Hirdetés
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Klasszikus kínai festmények ihlették a Colorful legfrissebb memóriáinak külsejét
- Ultrakompakt Key E SSD-vel jelentkezett a Silicon Power
- Mesterséges intelligenciára kihegyezett mini PC jött az ASUS műhelyéből
- ASUS blog: ExpertBook P5 notebook, a munkagép
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- TCL LCD és LED TV-k
- Lassan állítjuk a fát, és a hardverek is be vannak csomagolva
- Milyen notebookot vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Gaming notebook topik
- Apple asztali gépek
- Jó, jó, mechanikus billentyűzetet... de milyet?
- CPU léghűtés kibeszélő
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
válasz #67977536 #30 üzenetére
Írtam, hogy én sem akasztanám ki a szobám falára, más irányzatokat kedvelek; tehát szubjektíven nekem sem ér sokat. De ettől még lehetnek érdekesek (a szó pozitív értelmében), elgondolkodtatóak. S elfogadom, hogy lehet, hogy másnak ez többet ér, vagy befektetési céllal vagy műgyűjtőként veszi. Amit én vitattam, az az, hogy e kép és egy útszéli hányás közé egyenlőségjelet tenni.
Reggie0: "Megfilozofalni minden hulyeseget lehet, akar a fingreszelest is..."
Saját műveltséged, kulturáltságod minősíted Bár már ezt az előző hsz-eddel is megtetted. A nagy különbség az, hogy ezek tehetséges, képzett, tanult művészek, ha a valóságot akarnák lerajzolni, villámgyorsan olyan képet készítenének, hogy csak ámulnál.
sz.balazs.95: "Az én régi HP kamerámat mikor árverezik el ennyiért? "
Majd ha a fotózás úttörője, híres mestere és tanítója leszel; s talán az se árt, ha közben a dollár értéke ezredére inflálódik
BlackSoft: "Az öreg autót lehet vezetni
Jó, igen, azzal is lehet még fotózni... Ma láncfűrészt használunk, de persze lehet kőbaltával is kibarmolni egy fát -> nem fogja senki sem használni. Az autó pedig ugyan olyan volt a 60-as években, mint most."A hasonlatod ott sántít, hogy mint írtam, a nagyformátumú (mint ez, 4"×5" méretű negatívok) tájképezésnél még mindig az ilyen gépek a dominánsak. Ekkora méretű és felbontású (közel) hibátlan digitális szenzort legyártani ugyanis gigászi költség (már a valós középformátumú, azaz 6×4.5 - 6×7 cm-es digitális hátfalak is több tízezer dollárba kerülnek, ez pedig ennek méretben többszöröse).
Az autó pedig rengeteget fejlődött a 60-as évek óta: gumik, motorok tervezése és megmunkálási pontossága, alapanyagok, felfüggesztés, váz, aktív és passzív biztonsági elemek, ergonómia, stb stb.
Tehát pont fordítva van: míg egy ilyen gép ma sem elaggott a szokásosan használthoz képest, addig egy 60-as évekbeli sportkocsi a jelenleg futókkal szemben nagyon is.
De ezt felesleges is hasonlítgatni, mert:"vagy ebben az esetben egy használhatatlan fényképezőért (használható, de csak annyira, amennyire egy gőzmozdony- szakértő kell hozzá, és nem túl effektív), főleg olyasvalaki fogja megvenni, aki egy Galaxy S5-tel se tud normális képet lőni (legalábbis ilyenekhez szoktak kerülni az ilyen aukciós dolgok)."
Ha már autós példát hoztál az előbb fel: legyen pl. Senna F1-es kocsija. Normál halandó nagy valószínűséggel nem tudná elvezetni. De kellene azt vezetni? Úgy való egy múzeumba, gyűjteménybe, ahogy van, nem pedig egy használati tárgy lenne.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest