Új hozzászólás Aktív témák
-
sirarcheer
senior tag
Sziasztok!
Májusban szeretnék elektromos rásegítésű kerékpárt venni. Hosszabb túrák tervezek, kerékpárutakon, és 15-20% emelkedőn kéne segítenie.
Jelenleg egy mongoose crossway 250-em van.
A keret 1.000.000-1.200.000 Ft és visszaolvasva nyomatékszenzorosat szeretnék.
189cm vagyok és 110 kg. Ha jól nézem 58 cm-es vázméret lenne ideális.
Az 55-ös is jó lenne, csak magasabbra kell állítani az ülést?
https://ebikeshop.hu/termek/rideonic-trekking-1-0-he55-cm-500wh-23-zold-elektromos-kerekparTudnátok javasolni pár típust amit érdemes megnézni/kipróbálni?
Segítséget előre is köszönöm.[ Szerkesztve ]
PSN: sirarcheer
-
nagyúr
válasz sirarcheer #6102 üzenetére
A vázméret kiválasztásához mindenképpen mérj egy átlépési magasságot is - a testmagasság jó iránymutató, de ha az átlagnál hosszabb vagy rövidebb a lábad, akkor nem feltétlen az a vázméret lesz ideális, amit a magasságodra kiadnak a táblázatok.
A felvázolt igényekhez szinte bármelyik normális márkától érkező trekking bringa jó lehet - függően attól, hogy mit értesz hosszabb túra alatt, érdemes lehet szelektálni az akku kapacitása szerint, bár annak meg határt fog szabni az 1.2M-s árplafon."We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
sirarcheer
senior tag
Köszi a választ. Mindenképpen ki akarom próbálni a bringát a vásárlás előtt, melyik a kényelmes. Bergusont néztem ami közel lenne.
Hosszú túra a Balaton kör lenne.
Nézegetve a kínálatot, a Cube Touring Hybrid One 625 [link] harmadik generációs Bosch motorral van szerelve. Ez már elég jó kezdésnek vagy már érdemes a negyedik generációs motorokat venni, persze ráfizetéssel?PSN: sirarcheer
-
Sztenn
tag
Ha valakinek a bringája hasonlóan furcsa hangot adna ki magából, mint ahogy nálam volt és nem tudja mi okozza (furcsa pittyegés, kicsit mintha a gumi hozzá érne valamihez menet közben), annak ajánlom megnézni a kerék szelepeinek a rögzítő csavarját, hogy rendesen be van-e tekerve. Nálam nem volt és 2 hétbe telt mire rá jöttem.
-
nagyúr
válasz sirarcheer #6104 üzenetére
Anélkül, hogy konkrétan tudnám, mi a különbség a Bosch-generációk között, általában érdemes az újabbat venni hasonló áron, ugyanakkor túl sok extra pénzt meg nem adnék érte - nagy forradalmak nem történnek mostanában.
A Balaton-kört hány részletben tervezed? Egyben nem fog menni (csak ha jó felében kikapcsolod a rásegítést), kettőben necces még 625-ös akksival is (takarékoskodni kell), háromban már viszonylag sima ügy.
A linkelt Cube teljesen rendben van."We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
Oliverda
félisten
Helló!
Sem itt a topikban, sem pedig az írásban nem találtam említést a holland Vanmoof márkáról. Hallott már róla valaki?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
nagyúr
válasz sirarcheer #6107 üzenetére
Érdemes összevetni, hogy miben különbözik a két bringa a motoron kívül, lehet, hogy a Kathmandu másban is többet tud. Én személy szerint csak az újabb generációs motorért nem adnék 170k-t (még a felét sem).
#6108 Friczy: ez saját tapasztalat? Én 400-as akkus ismerősöktől 60-80km-es hatótávokat hallok.
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
nagyúr
Ettől elsőre lesokkoltam Aztán beugrott, hogy a Bafangnál a kijelzőzől (is) függ, hogy hány fokozat van - a Ti esetetekben ez a 2-es a mennyiből? Ill. tudod esetleg, hogy ez hány %-os rásegítés?
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
Warzoz
senior tag
Az én esetemben 5 fokozat van: Az Off (itt nincs rásegítés). Az Echo (ez kb. semmire sem jó, pár km/h-s sebességnél érezni, hogy van némi rásegítés). A Tour (ezt használjuk általában kisebb emelkedőknél, szembe szélben, ezzel tudjuk tartani az átlag 20-24km/h-s sebességet). A Sport (ezt a meredekebb emelkedőknél kapcsoljuk be, vagy ha sietünk, mert ezzel már a 30-35km/h-s sebességet is tudjuk tartani). Végül a Turbo (ezt csak akkor kapcsoljuk be ha túl meredek és/vagy túl hosszú az emelkedő, de nagyon ritkán használjuk mert zabálja az elektronokat).
Százalékot nem tudok mondani. Sajnos még az akkupakkok állapotát sem tudom ellenőrizni.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
sirarcheer
senior tag
Még egy olyan kérdésem lenne, hogy mennyire lehet ezeket a bringákat köztéren lelakatolva magukra hagyni? Ha mondjuk szeretnék egy boltba bemenni, vagy kávézni útközben? Mert látom van biztosítás is rá. Ezt is érdemes megkötni? https://www.berguson.hu/kryptonite-evolution-mini-7-hurokkabel-kulcsos-u-lakat
A lopástól félek csak, mert én használnám bevásárlás, munkába járásra is. Munkahelyen el tudom zárni szerencsére.
[ Szerkesztve ]
PSN: sirarcheer
-
Warzoz
senior tag
válasz sirarcheer #6116 üzenetére
Egy lakat akkus sarokcsiszolóval kb. 3-5 mp. A legdrágább is.
-
nagyúr
válasz sirarcheer #6116 üzenetére
Én 1M+ értékű, könnyen lopható járműre biztosan kötnék biztosítást, ha akár ritkán is közterületen hagyom. Sajnos nem a legfényesebb a helyzet a magyar piacon, de legalább már léteznek ajánlatok.
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
StLui
veterán
-
nagyúr
Részben. Olyat láttam, ahol 15% önrész van, ha fotózol, ha nincs fotó, akkor 50%. El tudok képzelni jobbat egészen rövid idő alatt , de ez mondjuk már olyan, ami meggondolásra talán érdemes.
[ Szerkesztve ]
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
sebgutkopf
őstag
Belegondolva ez egy elég nehéz piac és nehéz belőle üzletet realizálni.
Valljuk be Magyarországon és a világban minden nagyvárosban a kerékpár egy eléggé magas kockázatot jelentő céltárgy a biztosítási oldalról, lévén igazán hatékony vagyonvédelmi megoldás nincs, miközben a lopás kockázata rendkívül magas, ha utcai lekötés is szóba jön az otthoni tároláson túl.
Annak az esélye, hogy egy akár 2-5 milliós gépet 1 éven belül az utcáról ellopjanak simán lehet 80% a valószínűséggel (akár 100% is), akkor nem tud létrejönni a közös kárközösség rendszere. Ahhoz, hogy a biztosító ne csak jótékonykodjon, olyan magas díjat fog tudni meghatározni az extrém magas kockázatra, amit a biztosítási díjat fizető nem fog megfizetni, mert a vagyonbiztosítás értékével vetekedne.
Ha létezne érdemi védelmet nyújtó rendszer, akkor talán, közben egy bringát jól lekötözve is könnyű megrongálni, vagy akár egyes alkatrészeit róla leszerelni, amik külön külön is igen drága tételek. -
StLui
veterán
válasz sebgutkopf #6122 üzenetére
Biztos hogy biztosító helyében én nem kötnék bringára biztosítást utcai tárolásra
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
nagyúr
Itt láttam, részletes apróbetűnek nem néztem utána, de példaként 1M-s bringát hoznak, tehát legalább annyi fejlődés van.
És nyilván sebgutkopf-nak teljesen igaza van, a biztosítók szempontjából ez nem egy vonzó piaci szegmens - ha az lenne, akkor lennének jó ajánlatok."We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
sirarcheer
senior tag
-
nagyúr
válasz sirarcheer #6125 üzenetére
Megpróbáltam kötni egy ilyet, ott rögtön kiköpi, hogy 2.5M az értékhatár, ami azért elég nagy részét lefedi a piacnak.
Túlzottan nem cizellálva a kitöltést, 1.2M-s gépre 41500 / év a Start csomag, ami lopást fedez, és van benne "asszisztancia csomag", legyen az bármi.A részletes feltételeket nem olvastam el, ott azért még lehetnek meglepetések - miután a háttérben a Magyar Posta van, igazából az lenne meglepő, ha nem lennének
De amúgy komolyabban, kiindulásként ez már nem olyan rossz."We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
andrisbandi
őstag
A gyíkban pl lakat minimumokról írnak. Riasztós, meg GPS-es a drágábbhoz való. Érthető elvárás.
A lakat típusát a kerékpár értéke határozza meg az alábbiak szerint:
- legfeljebb 200.000 Ft értékű jármű esetén lánc-lakat kombinációjú, U-lakat vagy ezeknél magasabb biztonságú lakat szükséges,
- ha a jármű értéke 200.000 Ft-nál több, de legfeljebb 1.000.000 Ft, akkor a jármű lezárásához riasztós lakat, vagy Abus 15-ös vagy Kryptonite 10-es fokozatú (vagy azzal egyenértékű, más gyártmányú) U-lakat, vagy Abus 15-ös fokozatú (vagy azzal egyenértékű, más gyártmányú) hajtogatható lakat, illetve min. 16-os fokozatú motor láncos lakat szükséges;
- amennyiben a jármű értéke 1.000.000 Ft-nál több, de legfeljebb 2.500.000 Ft, akkor a jármű lezárásához riasztós zár, vagy a jármű utolsó helyét megjegyző applikációval ellátott lakat szükséges. -
nagyúr
Félig-meddig filozofikus kérdés, de nagyon érdekelne a valóság, ha valakinek van mélyebb belelátása, pls kommenteljen.
Szóval, minél többet nézegetem a mindenféle e-bike motorokat, annál inkább fura a 40Nm-től egészen 85Nm-ig terjedő nyomaték-választék, miközben a névleges motorteljesítmény marad a jólfésült 250W. Kicsit matekoztam hozzá.
Tegyük fel, hogy egyenletesen tekerünk 50 / min fordulattal (ez már tempós, de nem nagyon kapokodós). Ha a 40Nm-es motor ezen a fordulaton le tudja adni a max. nyomatékát, akkor a teljesítménye:
P (kW) = M (Nm) * f (1 / min ) / 9549 = 40 * 50 / 9549 = 0.2094, azaz 209W. Ez eddig rendben is van, ez arra utal, hogy egy ilyen motort kb. 60-as fordulattal kell tekerni, hogy kijöjjön belőle a 250W, és el lehet hinni, hogy a fordulatszám további növelésével esik a nyomaték, azaz a max. 250W teljesítmény korrekt.Viszont ha a fenti esetben egy 85Nm-es motort használunk:
P (kW) = M (Nm) * f (1 / min ) / 9549 = 85 * 50 / 9549 = 0.445, azaz 445W.
Vagyis, ha a motor 50-es fordulaton még képes leadni a max. nyomatékot, akkor majdnem duplája a teljesítménye a 250W-nak, aminek ugye jogi következményei vannak.
Vagy, ha korrekt a 250W-os max. teljesítmény (és mondjuk egy Bosch vagy egy Yamaha esetében ez a valószínűbb), akkor egy egyáltalán nem kapkodós 50-es tekerési fordulatszám mellett 250 / 445 * 85 = 47.75Nm nyomatékot ad le a motor, azaz a 85 Nm elinduláskor meg igen komótos tekeréskor lehet igaz, amúgy süket duma.Tudja valaki, hogy mi történik a valóságban?
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
big-J
őstag
250w nevleges teljesitmeny. Meg evekkel ezelott ratettek egy teljesitmeny merot specialized turbo levo-ra es 670w korul volt. Azt hittem lattam ilyen szabalyzast talan EU-s orszagoknal hogy a max teljeseitmeny a nevleges 2.5x-e lehet, de lattam mar eltero szamokat is. Ha nincs ilyen szam, akkor pedig mindenki addig sunnyog, amig meg nem vagjak oket.
A tenyleges nyomatek gorbe mas motornal/vezerlo parositasnal mas, de a maximalis nyomatek gorbe egy elektromos motornal 0rpm-nel maximum, max rpm-nel 0nm.
[ Szerkesztve ]
-
KicsiAnthony
csendes tag
Jó, átfogó kis cikk lett!
-
DigitXT
nagyúr
A valóságban az történik, hogy a motor nyomatéka a ráadott árammal arányos.
Tehát leginkább a vezérlő, és annak beállítása korlátozza... A 250W érték meg
hatalmas kamu, hogy megfeleljen a jogszabálynak. (Annyit szabad feltételezni,
hogy ekkora teljesítményt folyamatosan le tud adni túlmelegedés nélkül. Pont.)Ui: elektromos motoroknál a ráírt teljesítmény sosem a max., hanem névleges,
és pont emiatt a melegedés dolog miatt fontos. Ez tiszta. Ellenberger ahogyan
az elektromos kerékpároknál/rollereknél alkalmazásra került, az egy vicc.
(És emiatt felhasználói, és szabályozói oldalról is félreértésekhez vezethet.)A motor csúcs nyomatéka is egy névleges paraméter: rövid ideig többszörösét
is ki lehet csikarni. Egyetlen korlátja, hogy ne égjen szét a kábelezés.
Megfordítva viszont, ha a vezérlő korlátozza az áramot, azzal korlátozza ezt a
max. nyomatékot is. Ad absurdum a "40 Nm" és a "85 Nm" motor pontosan
ugyanúgy fog viselkedni, amíg a vezérlő áramkorlátjába ütköznek... Ha viszont
már ereszd el a hajam szakaszban vagyunk, akkor az a motor ami éppen több
áramot rángat ki az akkuból, jellemzően "erősebb" is lesz, feltételezve, hogy a
mágnesek is egyformák bennünk, és a tekercselésük sem tér el jelentősen.Apropó tekercselés: a motor maximális fordulatszáma többé-kevésbé egyenes
arányosságban áll az akku feszültségével, ez a Kv érték, ennek reciproka meg
a nyomatékát adja meg egységnyi fázisáram mellett... Akku/vezérlő/motor, így
triumvirátusként tudhat bizonyos paramétereket. Ha nem programozható, fixen.
(Programozható = semmi nem fix: áramkorlát, szoftveres sebességkorlát, stb.)Szerk: ha érdekelnek a motorok paraméterei, ajánlom ezt a szimulátort...
Mérési eredményekkel lett feltöltve, de egyedi motorok is jól becsülhetők vele![ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Köszi a válaszokat, hát... érdekes
A szimulátor jópofa, most csak ránéztem, alkalomadtán belemélyedek egy kicsit.
[ Szerkesztve ]
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
Friczy
senior tag
50/min az nagyjából a nagymama pedálozása, 70-80/min már reálisabb. Nekem van a kijelzőmön olyan üzemmód, ami kijelzi a fordulatot. és a leadott teljesítményt is, azon azt látom, hogy amikor elindulok, gyorsítok, akkor értelemszerűen nagyobb a teljesítmény (az enyém és a motoré is), és nagyjából 70-es fordulat környékén lesz alacsonyabb. Ez alapján az 50-es fordulat jobban is terheli a motort,
-
nagyúr
Asszem eltérő specifikációjú nagymamákkal rendelkezünk De amúgy vszleg arról van szó, hogy nem ugyanazt értjük fordulatszám alatt - én a motor fordulatáról beszélek, amiből egyhez tartozik egy jobb és egy bal tekerés.
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
sebgutkopf
őstag
Amit tudunk az a bringás pedálfordulata és jól látod az nem 1:1 áttétellel egyezik a motor valós furdulatszámával.
Sajnos a motor valós fordulatszámát nem ismerjük csak a gyártók, vagy aki valós technikai specifikációt ismer, mert belül mind áttételezve van és a gyártó ilyen adatot nem ad ki.
Magának a hajtásnak (lánc és a külső hajtás) az 50-es pedálfordulat nagyon nem tesz jót és persze a bringás térdének sem. A megjelölt 70-80 közötti tartomány a pedál fordulatra vonatkozik és a motorok teljesítmény görbéi is úgy vannak hangolva, hogy erejük legjavát ebben a 70-80-as pedálfordulati tartományban adják, akármilyen motor fordulat is áll az egész hátterében.
Abban viszont nagyon eltérnek a motorok, hogy milyen széles tartományban képesek a névleges legnagyobb nyomatékot, vagy teljesítményt leadni és ezt érezni is, amikor tartományra kívül kerül a rider (túl alacsony, vagy túl magas pedálfordulattal), akkor bizony a motor nem lesz olyan lehengerlő. -
andrisbandi
őstag
https://www.li-ion.hu/E-bike-akkuk
- Van velük tapasztalata valakinek?Félárban jönne ki az akkufelújítás.
Webes üzenőfalukra, emailre nem reagálnak, telón sem sikerült még elérni őket. -
Somatom
veterán
válasz andrisbandi #6137 üzenetére
Nem igazán értem. 621Wh Shimano akku a weboldaluk szerint 425 ezer Ft. Az enyémre való 630Wh akku kompletten 575 Euro. Plusz, 77 Euro a befogadó konzol a vázra.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
senior tag
-
andrisbandi
őstag
& #6138 Somatom
Az enyémen rajta van a vezérlés, állítólag azért drága a külön aksi boltból. Levo, 900 Eur, ezeknél meg 140 eFt.
Abban reménykedtem, szabin van az írástudó A szakik meg melóznak.
Lehet majd elutazom egyszer megnézni személyesen milyen a hely. De egyelőre nem vonzó.Van ajánlott akku felújító?
Vagy külföldről olcsóbban gyári... mert külön akkut nem akar senki hozzánk szállítani.
Nézegettem Németből volt már párszor jó akcióban. Csomagtovábbküldővel (mailboxde.com) lehetne német áfával vásárolni... persze akkut nem vállalnak. -
Somatom
veterán
válasz andrisbandi #6140 üzenetére
Tipp. Kérdezz rá az e-rolleres topikban! Ott van, aki csinál ilyet. Az más kérdés, hogy a tiedet elvállalja-e. Esetleg Runner_fxr -től is kérdezhetsz, hátha van ötlete.
Ha elérhető számodra Budapest, akkor tényleg végső megoldásként írj rám privit német ügyben! Kéthetenként ingázok Németországba.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Friczy
senior tag
Egy jobb és egy bal tekerés együtt pont egy pedálfordulat. Nem igazán látom a különbséget, feltéve, hogy a motor a pedáltengelyen van, vagy pedig 1:1 az áttétel a pedáltengelyhez viszonyítva. Erről persze nem tudok, hogy így lenne vagy sem, ráadásul ez amúgy is csak középmotorosnál igaz.
-
LZs?!
aktív tag
Ugyan önmagamra válaszolok, de nem találtam frappánsabb felütést.
Szóval...
Ma végre jó idő van hétvégén, és még időm is van magamra.
Gondoltam: elő az elektromos bringával, amit még ősszel vettem, és 3 napot mentem vele összesen, hogy próbálgassam. Jött a rossz idő, bejött az őszi hajtás a munkában...eltettem tavaszra.
Október: emlékeim szerint az akksi 70-80%-on állt a display-en, kivettem és elraktam a szobában - szintén emlékeim szerint az akksi saját visszajelzője is 4-et mutatott az 5-ből; a bringa ment a pincébe a másik mellé.
Március: most teszem be az akksit, kapcsolom be a biciklit, hogy mizu: se kép, se hang. Mondom: que?! Nyomom a visszajelzőjét: semmi. Ráteszem töltőre: 1 pötty világít. Visszateszem a bringába, töltőt bedugom...központi egység kapcsolható, látom: 0% és villog, hogy tölt.
Kérdés #1: lehet, hogy álltában teljesen kisütötte magát az akkumulátor fél év alatt?
Kérdés #2: ha igen, ez vállalható? Ha részleges merül, az elfogadható...de teljesen?
29" Deck 9.3 21" / XL
ODO: 24km
Akksi: LG - 720Wh / 20Ah
Az akksi elvileg ez: [link]
...de tokozása (?) más; majd amikor ismét kiveszem, akkor kiírom a pontos típusát.
Ha valakinek van meglátása, köszönöm előre is.
PS: pont az ilyen dolgok miatt vettem A) helyi nagy szereplőtől B) újonnan, garanciával a biciklit, hiába lett volna jobb a használtak ár/érték aránya; ezek még nem garantálnak semmit, de az odszok jobbak. "Nem értek én ezekhez a modernekhez".
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
nagyúr
Akkor nincs különbség, viszont nem értem, mitől nagymamás az 50 pedálfordulat.
#6136 sebgutkopf:
Magának a hajtásnak (lánc és a külső hajtás) az 50-es pedálfordulat nagyon nem tesz jót és persze a bringás térdének sem.Miért?
"We put all our politicians in prison as soon as they're elected." "Why?" "It saves time."
-
Đusty
addikt
Én is pont ezt tettem, ősszel vettem 1-2 próba és ment aludni de én még most sem próbáltam újra. De két hete én is megnyomkodtam és 80%-ot mutatott a kijelző mint amikor eltettem, remélem azóta sem lett rosszabb.
Szerintem egy ekkora akksinak újonnan nem kellene, hogy ekkora legyen az önkisülése, valami ott nem klappol, de a használat majd megmutatja, lehet, hogy ez ilyen.[ Szerkesztve ]
-
tabletta
tag
Ma nekem is betojt az akksi. Télen is használtam, nem állt hónapokat. Ma menet közben kikapcsolt, és bekapcsolásnál pár másodpercre felvillan a kijelző, majd kikapcs. Hogyha ráteszem a töltőt, az piros/zölden villog. Az akkun van öt led, azok egyszerre villognak, a mellettük lévő gombra nem reagál. Ha kiveszem a bringából, akkor is.
Majd megyünk a dokihoz, de addig is megkérdezném, hogy tudok még valamit kezdeni vele házilag?
Bianchi TTronic, az akku Phylion ebt 360. -
DigitXT
nagyúr
válasz tabletta #6147 üzenetére
Ilyen hirtelen halál akkor van, ha eltörik az akku. Vagy beszart a BMS.
Előbbi annyiból szerencsésebb, hogy az egységsugarú akkugyártó is
simán orvosolja... (Utóbbinál az elektronika vagy javítható, vagy nem,
ha viszont cserélendő egy spéci gyári BMS-t beszerezni nem triviális.)Harmadik lehetőség, hogy cellazárlatos, megmakkant egy egész sor...
Ilyenkor is szét kell szedni, ki kell mérni, majd újjá építeni teljesen.
Jó lenne, ha csak a hibás cellákat lehetne cserélni, de általában már a
kibontás is csak roncsolással lehetséges, de ami a nagyobb baj, hogy
használt akkuba új cellákat rakni nem jó (hiszen eltérő kapacitásáúak).Ui: nem rég egy KTM akku felújítással kapcsolatban kerestek engem...
Mondom ki tudom cserélni a cellákat simán, csak olyan kis kapacitású,
ami gyárilag volt benne nekem nincs, szóval egyúttal a 412Wh helyett
655 Wh lenne a vége. Mennyi? Mondom, rákerestem, van cég, aki egy
ilyen kapacitásbővítős felújításért 200K fölött kér: én nem vagyok cég,
legyen féláron. Sajnos nem lett üzlet, pedig nem mondtam sokat.Vagy igen? Gagyi cellát nem használnék. Kár a befektetett munkáért...Jó, persze nem minden cella gagyi, ami kisebb kapacitású: lehet hogy
épp nagy áramokra van méretezve, pl. szerszámgépbe. Viszont eBike,
és ilyen 250-300W körüli használat esetén ez fel sem merül: sohasem
kell nagy áramokat leadnia, tökéletes a Samsung 35E vagy LG MJ1.
Kényelmesen kiszolgálnak, adott konfigurációban 1000W-ig bármit...[ Szerkesztve ]
-
LZs?!
aktív tag
Amikor ide írtam, azelőtt tettem töltőre, 12.30 körül; olyan 19.00-20.00 között tölthetett 100%-ra; fél hétkor néztem rá, akkor 96%-on állt, ergo cca. 7 óra töltött fel.
Ezt valahol jó jelnek veszem, mivel ha nagyon döglött lenne (?), akkor gyorsabban eltekert volna a 100-ig - na, most ehhez a gondolatmenethez én teljesen laikus vagyok, pusztán abból 'következtetek', hogy az akksi-halott eszközeim eddig általában szintidő alatt töltöttek százra, hogy aztán töredék idő alatt le is merüljenek.
@tabletta
Szurkolok neked, őszintén kíváncsi vagyok, mire jutsz.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Csere-Beszámítás! Gamer PC! I7 6700K / GTX 1070 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- HP ProDesk 400 G5 Mini PC, I5-9500T, 8GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10, WIFI, SZÁMLA, GARANCIA
- Apple Iphone 13 PRO MAX/Sierra Blue/256GB/KÁRTYAFÜGGETLEN/AKKU 88%/Patika állapot
- Csere-Beszámítás! Gamer PC! I3 10105F / GTX 1070Ti 8GB / 16GB DDR4 / 512GB SSD
- SAMSUNG FLIP3 8GB/128GB FEKETE, ÜZLETBŐL, GARANCIÁVAL
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest