- Azonnali VGA-s kérdések órája
- iPad topik
- Most kezdik árulni Európában a Hisense új Mini LED tévéjét
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Egérpad topik
- E-book olvasók
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
ph A Strix Point kódnevű SoC APU lesz a cég első Copilot+ platformja.
-
Like a Dragon: Yakuza - Élőszereplős sorozat jön Amazonra
gp A premierre nem is kell sokat várni, már ősszel láthatjuk a végeredményt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
trialboj
őstag
Akkor már csak egy kérdés, WTF ez az s-pedelec, még sosem hallottam róla. Montikat is gyártanak ilyen limittel? Vagy ez csak melóba járós városba rohangálásra van? Mert ha megvan a technológia és nem olvad el a motor meg az aksi, akkor igazán lehetne 30 a montis korlát is, hogy lehessen közlekedni azokkal a batárokkal az erdőig.
Felületes keresésem során csak ilyen futurisztikus városi bringákat találtam, egy db ebike sem esett az s-pedelec kategóriába, kár."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Somatom
veterán
válasz trialboj #6701 üzenetére
A 30 nem tuning, hanem egy korlátozás feloldása. Ugyanaz a monti az USA -ban 20 mérföldre, azaz kb. 32Km/h -ra van korlátozva és úgy garanciális. Tehát gyárilag annyira van tervezve, méretezve, csak felénk lebutítják 25 -re.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Vesa
veterán
válasz trialboj #6697 üzenetére
"de remélem majd he eljön a fejlődés"
Azt várhatod...jelenleg minden szinten max. visszafejlődés van/lesz, és sajnos nem a bringa kultúra hiánya a legnagyobb probléma. Itt kb. mindenféle kultúra a béka hátsója alatt van kettővel.
Egyébként az autós vs. bringás kérdés mai napig a legalja itthon, és ehhez még csak az sem kell, hogy az úton tekerjen az ember. Nem egyszer csaptak el kis híján a zebrán, miközben teljesen szabályosan, bringáról leszállva és a bringát tolva próbáltam meg átmenni. Az egyik elenged, a másik sávban meg jön egy b*rom és annyi.
A tudomány a valóság költészete!
-
trialboj
őstag
válasz Somatom #6702 üzenetére
Nem vitázni akarok, de tényleg nem értem, ha van egy olyan kategória ahol akár 40 NEGYVENIG engedik a rásegítést, még ha ehhez jogsi is kell, akkor mikor ebike-ot veszek miért nincs opció hogy megmutassam van jogsim, és nekem engedélyezzék a 32-es limitet? Ha a motor bírja, szabály van hogy akár gyorsabban is lehet menni hasonló géppel, akkor nem értem, hogy létezik hogy az összes ország, még a nem tagállam is követi ezt a nem túl szerencsés szabályozást, ami a fent említettek miatt nem is feltétlen értelmes.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
nagyúr
válasz Somatom #6699 üzenetére
Aha, szintén zenész! (ie. én is szeretek elborult célkitűzéseket kitalálni magamnak)
#6704 trialboj: ha nem is ennyire egyszerű a dolog (jogsi mellett kell kötelező biztosítás és motoros sisak, ill. a kerékpáron világítás, duda és sok helyen rendszám), de az igaz, hogy a 25 felett tudó e-bike-ok / pedelec-ek szabályozása valóban elég mostohán van kezelve EU-szerte.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
arcitec
addikt
Azért van itt nagy kavar a fejekben, már bocsi. Ha jön a busz - és ehhez nem kell e-bike-
és pláne szűkös az út van szembe forgalom is, szépen lehúzódok, megállok és secc perc nincs is már busz. Szépen nyugodtan megyek tovább és semmibe nem fájt. E-bike-al meg még könnyebb elindulni. Próbáltam azt írni, hogy egymásra figyelve minden könnyebb. Az meg, hogy el vannak kurvulva az autósok, háááát, nem igazán ez a tapasztalatom. Az tény sajna, hogy megy mindenki mint a barom.(sebesség). 99% szépen kerül, arra az 1%-ra meg mindegy mivel mész készülni kell és ha lehet kivédeni. Sok kifogást olvasok és tolerancia meg sehol. Akinek nem elég a szabályozott e-bike, az meg vegyen elektromos motort ennyi, vagy s-pedelecet és tolhatja 45km/h-ig ha bírja.
Azon túl meg hiába van akár rendszámtartó az s-pedelecen még német videókon sem láttam eleddig rendszámot rajtuk: [link] [link] stb ....[ Szerkesztve ]
-
Kroni1
veterán
A 32kmps az az USA-ban a sima pedelec limitje, ez nálunk EU-ban 25-re lett csökkentve. Ugyanazzal a bringával tehát ha feloldod a korlátozást (vannak ilyen tipusok ahol lehet régiót állitani) simán lehet(ne) menni kerékpárúton is. És nem kéne a jóval drágább s-pedelec és az emlitett minősitett bukósisak, tükör, stb követelményeknek sem kéne megfelelni vele, csak hát ez a túlszabályozottság itt az EU-ban közbeszólt. Pedig egy 32 szerintem is jó kompromisszum lenne a bringaútra, akinek meg kevés az menjen 45-el s-pedelec-el közüton, vagy e-motorral, mert amennyi egy normális s-ped annyi pénzből már akár tisztességes elektromos motort is lehet venni.
-
Friczy
senior tag
válasz trialboj #6697 üzenetére
Rosszul értelmezted az olvasottakat. S-pedelecről volt szó, amely hivatalosan segédmotoros kerékpár, és természetesen nem 25 km/h a végsebessége, hanem 45. És segédmotoros kerékpárnak lakott területen belül nem szabad a kerékpárúton közlekednie. Lakott területen kívül pedig tetszése szerint mehet rajta, de nem kötelező.
-
arcitec
addikt
USA vs. EU. Ajajajaj. Almát a körtével. Nemrég még az autósok lettek ekézve a gyorshajtás miatt, azt meg nem elég a 25km/h. Sokkal "kisebb" értsd rövidebb, zsúfoltabb területek vannak az EU-ban. Ez tényleg nem amerika. Aki sebesebben akar haladni, az vegye s-pedelecet, vagy motort, vagy országútit. Bár kerékpárúton muglik közt a 32 is sok.
Pláne ahol gyalagosok is vannak... Aki sebességet akar gyors jármű és országút. Hajrá. -
nagyúr
Igazából jelenleg nem feltétlen annyira drágák az s-pedelec-ek - bár ehhez az is hozzátartozik, hogy a jóárú modellek jellemzően 21-es vagy 22-es modellévből jönnek, és 22-es gyártásúak. A követelmények nagy része pipálva out of the box, kell hozzá kötelező biztosítás (5-8e/év) és egy épkézláb bukó (40e alatt megúsztam) - szóval nem dráma.
A szabályozás tényleg katyvasz - a bringaúton 30 a korlátozás (tudtommal Európában jellemzően szintén), úgyhogy a 25-ös korlát a pedelec-ekre elég logikátlan. 32-es limit mellett lehetne szép kényelmesen 30 körül menni.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
trialboj
őstag
El is felejtettem miért jöttem, az érdekelne hogy pesten hol lehet, szabad, érdemes ebikot bérelni? Egy speci boltban ahol azt mondták hogy másfél misit kell letétbe helyezzek ha el akarom vinni a bringát egy körre, na ilyen hely nem érdekel.
Esetleg ha tud valaki szervezett ebike túrákat, ahol bérelhetem a bringát, az is jöhetne.
Köszi"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
nagyúr
Próbáltam egy olyan kört menni (külváros, kb. 18 km), hogy fix 30 körül tartom a sebességet - kivéve lejtőn, ott annyival, amennyivel gurult. Ez a sebességen kívül mindenben másolta a tegnapelőtti menetet - annak a körnek az alapján 82.5km volt a prognosztizált hatótáv, a mostani alapján 107.5km - szóval nincs meglepetés, alaposan megdobja a fogyasztást a 30 feletti tempó.
Ami viszont durva - tegnapelőtt 40 körüli célsebességgel mentem, és 32-es átlag jött ki belőle. Most a 30-as targetből lett 29-es átlag (köszönhetően a 2 hosszabb lejtőnek, ahol huzamosan 35 felett gurultam) - azaz a sokkal több erőbedobásból és a +30% elektromos fogyasztásból lett 10% valódi tempóelőny. Hosszabb távra megfontolandó... Az más kérdés, hogy a tegnapelőtti móka sokkal jobban esett
#6713 Ijk: ez elméletben jól hangzik, de sok a buktatója (szakadozó GPS-kapcsolat a gyenge vevő miatt, nem pontos pozícionálás miatt nem tudni, melyik úton mész, stb.), sztem a gyakorlatban nem lenne jól használható.
Sokkal inkább az kellene, hogy alaposan átgondolják a kerékpáros, rolleres és SMKP-s közlekedést, mondjuk egy olyan körben, ahol nincs jelen erős autóipari lobby...#6706 arcitec: a 99% valami nagyon ideális helyen lehet, nekem szinte minden utamon van valami hülyeség, amivel egy autós veszélyeztet (pedig igyekezni szoktam, hogy minél könnyebben el tudjanak mellettem menni), és azért nem szoktam 100 autóssal találkozni De valóban, 60-70%-uk tök intelligensen kezeli a dolgokat, csak éppen a maradék 30-40% az nagyon sok.
[ Szerkesztve ]
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Ijk
nagyúr
Jó lenne azért valami módosítás, varosban ugy 80%-ban nem korlatoz jelenleg a 25km/h. De ha ki kell menni autók közé útra, hosszú, üres kerékpárúton gyorsan ott a plafon, és semmilyen veszélyt nem jelentene egy dinamikusabb 32-es tempó. Most mondanám hogy akkor megchipelem, de envioloval nem működik egyik sem, márpedig az automata váltó többet ér százszor nekem mint néha a +5-7km/h.
Egyébként közepes erőfeszítésssel rövidebb távon meg lehet hajtani akár 35-ig is, pl. ha még zoldon at akarsz menni./人◕ ‿‿ ◕人\
-
arcitec
addikt
Mondom én, ez a sebesség kényszer ott van mindenütt. Mikor jönnek rá emberek, hogy utazni kell és nem rohanni, száguldani? Amerikában nagy távolságok vannak és még is micsoda sebességkorlátok vannak. Talán nem véletlen. Itt meg pár perc remélt előnyért
- mert lehet azon a párt kilométeren az sem lesz meg - semmi értelme gáz-fék stb ..[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
Van valaki aki ért a bulls gépekhez? Erről a modellről esetleg bármi infó? [Bulls Sonic bosch CX smart 750] Nem tetszik hogy mulet, és az a buta nagy kiox kijelző is otromba, de ha minden igaz az leszedhető, és működik csak a gombokról is. Hátul nem sok hely van, habár ha ezek 2.6 os gumik, lehet vékonyan beleférne egy 2.3 as 29" keréken?
Nem pontosan értem mi az előnye a kis hátsó keréknek, de nekem 88%ban bringázni kellene, és ott állítólag hátrány ha nem gördül át olyan könnyen az ágakon. Az ára nem tudom mennyire jó, romániában nem lehet kapni ezt a modellt, nálatok iszonyat drága, legközelebb lengyelből lehetne venni de az elég messze van.
Nem valami nagy márka, de alig találni róla infót, bezzeg ilyenkor hasztalan a chatgpt és társai.
A leginkább a link tetszik, nem tudom mi a neve, de olyan mint a bergamont fastlane bringám, tehát a himba kar enyhén lefelé ejt, és állítólag így sokkal érzékenyebb az apró mozgásra, is amit a derekam igen csak tudna díjazni. Max egy fél évet használnám, jővő szezon elején tuti eladom, így annyira nem aggódnék a gari hiánya miatt."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
kenand
veterán
Ha van kerékpárút -főleg lakott területen kívül- út mindenki jobban jár, ha a kerékpáros ott megy még ha gyorsabban is mint 30 km/h....
Lakott területen belül összevissza mászkálnak a gyalogosok a kerékpárúton akár keresztben, azért nem érdemes száguldozni, de akkor sem érdemes a közutat választani, akadályozva az autósokat...(na meg a saját testi épségedet) -
Friczy
senior tag
válasz trialboj #6714 üzenetére
Ebike bérlést nem tudok, vezetett ebike túrát elég sokat találsz, ha beírod a keresőbe, hogy szervezett ebike túra. Budapesten és környékén sok van.
Szerk: Kipróbálásra: [link] Nem tudom, mennyi a letét, én sok évvel ezelőtt (akkor még máshol volt a bolt) fekvőbringákat próbáltam náluk, akkor teljesen ingyen volt, nem kellet letét, semmi.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Lekerekítendő a fogyasztás témát, megcsináltam ugyanazt a kört Eco beállítással is. Ennek már határozottan volt sportértéke, a leghosszabb (majdnem 1.5km-es) emelkedőn nem is bírtam végig 30-cal felmenni, ez az átlagsebességen is meglátszott (lassabb lett kemény 0.4 km/h-val ). A prognosztizált hatótáv így 137km, ami azért már egész derekas - abba már egy BuBa belefér töltés nélkül
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
hdman
őstag
Dehogy, ez az első ebikeom Nem akartam nagyon túllőni, nem szeretek bicajozni, az elmúlt 10 évben kb 200 km-t tekertem egy sima Kalkhoff bicajjal.
Ilyet vettem újan, [link] 3 hét alatt 100 km-t mentem vele 1500 euro volt.
Én inkább elektromos rollerrel járkáltam eddig, ott végigjártam a szamárlétrát az olcsótól a 1,5+M gépig, de tetszik az ebike világ is, nem kizárt, hogy a jövő évet valami komolyabb géppel kezdem, PL a Cube Stereo Hybrid Race nagyon tetszik
Szerk: múlt szombaton az asszony is belépett a klubba, neki is tetszik nagyon, igy már élvezi a tekerést
[ Szerkesztve ]
Sopron city :)
-
sebgutkopf
őstag
Nekem is tetszene, ha 32 lenne a limit. Ugyan nagyon más felhasználás és viszonylag ritkán kéne, de akkor nagyon jól jönne, amikor pályán mondjuk egy ugratóra még picit jobban rá kéne tekerni és a pálya lejtése nem elég a célsebesség eléréséhez.
Ez az igény pedig nagyon más mint a város, mert nem hogy lakott területen kívüli, de nem is közútra vonatkozik az vágyam. -
kenand
veterán
válasz sebgutkopf #6724 üzenetére
USA-ban 32 (20 mile/h átszámítva)
-
nagyúr
Hozzátennék még egy pontot (s-pedelec előnyök)
6. Biciklizés nyári melegben
Tegnap 30 fokban volt némi biciklis elintéznivalóm (kb. 20km), itt bejött a magasabb sebességnek még egy előnye - sokkal jobb a hőérzet az erősebb menetszél miatt. Gyakorlatilag a tűző napon is teljesen jó volt menni - csak amikor megálltam 1-1 lámpánál, akkor éreztem, hogy megsülökPedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
Hát ja, ha egész nap kint vagy - sztem 1-2 órától még nem öregszik meg tragikusan a bőröd Meg hófehér, nyár előtti bőrrel nyilván vigyázni kell, annál is inkább, mert a szél miatt nem érzed, hogy megégsz.
Meg persze sisak az kell - tegnap volt egy kemény 2.5 km-es köröm a montival, és már az sem esett jól.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Ijk
nagyúr
Sima kerékpárral sem volt elviselhetetlen kánikulában tekerés a menetszél miatt. A gond akkor volt amikor megálltam, elkezdett mindig szakadni rólam a víz. Elektromossal most ez teljesen megszűnt. Ha meg kell állni pl. lámpa miatt mindig keresek valami árnyékot ha lehetséges.
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
nagyúr
-
Kroni1
veterán
Van nagy kánikulában amikor olyan durva a meleg, h a menetszél nem hűt ahogy gyorsabban mész, hanem egyre rosszabb lesz. Volt már pár éve h robogón lassitottam, mert égetett a meleg 50-60 felett..
Amugy ebike-ra váltásnál én is azt vettem észre mint ljk, nem izzadok le annyira nyáron mint a korábbi években sima bringával (15km-t szoktam tekerni melóba). A szezont viszont később kezdem és hamarabb vége, mert a simán már februárban sem fáztam reggel, ezen meg még áprilisban is nyakig be kell öltöznöm h ne fázzak.
-
Ijk
nagyúr
Mondjuk én pont azt várom tőle hogy nyakig beöltözök és nem úgy mint rendes bringán hogy az első km-en befagy a seggem, aztán 3-4-nél elkezdek izzadni és jön a játszadozás mennyit húzzak le a zipzárokon hogy még ne fázzak meg de ne is szakadjon rólam a víz (úgyis leiizadok egyébként).
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
nagyúr
Hát, ehhez az élményhez eddig nem volt szerencsém 30-31 fok még teljesen jó volt, gondolom 34-35-ig OK lehet a dolog, felette kérdéses.
Persze, a hagyományos bringa engem is jobban megizzaszt, ha csak szimplán közlekedek.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Kroni1
veterán
Sztem volt akkor 40C is árnyékban, a napon a hungária körúton meg jóval több.. Mondjuk hozzáteszem nem mindegy, hogy 2x3 sáv plusz villamospálya nulla árnyékkal mekkora hőt sugároz vissza az aszfalt, bringaúton és bringás sebességgel nyilván ilyenbe azért nem futunk bele..
-
jilian
addikt
A munkatársam BP mellett nyaralt.
A lényeg a lényeg, hogy a haverjával béreltek eMTB bringákat.
És ahogy mesélte, utolértek egy emelkedőn valami "nagy bringást", amikor elhaladtak mellette valamit mormogott de figyelmen kívül hagyták... Pár km után valami padnál/pihenőnél az illető is odaért és neki állt nekik okoskodni ("jó szándékkal"):A lényeget leszűrve a tag arra akarta őket motiválni/buzdítani, hogy ne használják az eMTB-jüket turbó fokozatban mert nem tesz jót az akksinak/motornak.
A spanom és a haverja nem tudták hova tenni a dolgot mondván akkor minek van ilyen fokozat?
Mondták neki, hogy nem abban van állandóan csak ha érzik, hogy szükség lehet rá és hát had élvezzék már a motor erejét...
Erre az illető nem igazán tudott mit válaszolni csak az előbbit, hogy az akku és a motor elromlik tőle.Hát a spanom most engem nyaggat, hogy most akkor ne is vegyen eMTB-t mert nem használhatja azt úgy ahogy szeretné?
Mondtam neki, hogy szerintem az illető el van tájolva, én is szoktam turbó módban menni ha már nem bírom szusszal az utolsó métereket a csúcsig.Ha esetleg az "illető" itt magára ismer, kérem ne vegye rossz néven nem azért írtam le. Csak szeretnék magyarázatot kapni ha "mégis igaza lenne"!!
-
Somatom
veterán
Sztem ha gyári állapotban használja, akkor semmi baja sem lesz az akkunak. Az más kérdés, hogy ha egy mountit rendeltetésszerűen (azaz terepen) használunk, akkor semmi szükség a turbo módra. Az enyém legalábbis elkapar, vagy hanyatt vág.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
jilian
addikt
válasz Somatom #6738 üzenetére
Az más kérdés, hogy ha egy mountit rendeltetésszerűen (azaz terepen) használunk, akkor semmi szükség a turbo módra.
Mi egyáltalán a rendeltetés szerű használat?
Nem értem.De meg is válaszolod magadat:
Az enyém legalábbis elkapar, vagy hanyatt vág.
Nem gondolod, hogy ez user error?
Kerékpár beállítás probléma?
Vagyis te vagy az aki nem "rendeltetés szerűen" használja nem?
..mert nálad nem működik...Nekem 90Nm -em van. Még sosem álltam ki kerékre, és sosem kapart el alattam.
190cm / 90kg vagyok és a bringám mérete S5 (XL)
Nem érzem magam tápos embernek, tehát azért tudok tekerni erőből de amikor mondjuk egy 30-40% -os kapató végére érek ami kb 700m hossz és a tetejét még megspékeli egy jó sziklás/gyökeres 40m-es szakasz akkor azért nem sajnálom én sem a turbó fokozatot rányomni...hogy tudjak majd még adott napon ugyan olyan erő bedobással még egyszer feljönni..Nálam ez a "rendeltetés szerű használat" fogalma.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
-
kenand
veterán
Régi slágert idézve "Mindenki másképp csinálja"
Én a középmotrossal 95%-ban 1-es rásegítéssel megyek. (0 n a középmotoros üröm nem öröm mivel nincs szabadonfutó) leginkább azért hogy fitizálisan igénybe vegyem magam. Csak nagyobb dombon teszem 2-5 rásegítésre. Valamint amióta az elő lánckereket nagyobbra cseréltem 7-9-ig váltok is.
De nem bűn nagyobb rásegítést használni, azért van, nem teszi tönkre a bringát max jobban fogyasztja az akut. -
trialboj
őstag
Ennek a TQ gyártónak van valami reputációja a motor gyártás terén? [2023 Trek Fuel EXe Review] Az 50Nm már tetszene, de miért kell ilyen nevetséges aksit belerakni? Mire elég ez max 1000 szintet lehet vele tolni hegyekben, a 160Wh Range Extender is elég kicsi de legalább drága vajon ki a célközönség, aki elég edzett hogy ne használja végig turbo módban, mert amúgy az 50Nm nem elég hogy felvigye magától a hegyre?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
A Turbos kollégáktól kérdezném, kenevonal kijelzős modell, ha hosszan nyomva tartom a + jelet akkor az assist mód helyett átvált százalékra amit 0-100ig állíthatok, de nem értem mit állítok pontosan, ugyanúgy + gombot hosszan tartva tudok visszaváltani. BTW rohadt badass a mission control app, annyi mindent ki lehet rakni a kijelzőre, azt is hányat és mekkorákat ugrottál, mennyit voltál levegőben, fogyasztás, ranget, stb, ezzel engem kilóra meg lehet venni. Más gyártónak van hasonló, vagy 2-3 éves lemaradás van a többiek részéről szoftver szinten is?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Vesa
veterán
válasz coolabácsi #6741 üzenetére
Én csak hegynek felfelé tolom be maxra a rásegítést. Egyébként "auto" fokozaton van, sík terepen pedig a legalacsonyabb fokozaton. Így nem okoz gondot semmilyen helyzet, de az sincs, hogy kvázi nem kell erőt kifejteni. Pörög a szívem így is, de nem szakadok meg.
A tudomány a valóság költészete!
-
sebgutkopf
őstag
válasz trialboj #6743 üzenetére
Igen van, nem véletlen, hogy állt szóba velük a trek.
Akksi: ugyan ezen aggályom nekem is ezekkel a bringákkal. Azt tudom elképzelni, hogy azért a kis akksi, mert kell a katalógusba az adat, hogy a bringa 19kg alatt van. Mert a súly az ebike ellenzők számára maga a patás ördög.
Persze, ha használhatóvá akarod tenni és ráteszed a range extendert és 2 olyan gumit, amit nem vág ki minden kavics, ha keményebb terhelést kap, akkor már ez a bringa is bőven 20+ kg, de a lényeg a katalógusban ott a megnyugtató 18,6 kg-os varázs adat. -
llll
senior tag
Sziasztok!
Horvátországban láttam rengeteg ebike-ot, azóta bújom őket, de zavarba ejtően nagy a kínálat.
Létezik vmi kiemelkedően jó ár/érték arányú márka, esetleg konkrét típus, mint mondjuk a telók között a Xiaomi?
Csak aszfalton szeretném használni, a 28"-os kerékhez ragaszkodnék, hátsó, vagy középmotor előnyben és kb 30-40km-t szeretnék megtenni 1 töltéssel sík terepen.Soha többet DPD!
-
sebgutkopf
őstag
válasz trialboj #6744 üzenetére
Speci igyekszik innovatívan hozzá állni a történethez a többiek meg figyelik, hogy adott fícsör bejön vagy sem, van-e egyáltalán értelme és csak akkor lépnek. A vázba integrált kijelző az konkrétan nagyon jó dolog.
Az olyan funkció, amiről viszont a tulaj azt se tudja mire való és hogyan működik nem tudom mennyire hasznos, azon biztosan lehetne még alakítani.
Amiket számol azokat utólag is vissza lehet nézni és egy rögzített aktivitáshoz hozzátenni mint adat? A mission controll az aktivitás rögzítőként is működik?
Ahogy nézem itt funkciókban a garmin computereket próbálja utánozni a speci. Ezeket az adatokat utólag nézni és elemezni poén, feltételezem amikor bringázol a pályát nézed és az élménnyel foglalkozol nem a kijelzőt, aztán jön a fa... -
nagyúr
Nincs igazán ilyen - vannak olcsóbb márkák, és azzal jönnek kompromisszumok is. A leírt igényeknek kb. bármelyik ismertebb márka bármelyik modellje megfelel.
A nagy kérdés az, hogy nyomatékszenzoros vagy pedálszenzoros gépet szeretnél, az jelentős árkülönbség.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs