- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- 3D nyomtatás
- Google Chromecast topic
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Ellopták a Tesla akkumulátor-titkait
it Beperelte egy korábbi beszállítóját a Tesla, és azzal vádolja, hogy üzleti titkokat lopott a Tesla akkumulátorgyártási technológiájával kapcsolatban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
+1
Én meg hegyen lakom és a piacon vásárolt 10-20 kilós cuccal tekerjen fel akinek ...
Tizenéves korom óta motorozok, hozzá vagyok szokva a sebességhez. Van egy Simsonom is, ami 60 -at tud alattam. Ehhez képest a futóműve, fékei sehol sincsenek a bringámon levőkhöz képest, ami (elvileg) 25 -nél leszabályoz. Én feltornáztam, amennyire ésszerűen lehet és egyáltalán nem tartom veszélyesnek így használni. Tényleg 25 -tel kéne végigmennem februárban a tök üres Margitszigeten? Megértem, hogy vki sportol a bringával, de én meg haladnék.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Gömbike
senior tag
Erről beszèlünk, használd egészséggel.
Aki meg felső szinten a belépő kategóriát nem hajlandó minőségellenőrzés vonni, bűncselekmény megalapozott gyanújával vádolható.Hiszen ezeknek a belépő kategótiás, egy kaptafára készülő kínai csodáknak a fèkrendszere, a meghajtás, a kormánymű, a gumik, stb, számtalan veszélyt rejteget.
Konkrétan hétköznapi , mindennapos használatra életveszélyesek a gyenge, kritikán aluli alkatrészek miatt.
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
sebgutkopf
őstag
Ennek én pont az ellenkezőjét tapasztalom. Novembertől márciusig akárhova megyek bringázni (ebike), minden hegyen és pályán szinte csak ebike-osokkal találkozom, analógosok télen terepre kevesebben és kevesebbet járnak.
Akik pedig valamilyen gravity szakágban aktívak, azok szintén pont a téli időszakban főleg az ebike-ot használják. Ezen a vonalon talán úgy lehetne mondani, hogy míg a park szezon 4 hónap egy évből, addig az ebike szezon az 12 hónapos.
Saját magam nézve pedig már az a luxus, hogy csupán azért a 4 hónapért fenntartok még egy akkusztikus gépet is. -
Runner_fxr
Ármester
Hát ha az összes ebike-ot egy nagy halmazba rakjuk, akkor tény, hogy nem az aktív sportolók a célközönség.
Az, hogy hány %-os csak akkuteszteléssel lehetne megmondani, amit egy szoftver kiír, azt erős fenntartással kell kezelni. Persze azt a hatótávokból is látod, hogy mennyire jó, ha most is nagyjából azt tudja mint újonnan, akkor biztosan még kiváló az állapota.#7110 Ijk
Szerintem inkább 5 évvel érdemes számolni, mármint a motort és akkut illetően. A gyártók is nagyjából ezzel kalkulálnak.#7112 sebgutkopf
A Te szemszögödből nézve igaz, de az ebike felhasználóknak csak egy kis szelete aktív valamilyen gravity szakágban, akár versenyző akár hobbi szinten. És ezek a felhasználók is csak az elmúlt pár évben kaptak így rá. Amikor pl 2015-16 környékén felmentem a Pilisbe a Bosch gen 2 Cx-es gépemmel, alig alig láttam e-montist, pedig már akkor is nagyon sok ebike szelte az utakat itthon is, és az sem volt olyan nagyon rég. Sokkal nagyobb volt akkor még az elutasítottsága a pedelec rendszernek, azok között is, akik most nagy megelégedettséggel használják, de a felhasználók többsége koca bringás. Azon szoktam mosolyogni, amikor a használt ebike hirdetéseken ott hüledeznek, hogy van 2-3 ezer km egy bringában, 4-5 ezer meg már a vég.Személyesen ismerek jó pár olyan embert aki kb a tesco bicikliről ült át 1-2-3 milliós ebike-ra. És nem azért mert egyszerre nagy bringás lett belőle.
[ Szerkesztve ]
-
Friczy
senior tag
-
Vesa
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
lo Bevezetés az e-bike-ok, a pedelec-ek, a tuning pedelec-ek és az S-pedelec-ek titkos világába.