Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • tknof1871

    őstag

    Üdv! Inkább teoretikus kérdés, Középmotoros (mid drive motor) kit

    Azt mondják, ha pl. lemerül az akkumulátor attól még továbbra is lehet használni mintha hagyományos kerékpár lenne. Ekkor valamennyire érezni a nem működő motor plusz súrlódást ad hozzá a meghajtáshoz. Nehezebb tekerni, valamennyire. Akinek 250 Wattos vagy nem sokkal nagyobb motor van felszerelve mit gondol. Ha napi 20 km-t kell megtenni és rásegítés nélkül, sík terepen, városban, az már nagy probléma?

    Vegyünk egy 50-es férfit, átlagos egészségi állapot. Mondjuk meghalt az akkumulátor. 1 héten belül leszedné a motort és inkább visszatenné az eredeti nem motoros első hajtóművet?

    Vajon egyszer majd kijön valamelyik nagyobb gyártó olyan középmotorral, amiben kuplung van? Nem mondom, hogy a kormányról lehessen kapcsolni. Miattam lehet a motoron is elhelyezve egy kar vagy tárcsa, amivel a motort ki venni a komplett meghajtásrendszerből.

    Abban biztos vagyok, egyszer valahol valamelyik gyártó csinálni fog ilyet. Az már másik dolog, hogy talán elad 50 darabot és csődbe megy és eltűnik. Van a piac és az eldönti, milyen konstrukciók életképesek. Mellette meg vannak rétegigények, amik a piac egy vékony szeletét alkotják.

    (Engem mindenféle műszaki dolog érdekel. Most találkoztam, csak videón, a CYC X1 PRO és X1 Stealth motorokkal. Arról van szó, hogy a középmotor egy láncon keresztül hajtja meg az egyik első lánckereket és így van plusz egy másik első lánckerék ami egy másik láncon keresztül hajtja meg a hátsó kereket. Nagyon érdekes megoldás, csak valamiért nem életképes. Valaki/valakik pénzt és időt fordítottak a megtervezésére, elkezdték gyártani és működik, de biztosan nem ez a jövő.)

    Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió

Új hozzászólás Aktív témák