Hirdetés
- Azonnali fotós kérdések órája
- Őszre feketét ölt a THEC64 Mini
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Gaming notebook topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Októberben kerülnek legacy státuszba a régebbi GeForce VGA-k
- Milyen egeret válasszak?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fujifilm X
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kenwood
veterán
[link]
az durva lenne,ha kapnanak par fejlesztot,es csinalhatnak franchiseban. -
wjbhbdux
veterán
válasz
Viktor77 #120 üzenetére
Le lehet szimulálni a régi raid és pvp progression kiadást.
Kijön a Vanilla, sorba a content patchek (ismert exploitok javíthatóak előbb), AQ kapunyitás stb, aztán a BC, amivel egy időben új Vanilla server nyílik, a BC patchek a raidekkel, WotLK wintergrasp lag javítással (ez is mekkora vicc volt fél évig nemtudták megoldani), megint új Vanilla server nyílik, az előző BC-re vált, wotlk patchek 3.3 előttig (LFG tool és free epix már nem kell), és vége, mehet ameddig játszanak rajta, közbe nyílnak az új Vanilla serverek kb 2-3 évente. Esetleg ha van arenások részéről igény valamelyik pvp realm továbbehet cata elejére ahol még szerették.
-
Viktor77
titán
Azért még két érdekességet, kérdést felvetnék.
1. 800K regisztrált accountjuk van, amiből 150K az aktív játékos. Látható, hogy vanillában sem ragad meg mindenki. Illetve, nem nagyon sietnek aláírni a peticiót.
2. Vanilla szerver. Mi fog történni 1-2-3 év múlva, mikor új kontent nuku, mindenki mindent lefarmolt unásig. -
Viktor77
titán
Szövegértelmezés, mi?
Ő a ti pártotokon áll.
Nem baj, fog ez menni egyszer.
"LK, meg minden, de azok casual játékosoknak vannak, míg a raidek vanilla wowban nagy koncentráltságot igényeltek és 40-45 fő folyamatos figyelmét kérte"
Ami ugye nettó hazugság. Ha volt 20-25 jó játékosod, jutottál valameddig. Volt 1-2 boss, ami többet kívánt, de átlagban ennyi kellett.
-
Sanya
nagyúr
válasz
GeryFlash #108 üzenetére
Gery, Látom értelmi szinted nem üti meg a jelenelgi életkorod átlagos embereinek IQ szintjét, emellett a helyesírásod csapnivaló, a szövegértelmezésed nem kielégítő.
AZok az emberek azért játszottak azon a szerveren ingyen, mert a BLIZZARD megszüntette a vanilla wow-ot és bizonyos kontenteket elérhetetlenné tett utána, vagy az új kieggel kietlenné tett. Tudom BC? LK, meg minden, de azok casual játékosoknak vannak, míg a raidek vanilla wowban nagy koncentráltságot igényeltek és 40-45 fő folyamatos figyelmét kérte.
Azok az emberek akik ott játszottak is fizettek a játékért, hiszen a szerverbérlést, etc nekik is fizetni kellett. -
kenwood
veterán
válasz
wjbhbdux #113 üzenetére
A kisebb japan jatekstudiok is ugy mukodnek,hogy beultetnek par embert gepek ele,es kameraval figyelik oket jatek kozben.
Ahol latjak,hogy csokken a figyelem,tudjak,hogy baj van a jatekkal,es valtoztatnak.
Egy Blizzard szintu cegnel az ilyen megoldasok szama,es melysege is nagyobb.Nehogy azt hidd, hogy mi itt a 8 altalanossal jobban tudjuk,hogyan lehet 10 ev utan is sikeres egy jatek,mint a szakma legjobbjai.
Nyilvan a joslas sosem lesz egzakt tudomany,vannak fejlesztesi zsakutcak,de az osszes tenyezot figyelembe veve teljesen mas a kep,mint amit mi, atlag userek latunk.
-
wjbhbdux
veterán
A WoW népszerűsége mindig is megkérdőjelezhető volt, mivel hivatalos statisztikák szerint is már 100 millió aktivált játék fölött jártak évekkel ezelőtt, mégse tudtak soha 12.5-nél többet egyszerre lekötni. Régóta tudja a Blizzard, hogy amit csinálnak, az nem jó azoknak akik épp játszanak a játékkal, és hónapokon belül ott fogják azt hagyni. Régóta úgy megy a fejlesztés, hogy kitaláljanak olyan dolgokat, amivel be lehet húzni még a 100 millión túli új játékosokat 1-2 hónapra, nem pedig a meglévők megtartására törekednek, inkább csak a bajszuk alatt röhögnek, hogy vannak akkora majmok akik képesek voltak 10 évig folyamatosan befizetni miközben nekik semmit se csináltak.
2 lehetőség van, a WoW vagy népszerű volt egyszer, egy olyan kemény maggal ami megtartható lett volna, de miután elüldözték őket félnek ezt beismerni mert akkor félrefejlesztettek kb 7 éven át szemét kódot írtak, vagy a WoW sose volt népszerű, és csak a kínai botok nyomták fel az előfizetői számot.
A szervereket is évekig nem vonták össze csakazértsem mert az rossz PR, hiába volt több 100 oldalnyi siralom a fórumon, hogy üres a WoW, nincs kivel játszani.
A Blizzard feje sok témában a földbe van dugva, és csak akkor szeretnek vele foglalkozni, ha nagyon muszáj. Most ott tartunk hogy a petíciót az eredeti WoW alkotó csapat vezetője fogja személyesen eljuttatni Mike Morhaime-hoz, mert őt is elszomorítja a mai állapot, sorra csatlakoznak a streamerek, youtuberek, itt előbb-utóbb válasz kényszer lesz, mert ez a Legion kb lehet olyan mintha kés skineket osztogatnának a CS-ben, csak éppen mindenkinek egyformát, és megint otthagyja mindenki 1 hónap után mint a mostani förtelmet. -
GeryFlash
veterán
-
Zedz
addikt
A probléma szerintem itt azzal van inkább, hogy a Blizzardnak itt két lehetősége volt:
1) Jófejek leszünk, és a már amúgy sem profitáló verziójú szervert békén hagyjuk, a maga kis közösségével.
2) Hurrdurr az enyém a játék, és ha a fene fenét eszik, akkor sem lesz már vanilla szerver a világban.És Blizzardék a másodikat választották. Vélhetően azért amit valaki szépen leírt itt. Ez egyenesen mutatja azt, hogy az új kiegek és content már a kutyát nem érdekli, a játékmenettel problémák vannak, és hát az milyen már, hogy egy 10+ éves verzió jobb mint amit jelenleg is "teljes erővel" fejlesztenek.
-
kenwood
veterán
-
kenwood
veterán
válasz
Assimilator #98 üzenetére
persze,de logikus,hogy lakast se fognak neked kiadni 3 napra a havidij tizedeert.
-
nonsen5e
veterán
válasz
GeryFlash #99 üzenetére
Nem a mechanikákban volt a nehézség.
Farmolj annyit alapanyagokat a craftos resistes cuccokhoz, potionokhoz, hogy az életed is megunod tőle.
Bossfight mechanikák szempontjából össze sem hasonlítható egy Archimonde vagy Garrosh HC egy akkori bossal.Lehet úgy is nehézséget állítani, hogy ha igazán jól játszik (top100) az ember akkor le tudja gyűrni a fightot ha van egy középszar gearje, de úgy is lehet mesterségesen nehezíteni a harcokat, hogy ha nincs minden raidtagnak meg minden létező loot az első két bossból, akkor még a SimCraft gépezet sem tud kitolni a karakterrel annyi DPS-t, hogy az elegendő legyen az enrage timerre.
Új hozzászólás Aktív témák
- Battlefield 6
- Azonnali fotós kérdések órája
- OTP Bank topic
- Mobil flották
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Energiaital topic
- Őszre feketét ölt a THEC64 Mini
- Miért álltak az oldalak egy hétig, mi történt?
- Egyéni arckép 2. lépés: ARCKÉPSZERKESZTŐ
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- További aktív témák...
- Samsung Galaxy S25 128GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Akciós Windows 10 pro + Office 2019 professional plus csomag AZONNALI SZÁLLÍTÁS
- Honor Pad X8 64GB, Wi-Fi, 1 Év Garanciával
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest