os leaf vezerlo 26A-ot vesz fel, az pedig a bms-uk teherbirasan a 10 perc es a 5 masodperces maximumok kozott van. Meg oda sem fernel be kenyelmesen. Es a kontroller amikor 26A-t ker, azt valahol belul szamolja, abban nincsenek benne az elotte levo komponensek es a kabelek vesztesegei. Mindekozben a cellaknak 80A sem lenne gond.
[ Szerkesztve ]
-
Akasztott
csendes tag
es az 1500wattos motornal mennyivel none az akksi igeny 100-150km hatotavnal?
ahogy ismerem magam, ugyis megjaratnam "alkalomadtan", de 35-40-es tempot siman el tudnek kepzelni a varosban.
(30-70db cimem van, ezeken ugye meg kell allnom, elindulni. lampak, baszakodasok, dugok bla bla bla)
tehat roviden: ha megvennem a legerosebbet, ahhoz mekkora akksi kene es mekkora amper erossegu?
csupasz fasszal fogok jarni kelni, mert szo szerint ramegy a gatyam erre a szarra de ugye csak egyszer kell megvennem...
esetleg mas gyartotol szarmazo agymotorra van tippetek? vagy maradjak leaf vonalon?
mxus? 48V 60V 1500W High Speed Brushless Hub Motor E-bike Motor Rear Wheel Drive MXUS Brand XF40 45H
http://s.aliexpress.com/Fna6Bzuq?fromSns=Copy to Clipboardcsak ezek meg alapbol lassuak.
500w 35km/o
1000w 45km/o
1500w 60km/ocsak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.
-
Akasztott
csendes tag
hmm, meggyoztel!
akkor 1500w + 40-50A BMS, 30AH
irtam is a nemeteknek.
koszonom koszonom!!!
ja, es a leaf 1500, mindegy, hogy melyiket kerem, vagy ott is a kozepso ketto kozul valasszak?
esetleg az edge-t eu-n belulrol meg tudom venni?csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.
-
Akasztott
csendes tag
alapvetoen 20" elol, 26" hatul, ezekhez az atmerokhoz terveztek a vazszettet.
de be lehet rakni az ejto papucsba a 27,5" is. csuszopapucsosba pedig a 28" is befer.
persze akkor elore is a nagyobb atmeroju 20" (451mm) kerek kell, hogy ne boruljon a geo.(ezeken a kargo vazakon cserelheto a papucs: ejto-valtos, egysebesseges-agyvaltos, kontras es szijhajtasos papucsok vannak)
raalltam a temara. irtam a nemeteknek meg az upp-nek is akku temaban. a leaf-nek holnap irok.
jelentkezni fogok a fejlemenyekkel. koszonom!!!
csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.
-
Akasztott
csendes tag
nekem az jon le az eddigi segedelmeid alapjan, hogy irjak leaf bacsinak, hogy hasznalhatom e a motorjukat 52volton.
amennyiben igen, akkor 52v 26-30ah 70A akksival a kesobbiekben akar erosebb motort is vehetek, de legalabbis az 1500as motort maximalisan ki tudom hasznalni?! azaz semmi szuk keresztmetszet nem maradna ilyen setuppal.
csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.
-
Akasztott
csendes tag
azaz? kellene egy tehermentesito elemet is gyartatnom, ami eloszlatja a lanc es tamvillak kozott a nyomatekot?
nezegettem a kepeket, de nem tudom, hogy erre a cserelheto papucsos vazra mit lehetne alkotni.
csak kiprobalt convoy m1 x8 / convoy s2+ xpl hi x8 / zanflare b3 6500k / kaidomain bl70s 6500k eladó.
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ - TELEFONTOKOK, EGYÉB AUTÓS KIEGÉSZÍTŐK, FÜLHALLGATÓK
- Olympus M.ZUIKO DIGITAL 25mm f/1.8 objektív
- Xiaomi Redmi 9 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell Latitude E7450 Full i7-5600U, 16GB DDR3, 512GB SSD, FHD IPS, Nvidia, HUN Vil.Bill. Új
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot