Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sebgutkopf

    őstag

    válasz Ijk #6322 üzenetére

    Ha jól értem commuter bike-ot keresel, tehát munkába járni. Ahogy a listázásaid látszanak azt vehetjük egy hajlandósági keretnek, hogy annyit tudsz és hajlandó is vagy a témára szánni.
    Azt szerintem jól teszed, hogy szíjhajtás vonalon nézelődsz a munkábajárós vonalon.
    Szintén ilyen munkába járásra mind az agyváltó, mind az agymotor is vállalható mint megoldás.
    Amin érdemes gondolkoznod és kipróbálnod, hogy dönteni tudjál:
    - Próbálj ki egy nyomatékszenzoros középmotoros gépet és egy agymotorosat, hogy legyen elképzelésed róla. Simán lehet, hogy az agymotor érzetét rögtön ki is zárod, a középmotoros nyomatékszenzoros természetesebb érzetéhez képest, de ezt neked kell megítélned mivel tudsz kibékülni és a próbánál nincs jobb módszer, akár mit is tanácsolnánk.
    - akksi: mekkora akksira van ténylegesen szükséged a munka - haza járáshoz, mennyi a táv, mennyi a szint benne és ezt mi az ami télen csökkent akkukapacitással is teljesíteni tudja. Nagy valószínűséggel erre azért nem kellenek a 6-800 Wh-s akksik, mint a nagy szinteket mászó emtb vonalon, ezért jó tisztán látni, hogy ne vegyél fölöslegesen nagy, nehéz és drága akksis bringát, viszont a célodnak feleljen meg. Itt lényegében egy sima matek meg tudja mondani neked mekkora akksi kell neked mennyi tartalékkal.
    - váltó: mondhatnám, hogy azért valahol legyen váltó a gépben, hogy az agyváltó vagy pinion, a commuter vonalon talán mindegy (agyváltók jó sokat elmennek erre a célra jók). Itt talán az lehet a döntő, hogy az első kérdés alapján milyen motorban fogsz gondolkozni és ahhoz milyen váltás párosítható.

Új hozzászólás Aktív témák